Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL

    Stilo JTD 115 KM brak mocy do 2000 obr i czarny dym.

    Witam wszystkich,
    Do tej pory nie miałem większych kłopotów a jeśli już się pojawiały to sobie jakoś z tym radziłem, jednak teraz zaczynam się poddawać więc proszę o pomoc. Problem polega na tym, że Stilo do 2tyś obrotów w ogóle nie chce jechać na jakimkolwiek biegu by to nie było a dodatkowo zostawia czarny obłok wstydu :/ po przekroczeniu 2tyś rakieta. Wszystko zaczęło się nagle, nie ukrywam, że miałem wpiętego wcześniej boxa Novitec, ale nie było żadnych problemów do czasu kiedy sąsiad przyszedł go pożyczyć by spróbować go w swojej alfie. Odpiąłem na godzinkę i później wrócił na swoje miejsce, nawet nie odpalałem bez niego. Dałem się mu przejechać i było ok. Na drugi dzień jechałem z przyczepką i zauważyłem czarny obłok i spadek mocy, myślę pewnie przyczepka ciężej mu... no ale była pusta a on płacze i nie chce :/. Myślałem że to przez boxa więc odpiąłem - to samo. Więc żeby nie wróżyć z fusów komp i błędy i oto co wyszło: P0190, P0220, P0690, P0235. Po przeszukaniu forum, znalazłem że to może wina wilgotnej wiązki pod aku więc wziąłem się za robotę, wysuszyłem skrzynkę i wiązkę, przeizolowałem kable, wyczyściłem czujnik doładowania w kolektorze i żadnych zmian. Zastanawiam się nad potencjometrem w pedale gazu, trochę mi się nie podoba bo niby na zgaszonym ładnie podnosi procenty przy wciskaniu gazu ale po odpaleniu obroty 4tyś a tu pokazuje 4-5% wciśnięcia pedału. Czy tak ma to wyglądać? dodam że na postoju, bez obciążenia. Proszę o parady, za niedługo wyjeżdżam w trasę i po powrocie chciałbym doprowadzić do normalnego stanu bo pewnie w niedługim czasie Stilo dostanie moja dziewczyna lub pójdzie do nowego domu a chce by było 100% sprawne. Dziękuję za cierpliwość w czytaniu tego poematu ale chciałem dobrze naświetlić temat, bo wiem jak denerwujące jest jak ktoś napisze: straciło moc, co to może być? Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2016
    Skąd
    Puławy
    Postów
    73
    Auto
    Stilo 1,9 jtd
    Rocznik
    2003
    Witam

    A zawór egr masz zaślepiony ?

    Mój tak samo miał że dopiero łapał moc po 2 tyś od razu a tak to nie miał siły wcale. Doszedłem do tego że egr się przycinał więc go zatkałem.
    Przeczyściłem wtedy też zawór overboost i ten siłowniczek od turbiny. Od tamtej pory ciągnie elegancko i równo od 1500 obr.

    Tylko że mój nie dymił wcale i nie dymi teraz

    Nie wiem czy pomogłem ale może zawsze coś wydedukujesz

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Egr był zaślepiony jak już kupiłem go, overboost czyściłem profilaktycznie 2 miesiące temu. Jedyne co to nie sprawdzałem jak się zachowuje sztanga o turba więc dzięki kolego za podpowiedź. Chyba też zamówię jakąś używkę potencjometru od gazu na podmiankę, koszt nie taki straszny a będę miał to wyeliminowane. U mnie strasznie kopci do 2tyś obrotów ciężko nawet ruszyć bo brak mu siły, a później normalnie lata.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Zbyt duża dawka paliwa,mało powietrza coś z turbiną.
    Ostatnio edytowane przez irekw ; 27-03-2017 o 08:26

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2016
    Skąd
    Chrzan
    Wiek
    27
    Postów
    50
    Auto
    Stilo 1.9 jtd
    Rocznik
    2003
    Zobacz dolot

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Dziękuję koledzy za sugestie oczywiście to również sprawdzę. Jedno nie daje mi tylko spokoju, to się zrobiło nagle, bez jakichkolwiek oznak by miało się coś stać, kolego Irekw masz rację za dużo paliwa, tylko dlaczego? kombinuję, że może wina pozycji pedału gazu, fałszuje sygnały i komp myśli że trzeba podlać więcej paliwa, ale to moje takie luźne myśli. Dodam że dodatkowo jak wcisnę gaz mocniej to do 2 tyś obrotów tak jakby go coś przytrzymywało i puszczało i tak do przekroczenia magicznych 2 tyś, później idzie płynnie. Nie mam teraz warunków by pogrzebać więcej, więc proszę o wyrozumienie, że nie mogę od razu wszystkich Waszych sugestii sprawdzić.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Dzisiaj zrobiłem podmiankę pedału gazu i nic to nie dało, podłączyłem kompa i żadnych błędów nie pokazuje, czyli zostało sprawdzić dolot i turbinkę. Czy takie objawy mogłoby dawać "zawieszenie" zmiennej geometrii turbiny?

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Do tej pory walczyłem i wygrałem, opiszę bo może komuś się przyda. Nie miałem do tej pory czasu żeby się zabrać, ale któryś tam raz podłączyłem kompa i podczas jednego sczytywania błędów wyskoczył P0190, ale tylko raz. Postanowiłem zaryzykować i kupiłem używkę na podmianę i strzał w 10, stilo znowu lata jak złe! nie kopci, ma moc. Wydaje mi się że box pomógł mu zakończyć żywot, teraz już nie podpinam bo i tak stilo pójdzie na sprzedaż już praktycznie na dniach.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Wypadałoby napisać co kupiłeś /używka na podmianę/.Nie każdy potrzebujący znajdzie po kodzie błędów.

  11. #10
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,915
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Zmierz mu cisnienie doladowania.Moze rozszczelnila sie rura laczaca intercooler z przewodem do kolektora na "cisnieniu" Zdejmij lewe nadkole i pogazuj z kims ,to moze wykryjesz usterke w postaci "wycieku " powietrza.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Faktycznie w ferworze walki i odniesionego zwycięstwa, zapomniałem napisać co wymieniłem, za co bardzo przepraszam. Do wymiany poszedł czujnik ciśnienia paliwa ten na listwie wtryskowej. Kolego Braval problem znikł po wymianie tego czujnika a nieszczelności już wcześniej szukałem, ale wszystko było ok, niemniej Twoja podpowiedź jest cenna.


 

Podobne tematy

  1. Croma 1,9 JTD 150 KM - brak mocy od 2000 obr.
    Napisany przez KillFrenzy na forum Croma
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 03-09-2018, 11:27
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-01-2017, 20:10
  3. Stilo 1.6 16V Brak mocy!
    Napisany przez timonek185 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-08-2014, 11:58
  4. Stilo 1.9 JTD 115 KM czarny dym brak mocy błąd silnka
    Napisany przez artcri7 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-12-2012, 09:30
  5. 2000-3000 obrotów brak mocy
    Napisany przez uszi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-10-2012, 14:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo multidrzet 1.9 brak mocy blad po 235

kopci fo 2tys obr 1.9jtd

p0235 kopcenie fiat

https:fiatklubpolska.plstilo-444stilo-jtd-115-km-brak-mocy-do-2000-obr-i-czarny-dym-36093

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl