Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 142
Like Tree28lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    366
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Wrzućcie jakiś filmik na YT jak to się zbiera po podkręceniu ...coraz bardziej brakuje mi mocy na trasie i chyba też się skuszę na te 160+ :-)
    juri lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    kwi
    Wiek
    41
    Postów
    33
    Auto
    Tipo tjet s-design
    Rocznik
    2019
    Sprawdzałem się torque przez obd z wył trakcją i pokazał 8.3 do setki. Mnie do szczęścia wystarczy.

    Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    366
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    To już fajny wynik :-) osobiście bardziej mnie interesuje jak się zbiera od 100 w górę aby swobodnie wyprzedzać na drogach krajowych np. 5 bieg i but w podłogę.

  5. #49
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Jak ktoś celuje w używaną turbinę VL38, to uwaga na pęknięte korpusy po stronie gorącej. Niby poprawiona względem VL36 a sam się "nadziałem" na taki egzemplarz.

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    441
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Tu na fecbooku można poczytać o modach t-jeta 1.4 t-jet tuning, mody ...
    https://m.facebook.com/groups/226342...rofile_browser
    Niestety komentarz Jarek Yaro Imiołek pod wpisem użytkownika
    Adi Gadomski z 2lipca może trochę niepokoić przynajmniej mnie, ponieważ miałem zamiar po gwarancji trochę podkręcić ten silnik.

  7. #51
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Wrzuć te niepokojące wieści, nie każdy ma FB
    Kruk lubi to.

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    441
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Niestety ja również nie mam 😁 W skrócie komentarz Jarek Yaro Imiołek napisał, że był w ASO i były tam 2 popsute t-tjety 500 i tipo po chipie, 3 stał na parkingu do naprawy. Mechanik z ASO pochwalił się, że ludzie podkręcają te silnik i dzięki temu w ASO mają teraz więcej roboty, więcej niż wcześniej.

  9. #53
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
    Niestety ja również nie mam �� W skrócie komentarz Jarek Yaro Imiołek napisał, że był w ASO i były tam 2 popsute t-tjety 500 i tipo po chipie, 3 stał na parkingu do naprawy. Mechanik z ASO pochwalił się, że ludzie podkręcają te silnik i dzięki temu w ASO mają teraz więcej roboty, więcej niż wcześniej.
    Pytanie gdzie robione były, tuner-ów z gotowcami jest multum za śmieszne $$$.

  10. #54
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    39
    Postów
    151
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Na nbk.pl jest podłubane bravo, które właśnie przekroczyło 300kkm nalotu i nadal jeździ. Mój od zawirusowania przejechał 50kkm i gna jak wściekły. Nie wiem gdzie właściciele wspomnianych pacjentów ASO modyfikowali swoje motory, ale na tym się po pierwsze, nie oszczędza. Po drugie, nie robi się tego byle gdzie. Znajomy dał auto w ręce lokalnej firmy i...popłynęły tłoki. Osobiście do tunera jechałem prawie 400km w jedną stronę. Auto trzymał tydzień, czyli 4x400km. Czy warto? Egt z rzadka przekracza 900°C
    Trzecia sprawa, że każde grubsze dłubanie należy zacząć od hamulców i zawieszenia. Jak ktoś chce tanio, po łebkach lub na skróty to sam się prosi o kłopoty.

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    kwi
    Wiek
    41
    Postów
    33
    Auto
    Tipo tjet s-design
    Rocznik
    2019
    Też ważne do czego ma auto służyć. Do jeżdżenia do pracy czy do wariactwo. Mnie odrazu Cinek powiedział że to nie na tor. Przecież tam jest tylko 3l oleju

    Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

  12. #56
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    39
    Postów
    151
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Dokładnie to samo powiedział do mnie. "To nie jest motor do zap...lania, wskazany monitoring EGT". Na dojazdy do pracy 120/150KM jest wystarczające. A chyba każdy, kto chce podłubać wyżej ma z tyłu głowy szczyptę "wariactwa".

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    kwi
    Wiek
    41
    Postów
    33
    Auto
    Tipo tjet s-design
    Rocznik
    2019
    Do ok 170KM seryjne hamulce też wystarczają. Wcześniej opony tracą przyczepność ale to conti Eco to co się dziwić. Żeby zrobić z głową 200+ to już inna kasa, oczywiście na nowych częściach bo mówimy o nowym tipo. Bo oprócz silnika to jeszcze zawieszenie i hamulce.

    Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    839
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Tak. Tylko ile taki "zmocony" silniczek wytrzyma. Jak już będzie miał moc to nie wydaje mi się aby użytkownik jeździł spokojnie i powoli. Zawsze jest pokusa aby depnąć, a materiał z którego jest zrobiony to trochę lichy jest....

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    kwi
    Wiek
    41
    Postów
    33
    Auto
    Tipo tjet s-design
    Rocznik
    2019
    Zakładam że skoro 500 wychodzi w wersji 180KM wprawdzie troszkę zmodyfikowana w stosunku do tipo (wydajniejszy wydech, dolot,turbo) to tipek nie straci na trwałości. Więcej nikt nikomu nie zabroni tylko trzeba się liczyć z ewentualnymi kosztami od przeróbki po naprawy. Gdybym miał kasiorke to do 500 td04 i jest wariat.

    Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    kwi
    Wiek
    41
    Postów
    33
    Auto
    Tipo tjet s-design
    Rocznik
    2019
    https://www.centromotoriturbo.net/tu...o-a-320cv.html np. takie

    Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka


 
Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 21:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 12:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet 120 podniesienie mocy

fiat 1 4 t jet metatron

cinsoft forum

fabryczna instalacja chip

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cena

cinsoft cena

cinsoft lpg

cinsoft cena site:fiatklubpolska.pl

1.com4 tjet tuning

cinsoft

fiat 1.4 turbo modyfikacji

cinsoft program garrett

silnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft

1.4 t jet podnoszenie mocy

fabryczna instalacja LPG chip fiat tipo

1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterowniku

t-jet tuning forum

chip tuning fiat tipo 1.4 Facebook

chip tuning fiat tipo 1.4 forum

gt1446 tipo

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl