Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 43 z 43
Like Tree1lubi to!

Temat: Stilo 1.9 JTD - Car Seciurity Faliture - Loose Connection - nie można odpalić  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Witam , musisz zmniejszyć opóźnienie z 16 do 1ms (fotka5).
    U mnie udaję się połączenie w przedziale od 1 do 10ms .
    Możesz użyć ELM-a podpiąć go tak samo jak vaga czyli 45masa 7 linia k i 16 +12V.
    Bezpieczniki sprawdzaj tym próbnikiem z żaróweczką , jeżeli żaróweczka świeci na obu zaciskach bezpiecznika to jest ok .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Witam Dzięki wielkie ampro za informację. nie poddaję się narazie będę dalej dłubał w nim, chociaż coraz bardziej mnie to już wnerwia wszystko, bo nie widzę żadnych rezultatów i najchętniej bym tym wszystkim rzucił w diabły, no ale jestem zawzięty i to mnie odróżnia czasami od innych

  4. #33
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Moze mas cos z interfejsem? Przed chwilą bylem przy moim stio i polaczelem się Vagiem. Sterowniki do portu , masz dobrze?MES1.jpgMES2.jpgMES3.jpgMes5.jpgMes4.jpg
    Ostatnio edytowane przez Braval ; 29-11-2020 o 11:40

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Dzięki Braval za fotki wychodzi na to że wszystko jak u ciebie tylko u mnie wybrał com 3 i test też znajduje interfejs że na com 3, ampro , mówi żeby zmienić opóźnienie na 1 (msek). Spróbuje zmienić to opóźnienie i zobaczymy, miałem wczoraj spróbować połączyć się u teściowej w Pandzie jak w opisie ale kurde już mi się nie chciało targać tego do teściowej na parking, bo robiłem jej wczoraj światła i kierunki z tyłu, a zimno jak smok. A co do interfejsów to mam 2 elem 327 v2, od viakena i niebieski też od nich i wątpię żeby obydwa poszły na spacer.
    Ostatnio edytowane przez Leszek_70 ; 29-11-2020 o 12:04

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2015
    Skąd
    Łask
    Postów
    263
    Auto
    :( ex Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    1997
    Nawet w Multiecuscan User Guide zalecają 1ms .

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2014
    Skąd
    RZ
    Postów
    465
    Auto
    Tipo 1.4 HB 95 KM / Stilo 1.4 HB 95 KM
    Rocznik
    12.2017 / 12.2004
    Cytat Napisał Leszek_70 Zobacz post
    Dzięki Braval za fotki wychodzi na to że wszystko jak u ciebie tylko u mnie wybrał com 3 i test też znajduje interfejs że na com 3, ampro , mówi żeby zmienić opóźnienie na 1 (msek). Spróbuje zmienić to opóźnienie i zobaczymy, miałem wczoraj spróbować połączyć się u teściowej w Pandzie jak w opisie ale kurde już mi się nie chciało targać tego do teściowej na parking, bo robiłem jej wczoraj światła i kierunki z tyłu, a zimno jak smok. A co do interfejsów to mam 2 elem 327 v2, od viakena i niebieski też od nich i wątpię żeby obydwa poszły na spacer.
    Ja zarówno do stilo jak i tipo łącze się na takich parametrach: https://fiatklubpolska.pl/instalacja.../37#post394028

    Post: #549

    Masz screeny zarówno do Alfa OBD jak i do MES-a. Początkowo w swojej historii fiatów korzystałem z KKL od viaken (bo tanszy... ale de facto zrobiłem nim jedną diagnostykę). Po kilku latach jak musiałem go znowu użyć miałem problemy z połączeniem (prawdopodobnie się wgrały inne drivery pod windowsa) i nie potrafił się już łączyć ze stilo. także bardziej próbowałbym korzystać z ELM-a.
    Ostatnio edytowane przez pablos_206 ; 29-11-2020 o 13:05

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Dzięki ampro zmienię to na 1 i zobaczymy.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020

    Z tymi sterownikami , Pablos ma racje, u mnie na starym lapku na XP2 ,Vag laczyl sie od razu. A ten dzis inny mam pod win7 prof., ten sam kabel ,a dlugo "mielil" zani sie polaczyl ze stilem, niby sterowniki mial ok.?!
    "Leszek: walcz! Juz jestes blisko!

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Cześć próbowałem wczoraj jeszcze raz połączyć się z tym sterownikiem i niestety lipa.Więc zadzwoniłem do koleżanki co robimy z autem w tej sytuacji i podjęła decyzję że nie ma już sumienia trzymać u mnie tego gruza jak go nazwała, i zajmować mi czas . Chociaż ja bym nie zrezygnował sam i dalej bym szukał przyczyny awarii.Zabierze go w niedzielę lawetą do elektryka i niech on się z nim męczy dalej , tak stwierdziła. Także chciałbym podziękować wszystkim kolegom za wszelką pomoc, zainteresowanie w rozwiązaniu problemu, oraz podzieleniem się ze mną waszą wiedzą. Będę trzymał rękę na pulsie i jak tylko uda im się go ruszyć to dam zaraz znać na bieżąco co zostało zrobione i w czym był problem. Niestety nie mam wpływu na decyzję właścicielki auta, a nie chciałem także dopuścić do generowania niepotrzebnych kosztów, typu lawety, mechanicy, elektrycy, niepotrzebnie wymienione części itd.Dlatego jeszcze raz bardzo ale to bardzo dziękuję wszystkim za pomoc, pozdrawiam Leszek. Oczywiście będę na forum jak najbardziej, i tematu oczywiście jeszcze nie zamykamy.

  11. #40
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,024
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Co się usiedziales przy nim to Twoje! Tak od siebie dodam,że jak znam "moich kolegów po fachu", to mogą nie powiedziec co mu bylo faktycznie ,bo zaslonią się tajemnicą "handlową". Jak gosc bedzie z fasonem , to może zdradzi tajemnicę?! Pozdrawiam.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Cześć Braval też myślę że jak poczyta może to co przygotowałem ,koleżance co zostało już sprawdzone, (jeżeli dostanie do przeczytania oczywiście),to jak będzie że tak powiem prawdziwy facet z jajami to dowiem się co mu było a tak to wiesz sam jak to jest, mogą go ożywić jak się uda i wcisną dla świętego spokoju jakiś kit kobiecie. Zobaczymy bo niby jakiś elektryk znajomy od jej ojca. No i masz całkowitą rację co do tego że co się nasiedziałem przy nim to moje, no czasami tak to bywa ale nie można na nic narzekać, bo nic samo nie przychodzi,niestety a zwłaszcza jaka kolwiek wiedza o aucie trzeba poświęcić swój czas niestety. Sam wiesz jak to jest.

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2016
    Skąd
    Tychy
    Postów
    212
    Auto
    Panada 1.2 / 51 KW/ 69KM
    Rocznik
    2010
    Cześć
    Sory że tak późno daję znać co i jak z tym stilonem sprawa się się rozwinęła. I tak: powiem że byliśmy wszyscy blisko rozwiązania problemu.Po odstawieniu auta do elektryka lawetą, wyszło na to iż dobrze obstawialiśmy przerwę we wiązce. Ja osobiście nawet bym nie przypuszczał że przyczyną może być poprzednia wymiana sprzęgła przez jakichś papraków wiedziałem o tej wymianie bo powiedziała mi o niej koleżanka, że coś takiego było robione i nawet nie wspomniałem tutaj o tym , bo wyleciało mi to po prostu z głowy, a nóż by któryś z kolegów nakierował żeby sprawdzić po tej naprawie w tamtym kierunku, bo co parę głów to nie jena, i każdemu może coś umknąć, ale cóż mleko się już rozlało niestety. .A mianowicie przy składaniu całości do kupy okazało się że wiązka pod spodem została przyciśnięta skrzynią , a potem wyciągnięta i położona jak powinna bez sprawdzenia czy nic się nie stało w środku, przełamana, co skutkowało jej przerwaniem w środku.Ja niestety tego nie zauważyłem, a mogłem wyciągnąć całą wiązkę silnika jak planowałem wcześniej na zewnątrz i znalazł by się winowajca, ale po prostu byłem już tak tym zmęczony i czasami zniechęcony, bo nie widziałem żadnych efektów tej mojej roboty że zaniechałem tego wyciągania jej całej, oraz nie za bardzo chciała to robić właścicielka żeby to dokładnie sprawdzić, i to był mój jedyny błąd który popełniłem, bo wszystko co dotychczas zostało sprawdzone to jest w 100% sprawne. Tak zostało to opisane na rachunku który otrzymała od elektryka, Pytał o wszystko przed przyjęciem auta na warsztat do siebie, dałem cały spis co zostało sprawdzone,wraz z nr. telefonu jakby coś.
    Dzwonił do mnie, bo po rozmowie z właścicielką myślał że to żart jakiś jak mu pokazała tą rozpiskę, w trakcie rozmowy ze mną zapytał czy mam pracę, bo może przyszedł bym do niego robić , widać było że gość kumaty w tych sprawach jest, pytał o konkretne rzeczy.Oczywiście podziękowałem mu kulturalnie, bo u mnie praca jest. Wyciągnął wiązkę całą i zreperował i gra gitara. Portfel właścicielki został uszczuplony o sumę 600 pln. Dokładnie sprawdzę w którym to miejscu było jak przyjedzie do mnie zrobić wymianę , amortyzatorów, tarcz i klocków z tyłu, przy okazji i wrzucę fotkę.
    Mam pytanie jeszcze jedno: ile można wołać za wymianę tarcz,klocków i amorów na tylną oś? Żeby obydwie strony były zadowolone.
    Dzięki jeszcze raz wszystkim za cierpliwość, chęć pomocy i wszystkie wskazówki dotyczące możliwości naprawy stilo.
    Ostatnio edytowane przez Leszek_70 ; 02-01-2021 o 17:54

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Nie czytałem całości ale jedna rzecz mnie zastanawia. Do pompy paliwa dochodzi napięcie zaś pompa nie hula.

    Po pierwsze jakie napięcie tam dochodzi.

    Pod drugię wyjmij pompę z auta i uruchom ja na stole, jeśli nie chodzi masz winowajcę. Jak by immo odcinał pompę to nie miał byś tam napięcia.

    Kolejna sprawa to sprawdź zawór ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia. U mnie po zabrudzeniu się tej siateczki też nie chciał palić. Delikatnie wyczyść ten zaworek w benzynie ekstrakcyjnej. Nie polecam zdejmowania tego sitka bo możesz mieć potem problem z pompą.

    To tak na szybko. Jeśli się powtórzyłem to sorry ale jak pisałem, wszystkich postów nie czytałem.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Błędy na desce + loose connection
    Napisany przez M@niolusz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-06-2020, 08:31
  2. Stilo 1.6 B1029 loose connection
    Napisany przez Mikami na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-05-2020, 16:02
  3. Alternator failure -> loose connection -> Stilo nie odpala
    Napisany przez uarmes na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 08-03-2020, 10:22
  4. Stilo 1.6 103Km- Loose connection, nie odpala.
    Napisany przez tom3i na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-02-2018, 11:42
  5. Komunikat Loose Connection
    Napisany przez kwiecien91 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 28-03-2014, 12:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444stilo-1-9-jtd-car-seciurity-faliture-loose-connection-nie-mozna-odpalic-47878

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl