Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 42 z 42
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    krótka kontynuacja tematu
    Dziś wymieniali mi tą terkoczącą dwumasę (po miesiącu użytkowania wyglądała strasznie). Okazało się że nową którą dali jest w podobnym stanie, a nawet bym rzekł że jeszcze gorszym.
    Po powrocie z wakacji będą zrzucać skrzynię kolejny raz.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Cześć

    Kontynuacja problemu. ASO uwzięło się że nie mogą założyć nowej dwumasy (za którą ja płacę) - tłumacząc że taka jest polityka narzucona odgórnie że mają być ,,odnowione" i nie ma dystrybucji nowych. Czy ktoś z bardziej zaprawionych kolegów w boju z ASO doradzi co mogę z nimi zrobić? Może ktoś pracuje w ASO fiata i może potwierdzić że tak jest / lub nie?

    pozdro

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2019
    Skąd
    wrocław
    Postów
    1
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2016
    No mi się też niestety ślizga sprzęgło o to przy 6 tys dopiero ale nic nie trzęsie i żadnych podejrzanych hałasów też nie ma

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2019
    Skąd
    Nakło nad Notecią
    Wiek
    38
    Postów
    682
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet Pb Lounge
    Rocznik
    2018
    Ja wywalczyłem sobie nowe kompletne sprzęgło+wysprzęglik+dwumasa poprzez fca także idzie. Potwierdzam natomiast, że aso upiera się że nie może zakładać nowych, zakładają to co im fiat przyśle czyli odnawiane.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Czyli Panowie z ASO mnie nie oszukiwali że tylko odnawiane są dwumasy.
    Jeśli nie masz objawów jak wibracje, stuki i jakieś inne hałasy to bym dwumasę na twoim miejscu zostawił.

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    45
    Auto
    Tipo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2016
    Witam, w moim pechowym Tipo slizga się sprzęgło, może ktos z was już wymienial.. I może macie jakiś namiar na tani dobry kaplet sprzęgła? I doradźcie mi czy wymieniać dwumas? Nie daje żadnych objawów. Czy już jak robić to wszystko..? Tipo 1.6 Mjet 2016 120 km przebieg 110 000

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Sprzegło robi tylko valeo, koszt coś około 900 zł, tutaj nic innego nie znajdziesz. Dwumasa jak nie hałasuje nie stuka i nie wibruje to zostaw. Mechanik zapewne będzie chciał ją wymienić widząc jej stan, ale uwierz mi że nowa będzie w jeszcze gorszym stanie niż Twoja po 110kkm. Mi ASO wymieniało 4 razy dwumasę, każda następna była coraz gorsza. Obecnie czekam liczac na cud że Fiat i Valeo coś poprawi.

    Możesz kupić od nich:

    https://www.sprzegla24.pl/produkt/sp...7)-#opis_start

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    45
    Auto
    Tipo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2016
    Ok dzięki, a może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem że sprzęgło jednego dnia na trasie 5, 6 bieg po dodaniu gazu się slizga, a drugiego dnia już jest wszystko ok... Moje sprzęgło raz się slizga a raz nie.. Ktoś coś może wie o co caman..

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał hkusmierz Zobacz post
    Ok dzięki, a może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem że sprzęgło jednego dnia na trasie 5, 6 bieg po dodaniu gazu się slizga, a drugiego dnia już jest wszystko ok... Moje sprzęgło raz się slizga a raz nie.. Ktoś coś może wie o co caman..
    Tak dokładnie taki sam objaw miałem u siebie. raz było ok a raz nie. Po rozebraniu tarcza sprzęgła wygladała ok, ale docisk był całkowicie rozsypany (sprężyny słoneczka były krzywe).

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Mam pytanie a raczej prośbę do forumowiczów którzy mają dostęp do katalogu części naszych Tipo (może ktoś pracuje w ASO, albo ma działający w miare świeży Eper). Potrzebuję wiedzieć czy do silnika 1.6 Mjet (2017 rok) jest jakiś nowy zamiennik koła dwumasowego (coś prócz Valeo nr 836256).

    Z góry dzięki za pomoc.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2019
    Skąd
    Świdnica
    Wiek
    32
    Postów
    147
    Auto
    Fiat Tipo HB 1.6 Mjet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Sławek89 Zobacz post
    Mam pytanie a raczej prośbę do forumowiczów którzy mają dostęp do katalogu części naszych Tipo (może ktoś pracuje w ASO, albo ma działający w miare świeży Eper). Potrzebuję wiedzieć czy do silnika 1.6 Mjet (2017 rok) jest jakiś nowy zamiennik koła dwumasowego (coś prócz Valeo nr 836256).

    Z góry dzięki za pomoc.
    Ktoś coś może pomóc w powyższym pytaniu?

  13. #42
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,499
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Sławek89 Zobacz post
    Ktoś coś może pomóc w powyższym pytaniu?
    Zadzwoń do ASO i zapytaj.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. [blachy] [sprzedam] FIAT TIPO 2016 - DRZWI - LEWY PRZÓD - NOWE !!!
    Napisany przez ZAFFERANO na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-12-2017, 10:16
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-09-2017, 16:14
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 31-07-2017, 23:11
  4. Nowe czy używane kombi w LPG? Tipo 1.4, BMW e91 320i, Audi A4 B7 2.0
    Napisany przez js1200 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-05-2016, 06:10
  5. Nowe Tipo już w salonach.Szok...cena od 42600zł(z klimą).
    Napisany przez jaroslawrak na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-02-2016, 11:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo slizga sie sprzeglo

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl