Sposób który podam mnie pomógł w 100%. Nie miałem nic do stracenia i tak i tak jakby to nie pomogło musiałem wydać grubą kasę :/
No to co będzie potrzeba :
Dwa preparaty do czyszczenia :
Kontakt S - do czyszczenia styków (10-20zł)
Kontakt U - do czyszczenia płytek drukowanych (10-20)zł
Dobry klej (2 razy użyłem sanitarnego, ale to porażka po 1-2 tygodniu problem wracał) i musiałem od nowa grzebać...
Polecam klej do bloków silników koszt od 20-100zł (po zastosowaniu takiego kleju autko do dziś śmiga ponad rok i 9 miesięcy)
Szacowany czas pracy do 1-2 godzin.
Zaczynamy
1. Odkręć centralkę wtrysku 4 śruby. (1 załącznik)
2. Otwórz ją. Wystarczy płaski śrubokręt, klej który trzyma metalową pokrywę jest dość słaby.
2a. Gdy otworzysz centralkę uwaga na delikatną elektronikę !! (2 załącznik)
2b. Wyczyść cały klej z rowków i metalowej obudowy. DO CZYSTA NAJLEPIEJ. Troszkę babraniny ;/
!! Nie odkręcaj w środku widocznych śrub. !! (bo i tak nie da się wyciągnąc płytki, trzymają ją 2 czarne wtyczki)
3. Popsikaj preparatem KONTAKT U (płytki drukowane). Preparatu nie ścieraj. Jest obojętny nie powoduje zwarć itd.
Chyba że widać gołym okiem że brud i tłuszcz ścieka to deliktanie ręcznikiem papierowym, żeby nie urwać czegoś.
4. Gdy popsikane zostało preparatem KONTAKT U, nanieś klej do rowku, zamknij pokrywę.
KONTAKT S użyłem do przeczyszczenia styków łączących centralkę wtrysku. Można podłączyć jak jest mokre, środek obojętny nie powoduje zwarcia
Mam ogromną nadzieję, że to pomoże !!
Szerokości
pozdrawiam
1) załącznik
https://docs.google.com/file/d/0B0uh...dtZmlFUjA/edit
2) załącznik
https://docs.google.com/file/d/0B0uh...dBRVhTS2s/edit
PS Auto śmiga 1 rok 9 miesięcy po tym zabiegu.