To jak porównanie
- Słabo mi świecą światła
- To sprawdź ciśnienie w kołach...
Ok, nie powinno to mieć związku, ale jeżeli już tak twierdzi to sprawdźcie kompresję. Mechanik powinien mieć przyrząd do sprawdzania tego i szybko wyłapiecie czy na każdym cylindrze jest odpowiedni stopień sprężania. Tylko pewnie będzie trochę zabawy w rozbieranie, więc może szybciej wyjdzie sprawdzić na znakach.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Dla mnie to już się robi totalną masakra powoli. Panowie na tą chwilę dziękuję wam za podpowiedzi.
Jutro będę wiedzieć czy rozrząd mam do roboty.
O finale poinfrmuję wkrótce. Komuś na pewno przyda się taka wiedza na przyszłość.
Oczywiście nikomu z was nie życzę tego typu awarii.
Jeśli mechanik nie ma pojęcia to czym prędzej zabierz auto od niego !! i daj do innego . ( Jeśli to nie będzie rozrząd ) nawet z nim nie gadaj.. tylko uciekaj w te pędy .
a w stilo po takiej awarii (zapisanie błędu) komputer nie zablokuje zapłony?
głupi skok napięcia na aku się zapisuje i wyłącza chociażby wspomagania, a taki błąd zostałby zignorowany?
Witam ponownie.
Działania naprawcze w toku. Sprawa bardziej poważna niż chyba wgl ktoś z was by przypuszczał. Na dzień dzisiejszy doszło do wymiany rozrządu. I wiem, że to nie koniec.
Myślę, że koło środy lub czwartku auto będzie zdolne do jazdy (niestety długo trwa naprawa gdyż Pan Mechanik pracuje "po godzinach")
Jak już będę znać wszystkie usterki to postaram się wam je przedstawić.
Pozdrawiam.
Załamany forumowicz
Czemu rozrząd wymieniasz?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Po obejrzeniu tego filmiku tak mi sie wydawało ze jest coś nie tak z rozrządem dlatego że przy odpalaniu silnik nie powinien dmuchać na zewnątrz z kolektora ssącego tylko wciągać powietrze do środka.Jeżeli to rozrząd to głowica też pewnie dostała,jestem ciekaw co było przyczyną od strony mechanicznej.Naprawa będzie na pewno kosztowna współczuje.Pozdrawiam.
Moim zdaniem ten mechanik jest jakiś dziwny, męczy ten samochód, zmienia rozrząd, a nie wyczyścił nawet układu paliwowego, filtrów itp.
Sprawdzał w ogóle, czy paliwo dociera do listwy wtryskowej, czy co to tam jest w dieslu?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
A to psikanie plakiem to już w ogóle przegięcie moim zdaniem.
Ja nie jestem mechanikiem i się nie znam, ale zrobiłbym tak:
1. wyczyścić wszystko co jest związane z paliwem, od zbiornika, poprzez filtr, wężyki aż do powrotu do zbiornika.
2. skasować błędy kompa, bo na pewno jakieś załapał
3. słyszałem, że diesel się może zapowietrzyć, jak będzie miał pusty bak, więc tutaj też pewnie coś takiego wystąpi i należy to naprawić
Reasumując, zmień mechanika
Witam
Ten mechanik jakiś dziwny wydaje mi się.Mój teść niedawno też zalał diesla benzyną w Audi A3 2,0 TDI i ujechał jakieś 5 km po czym auto odmówiło posłuszeństwa. Zaholowaliśmy autko do mechanika i po prostu-wypuszczenie całego paliwa,przeczyszczenie układu,wymiana filtra i auto odpaliło bez problemu.
Tak jak wyżej ZMIENIĆ MECHANIKA
Panowie w moim przypadku wszystko wskazuje na to, że miałem totalnego pecha. Z jednego tematu zrobiły się praktycznie dwa osobne.
Z informacji które posiadam od Pana Mechanika.
Obluzowane było koło pasowe, co spowodowało jego obsunięcie.
Śruba na zdjęciu poniżej zaznaczona na czarno - była luźna.
3.png 2.png
Na dzień dzisiejszy rozkręcana głowica. Tak jak kolega wspomniał powyżej poszło na głowicę.
Co dokładnie i jakie uszkodzenia prawdopodobnie będę wiedział w dniu dzisiejszym, bo się do niego wybieram.
A operacje związane bezpośrednio z wlaniem benzyny do silnika JTD nie zostały jeszcze przeprowadzone.
Masakra totalna masakra.
Ostatnio edytowane przez darx80 ; 13-11-2012 o 10:17
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT