Planuje wziąć tego Shella o którym była mowa wcześniej, wszedłem sobie na jego stronę, żeby przeczytać co producent chce mi o nim powiedzieć i w tabelce można znaleźć takie słowa:
cechy - Niska lepkość, szybki przepływ oleju, małe tarcie
i ich korzyści - Mniejsze zużycie paliwa, łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach
http://www.shell.pl/home/content/pol..._diesel_ultra/
Czyli Shell wychodzi z założenia, że mniejsza lepkość jest zdrowsza dla silnika, dobrze to zrozumiałem? Bo jak pisaliśmy w tym temacie to raczej odniosłem odwrotne wrażenie, że większa lepkość, lepiej zabezpiecza silnik, co nawet wydało mi się logiczne, a teraz znowu zwątpiłem.
Nie żebym kogoś ograniczał, jeśli chce to proszę pisać, tylko już bym nie chciał, żeby znowu dochodziło do jakichś kłótni i ostrzejszej wymiany zdań, więc wystarczy jak napiszę mi chociaż jedna czy dwie osoby, co o tym myślą, ale innym też nie bronie