Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 32
Like Tree2lubi to!

Temat: Brak mocy do 2000 obrotów stilo 1.9 JTD 115 kucy  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004

    Brak mocy do 2000 obrotów stilo 1.9 JTD 115 kucy

    Witam otóż mam taki problemik typu braku mocy do 2 tysiecy, potem nastepuje dzwięk turba i wciska w fotel, lecz do 2 tysi to jest muł pedał w podłodze i nic ... jedzie jak by mu sie nie chcialo. Dodam ze przykapca przy tym na czarno, poza tym gdy odpiołem przepływke dymi tak ze świata nie widac lecz idzie lepiej. Wymieniłem już overbosta bo był odrazu otwarty na 75%, uszczelniłem wszystkie przewody(rury) do intercoolera itp bo ktos na tulejkach złożył je ...(brak słów), zastanawia mnie czy czujnik doładowania albo cisnienia na listwie nie jest walniety, po podpieciu ecu niby zadnych błedów nie ma ... Co to moze być ? Ma ktoś jakis pomysł?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Pewnie czujnik/zawor doladowania turbiny. Ale niewlasciwa jego praca powinna zostac zdiagnozowana na kompie diagnostycznym.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004
    No własnie powinien jakis bład wyskoczyc ... a tu nic . zmieniłem przepływke na uzywana od znajomego dalej to samo tylko kopci "puszcza takie bąki jak by" nie kopci ze cały czas tylko takie banie puszcza ... Ręce mi juz odpadaja od 2 tyg proboje wszystkiego, mam zamiar wyczyscic jeszcze egr ale czy to cos da to nie mam pojecia.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Jaki przebieg ma auto?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004
    238 tysiecy .

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Sprawdź tez egr. Przy takim przebiegu moze juz niedomagac...

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004
    Niby po podpieciu do kompa otwiera sie normalnie egr itp. ale jak jest w rzeczywistosci to sie okaze

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    37
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Zobacz kolego mój przypadek, nie dawno opisywałem problem na forum. U mnie walnięty był czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej. Miałem te same objawy.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Od czyszczenia i zaślepienia egru trzeba w ogóle ZACZĄĆ. To podstawa dalszego szukania.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    37
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Ja EGR miałem zaślepiony, błąd czujnika tylko raz mi wyskoczył i to mnie naprowadziło na właściwy trop. Spróbuj podmienić czujnik, ja cała listwę i czujnik używkę kupiłem z wysyłką za 28 zł 40 minut roboty a ile radości. Kombinowałem z pedałem gazu bo taki błąd mi komp pokazywał, suszyłem i od nowa izolowałem całą wiązkę pod aku, bo i takie możliwe przyczyny znalazłem na forum. Zobacz jeszcze co ci pokazuje w fes-ie jak naciskasz gaz, ile volt/procent pokazuje, bo może dostaje niewłaściwy sygnał ile masz wciśnięty gaz. Walczyłem z tym kilka miesięcy bo nie miałem czasu się tym zająć bo ciągle w trasie. Teraz tylko jak mocno przycisnę to delikatnie zakopci ale w końcu 370kkm na blacie

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 lipiec 2017
    Skąd
    Zwierzyniec
    Postów
    1
    Auto
    Stilo, bravo
    Rocznik
    2004
    Witam jeśli nie rozwiązałem problemu to jest to czujnik ciśnienia doładowania turbiny przykrecony na jedną śrubę do kolektora dolotowego. Zatkanie egr rozwiązuje problem lecz czyszczenie zaworu to powód dlaczego do 2 tys nie chce jechac.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004
    otóz okazało sie ze na ECU nie było błedu przepływki, po wyczytaniu na forum takiego czegos ze przepływke przepłukac i jak jest zdupiona to siadzie całkiem , zrobilem tak i niestety odrazu zero mocy nie dało sie autem ruszyc. Wymieniłem tez czujnik na listwie co nic nie dało. Zakupiłem nową boszke przepływke i dzisiaj efekty sprawdzimy ;p

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2016
    Skąd
    RLE
    Postów
    76
    Auto
    Fiat stilo 1.9 jtdm 180koni, ducato 3.0 jtdm 160
    Rocznik
    2004
    Wiec po wymianie przepływki poprawiło się ale, zastanawia mnie jeszcze overbost ktory jest otwarty na wolnych obrotach na 75% no i martwi mnie doładowanie w Mbar bo oczekiwana jest ok 1000 a on daje 900/950 , przy przycisnieciu mu do 3000 tysi ma okolo 200/300/400 Mbar roznicy miedzy zapotrzebowaniem a tym zmierzonym co daje. Wiec czujnik czy turbo do wymiany ?

  15. #14
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    na wolnych obrotach masz te 900-950? - to za dużo powinno być w granicy 400 - 450, co z egr? sprawny zaślepiony?

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Różnica na plus czy na minus? Doładowanie jest za duże czy za małe? Badanie na luzie to nie badanie. Dobrze by było to zrobić podczas jazdy. Jedziesz z lapkiem, wjeżdżasz na obwodnicę albo kawałek prostej i przy ok 1200 obr włączasz wykresowanie i but w podłogę do 4000 obr. Logujesz powietrze zmierzone i oczekiwane i doładowanie oczekiwane i zmierzone. Do tego obroty. Powtarzasz operację na czwartym biegu. Zapisujesz logi/wykresy i analizujesz lub wrzucasz na forum.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1,9 JTD 150 KM - brak mocy od 2000 obr.
    Napisany przez KillFrenzy na forum Croma
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 03-09-2018, 12:27
  2. Stilo JTD 115 KM brak mocy do 2000 obr i czarny dym.
    Napisany przez arturro2010 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-05-2017, 07:29
  3. Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM
    Napisany przez fanz na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 23-01-2016, 17:52
  4. Punto1 94r. Nie ma wolnych obrotów i brak mocy
    Napisany przez Stiven501 na forum Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-02-2013, 15:14
  5. 2000-3000 obrotów brak mocy
    Napisany przez uszi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-10-2012, 15:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444brak-mocy-do-2000-obrotow-stilo-1-9-jtd-115-kucy-37582

fiat stilo 19jtd kombi nie ma mocy co to moze byc

obroty przy fiacie stilo 19 jtd

1.9 jtd nie ma mocy na niskich obrotach kopci na czarno

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl