Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 98
Like Tree6lubi to!

Temat: 1.4 T-JET vs 1.6 MJET  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Znów zbyt optymistycznie liczyaz mi wyszło 57 z takiej lokaty ale w pko nie ma nawet tak wysokiej lokaty. Świece każdy gazownik każe wymieniać po 30 000km. Według Ciebie co ile powinno się wymieniana świeczki? Regulacja gazu na sondę szerokopasmowa to min 100zl



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2017
    Skąd
    Nowa Sól
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Zaczynamy się wzajemnie przekonywać o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą, a przecież wiadomo, że najważniejsze jest...kto i do czego tego auta potrzebuje.
    Mając zarówno diesla i pb/log nie mam tego problemu i wiem co dokładnie i ile mnie kosztuje.
    Benzyna jest bardziej uniwersalna przy dzisiejszych dieslach opatrzonych w "pro-ekologiczne" bzdury.
    Każdy powinien wiedzieć czego od auta oczekuje i na tym powinien się skupić.
    Dla siebie wybrałem diesla ze wszystkimi jego wadami i zaletami. I co z tego, że przejechanie 100 km wyniesie mnie parę groszy więcej? Dla mnie najważniejszy był zasięg, przestrzeń (bo koło zapasowe zawsze woziłem I wozić będę, bo kto nosi, ten się nie prosi) I ekonomia mimo wszystko.
    I pod tym względem diesel ma przewagę

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    A może ktoś się wypowie jak z awaryjnoscia obu silników. Jakie przebiegi bez remontu wytrzymują? Co po jakim czasie może "paść"?

  5. #34
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W Tjecie pekać lubi korpus turbiny i kolektor wydechowy

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Regeneracja turbiny to nie problem jeśli już padnie. W popularnym serwisie aukcyjnym są całe już za 1k zł a jak dasz swoją to będzie jeszcze taniej.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #36
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post
    Regeneracja turbiny to nie problem jeśli już padnie.
    Hola! Hola! A gdzie w ramach regeneracji turbo można pęknięty korpus turbiny zrobić? Toć wymiana na nowy tylko O.o Tego się nie spawa.

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    33
    Auto
    -
    Rocznik
    -
    Cytat Napisał fil400 Zobacz post
    Mając zarówno diesla i pb/log nie mam tego problemu i wiem co dokładnie i ile mnie kosztuje.
    I jakie masz spalanie w jednym i drugim na trasie? Najlepiej szybkiej, dwupasmowej...

  9. #38
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Na pocieszenie dodam że T-jet ma stałą geometrię a MJ zmienną

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2017
    Skąd
    Nowa Sól
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Są to dwa zupełnie różne auta.
    Chodzi bardziej o to, że próbujemy się wzajemnie przekonywać co jest lepsze, a nie ma to najmniejszego sensu.
    Ktoś potrzebuje auto w trasy, a inny na dojazdy do pracy kilka/kilkanaście km dziennie.

    Moje tipo, jak już pisałem na samym poczatku, pali przy prędkości autostradowej ok 5,5-6 l/100km.
    Żona ma na codzień dodge'a, który śmiga głównie po mieście, choć na autostradzie nie pali więcej jak 10 l lpg.

    I nikt mnie nie musi przekonywać co jest tańsze, lepsze, co i kiedy się wymienia, że przegląd droższy na lpg itp. Wiem co mam, wiem jak dbam i do czego mi służy.

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    33
    Auto
    -
    Rocznik
    -
    OK, myślałem, że masz dwa Tipo.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2017
    Skąd
    Nowa Sól
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Jeden na próbę wystarczy

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Hola! Hola! A gdzie w ramach regeneracji turbo można pęknięty korpus turbiny zrobić? Toć wymiana na nowy tylko O.o Tego się nie spawa.
    Wiem dlatego napisałem ze cała turbina po regeneracji jest za 1k zł a jeśli coś w niej padnie to podejrzewam ze za mniej mogą zrobić to zależy ile przy niej roboty będzie. Frajda z turbo jest a jak padnie to nie ma tragedii


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2017
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 t-jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    W Tjecie pekać lubi korpus turbiny i kolektor wydechowy
    Jest już inne turbo - IHI VL39 które ma poprawiony korpus, kolektor także uległ modernizacji. Czas pokaże czy pomogło

  15. #44
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ale jak ktos jeździ tak jak na fotce to chyba niewiele pomoże
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2017
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    36
    Postów
    40
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 t-jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ale jak ktos jeździ tak jak na fotce to chyba niewiele pomoże
    Choćbym nie wiem jak robił to nie rozgrzejesz naszego turbo do takiego poziomu. Chłodzenie olejem, cieczą. Serio nie wiem jak by trzeba było pałować auto. A sam nie ukrywam że daje w palnik bo mam gdzie i już kilka razy w nocy otwieralem maskę z ciekawości i ciemno


 
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. 2.0 mjet roznice
    Napisany przez Cross na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-03-2017, 15:42
  2. Luźny wąż od turbo [2.0 Mjet]
    Napisany przez moris10 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-06-2016, 17:30
  3. Fiat Bravo II 1.6 Mjet Pur O2
    Napisany przez swichu91 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-02-2016, 21:22
  4. Scudo 2,0 Mjet nie odpalał!
    Napisany przez SławekW na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-03-2015, 19:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-5311-4-t-jet-vs-1-6-mjet-40009

t-jet vs multijet

bravo tjet vs tipo

t jet 1.4

Tipo t-jet wycofany

wymiana korpusu turbo ihi

2.0 hdi wysokie egt

peknoety korpus ihi

riat tipo 1.6mj vs 1.4t

1.6 multijet vs 1.4 t jet

fiat tipo 1.4 t-jet usterki

Tipo dwumasa cena

Tipo tjet czy ma dwumase

fiat 1.6 multijet czy 1.4

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

puro2 t-jet

1.6 multijet opinie

1.4 t-jet glosnosc

tipo 120 vs giulietta 120

t-jet vs multi jet

fiat tipo 1.4 t-jet forum

fiat multi jet vs tjet

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl