Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 36
Like Tree1lubi to!

Temat: Dziwne odpalanie i błędy  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003

    Dziwne odpalanie i błędy

    Witam

    Na początku powiem że szukałem na internecie ale nie znalazłem zadowalający mnie odpowiedzi.

    A więc tak wymieniłem w Stilo czujnik położenia wału bo nie raz wywalało lost connection i przerywało podczas palenia.
    Po wymianie pali dobrze ale raz na jakiś czas zdarzy mu się że zrobi jeden obrót rozrusznikiem i stóp dalej nie kręci nie raz potrafił tak zrobić 3 razy pod rząd potem dopiero zakręcił dłużej i odpalił. Wiec co powoduje to że po wymianie czujnika czasami obróci raz i dalej nie.?

    W komputerze mam też takie błędy jak b1037 b1904 b1909 b1907 b1927 b1906 przy nich wyświetla się że nieprawidłowy sygnał wysoki sygnał itd.

    I moje pytanie do was czego konkretnie te błędy dotyczą tak na zrozumiały język i jak je prosto naprawić co zrobić by nie było błędu? Wymienić jakiś czujnik przeczyscić styki czy coś innego. I gdzie dokładnie szukac przyczyny tych błędów.

    Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi. :-)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    943
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Zacznij może od doładowania akumulatora.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Akumulator doładowywałem i jest w pełni naładowany ma już niby z 5 lat.
    Ale napięcie mierzyłem ma ok 12,50 v. Z tego co pamiętam Więc chyba bardzo dobrze. Zresztą po całej nocy nawet po 2 dniach kręci jak szalony tylko nie raz po 1 obrocie przestaje. Więc to chyba co innego niż akumulator.
    Ostatnio edytowane przez Denis129871 ; 03-12-2016 o 17:28

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    A co z rozrusznikiem?

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Szczerze to nie wiem nie daje jakiś wyraźnych objawów zużycia i niepokojących dźwięków więc chyba jest w porządku. A może to być jakiś przekaźnik czy raczej nie wchodzi to w grę?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Napięcie na rozrusznik podawane jest bezpośrednio z akumulatora /nie ma przekaźnika,bezpiecznika/.
    Napięcie na cewkę rozrusznika /załączającą/ też bezpośrednio podawane jest ze stacyjki /bezpiecznik jest przed stacyjką/.
    Wychodzi na to,że masz padnięty rozrusznik lub stacyjkę co jest mało prawdopodobne.
    Denis129871 lubi to.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Możliwe, na razie nie jest to takie notorycznie więc nie będę ruszał tego może do wiosny doczeka teraz trochę zimno na takie remonty. Ale z tego co widziałem rozrusznik był nie ruszamy kilka ładnych lat nie ma śladów odkręcania i zaczął trochę rdzewieć więc może i się coś w nim zużyło. A nie wiesz może nic na temat tych błędów w ECU?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Błędy B 1904,1906,1907,1909,1927 dotyczą poduszek,B 1037 coś związane z klimatyzacją.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    943
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Sprawdź napięcie w trakcie odpalania auta.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Witam

    Wychodzi mi przy odpaleniu napięcie 9 v.

    Troszkę się dziś zdenerwowałem bo myślałem że po wymianie czujnika będzie ok a dziś znowu odpadając zaczął figlować. Tak lekko mówiąc poprostu kręci dobrze i niby załapuje ale nie dokońca i trzeba długa chwilę kręcić a przy tym cały czas co chwila tak strzela jak by tłumnik może walił gdzieś albo coś rozrusznik coś trzaskał no trudno mi powiedzieć co to dokładnie. Dodam że to na silniku nagrzanym zimny pali ok. Teraz wiem że niepotrzebnie wpakowałem 100 zł w czujnik bo to widocznie nie jego wina. Co o tym powiecie?

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    943
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Najpierw doładuj akumulator bo 9V przy rozruchu to mało.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Ale on jest naładowany ładowałem go parę godzin i przy rozruchu spada do 9 z kawałkiem. Czytałem że może być wina rozrusznika tulejki wymienić itd. Bo już wyciokane. A według tego co wiem rozrusznik nie ruszany już z 7 lat albo i więcej. Chyba że już trzeba nowy aku.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Jeszcze jedno. Gdy podłączyłem się pod ECU na włączonym zapłonie siedziałem tak z pół godziny Góra 40 minut i po tym Stilo nie miał siły obrócić nawet. Więc czy Stilo ma taki duży pobór prądu czy może już aku takie kiepskie?

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Spróbuj od "dawcy" kablami rozruchowymi lub na pożyczonym akumulatorze.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    943
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Stawiam na padnięta cele w aku. Podczas rozruchu napięcie z tego co pamiętam nie powinno spadać poniżej 11v inaczej wszystko zjada rozrusznik. Rozrusznik naprawia się w TDI 1.9 (wszystkie rodzaje) i 2.0 PD bo tam jest bardzo czuły wtrysk na obroty przy rozruchu. W dieslach na CR takiego problemu nie ma.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Ok podepnędziś inny aku i zobaczę.

    Czyli rozrusznika nie wykręcać i nie dłubać w nim? Czy można go wyczyścić? Zawsze może będzie lepiej chodził?


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dziwne odpalanie
    Napisany przez piotr55122 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 24-12-2015, 09:42
  2. Croma odpalanie
    Napisany przez adamo na forum Croma
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 17-09-2013, 10:53
  3. odpalanie marea 2.4td
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2011, 22:10
  4. Pandzik 1,1 i dziwne odpalanie
    Napisany przez funny_man na forum Panda
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-11-2009, 13:16
  5. Słabe odpalanie
    Napisany przez Dyzio-00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 25-09-2009, 18:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444dziwne-odpalanie-i-bledy-34620

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl