Mam SW Pop, odebrane 04.2017 i tej uszczelki nie było.
Mam SW Pop, odebrane 04.2017 i tej uszczelki nie było.
Z yego co kojarzę to uszczelka nie jest przewidziana na polski rynek i w żadnym pojeździe jej nie było
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Też ją kupowałem. Uszczelka jest przeznaczona na rynki o dużym zapyleniu powietrzaczyli Ameryka Południowa
Afryka -Sahara .
Powinni do tych rejonów dorzucić górny Śląsk![]()
Niby inny rejon a w hurtowni oficjalnego sprzedawcy fiata i alfy dostępna od ręki. Można pewnie bez niej żyć ale jak już dostrzegłem te 8 otworów w masce to podobnie jak z martwym pikselem na tv, jak już go raz zauważyłem to później nie umiałem już go nie widzieć 😀
Dzisiaj z racji promocji w lokalnej hamowni, trochę dla zabawy a trochę dla sprawdzenia zestrojenia LPG w porównaniu do domyślnego paliwa Pb. Chyba nie jest najgorzej ale chętnie jakieś sugestie osób temat znających wysłuchamtak, wiem śmieszna moc ale nie o to chodziło w tej zabawie
hamownia.JPGIMG_23671111.JPG
Cienkie te wyniki jak dupa.. węża (lub kobryteoretycznie powinno być 95KM i 127Nm, a tu nawet tyle nie wyszło. Pytanie czy to wina silnika czy pomiarów.
Powinno byc 93.6 hp (to odpowiada 95 PS) czyli o niecaly 1 hp mniej wyszlo a Nm rzeczywiscie mniej i to tez sie nad tym zastanowiam czemu. Chociaz bardziej mi chodzilo o podobienstwo tych dwoch wykresów.
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 10-05-2019 o 20:38
Co dziś zrobiłem dla swojego Tipo?
W ostatnich kilku dniach mój egzemplarz stał się cięższy o brakujące osłony:
- tą pod schowkiem obok nóg pasażera sami mi dołożyli w ASO przy okazji wymiany łącznika,
- tą pod maską dookoła zamka nad chłodnicą musiałem sobie sam dokupić - koszt razem ze "spinkami" coś koło 80zł więc tragedii nie ma a może się będzie teraz trochę mniej syfić pod maską![]()
i zjazd momentu po 2600. w starjecie moment owszem lekko spada między 2500 a 3000 ale potem dalej idzie do góry i ma peak w okolicy 4500-4800. a tu żopa. ten wariator fazy po coś jednak był.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-05-2019 o 22:10
Tydzień temu miałem i30 z wolnossacym 1.4 100KM. Bardzo fajnie się jeździło. Spora różnica - niestety na niekorzyść silnika 1.4 z tipo.