Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 19 z 20 PierwszyPierwszy ... 917181920 OstatniOstatni
Posty od 271 do 285 z 288
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #271
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Samym softem zrobisz ok. 140KM. Poniżej wykres od ZIBISOFT, który dostałem jako przykład przyrostów mocy samą mapą. Być może się zdecyduję na lato, bo cennik i opinie ma przyzwoite.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez boch ; 08-05-2024 o 14:31
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #272
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2021
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    36
    Postów
    5
    Auto
    BMW E46
    Rocznik
    2001
    Robiłeś w tym ZIBISOFCIE? Chciałbym jak ty zrobić program+ic i szukam w okolicy czegoś dobrego, a tam miałbym niedaleko. Ewentualnie ktoś podpowie gdzie warto zrobić w okolicy Piaseczno/Warszawa.

  4. #273
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cześć. Jeszcze nie. Dogadałem z "gazownikiem", że regulację po czipie zrobi mi w cenie przeglądu, a następny i przy okazji ostatni przegląd gwarancyjny z wymianą filtrów mam jakoś we wrześniu. Więc pewnie na czipa podjadę na początku września. Kontaktowałem się już ze Zbyszkiem z ZibiSoft na Fb. Koszt Stage1 to 1000 zł, czas wykonania 4-5h, czas oczekiwania na termin od 3 dni do 2 tygodni zależnie od sezonu.
    Italians Do It Better

  5. #274
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2024
    Skąd
    Radom
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1,4 TJet 120KM SW
    Rocznik
    2022
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Robiłem w Krk, 60tkm od programu na 170KM i nic się nie dzieje z silnikiem. Oczywiście pędzony w 100% na lpg. Miałem problemy z falowaniem po programie, ale to osobny temat. Cinsoft też ma ostatnio różne opinie, że idą na ilość a nie na jakość. U siebie najchętniej bym zrobił program od nowa u kogoś bardziej kumatego. Mam gościa z Będzina na śląsku, do którego się udam jak znajdę czas i wolne $.
    @steyr
    czy i jak poprawiłeś problem z falowaniem po programie?
    czy przed programem też miałeś falowanie?

  6. #275
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2024
    Skąd
    Kraków
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    26:50 o wpływie AFR i EGT w Tipo 1.4 T-Jet


  7. #276
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał adamus007p Zobacz post
    @steyr
    czy i jak poprawiłeś problem z falowaniem po programie?
    czy przed programem też miałeś falowanie?
    U mnie produkcja auta luty 2017r norma E6. Przed podnoszeniem mocy praktycznie problem nie istniał. Po programie dramat. Znalazłem patent od strony mechanicznej który ograniczył praktycznie do 0 efekt falowania i tak jezdze od 100tkm.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Funky_Koval Zobacz post
    26:50 o wpływie AFR i EGT w Tipo 1.4 T-Jet

    Nie sprawdzałem u siebie AFR w serii bo wtedy jeszcze nie miałem kontrolera, aczkolwiek u mnie auto z początku 2017r i praktycznie nie zauważyłem tego problemu. Po programie u mnie zaczęło się falowanie, gdzie AFR pod mocnym obciązeniem miałem ok 11,5 i tez falował. Niby Ci z Ecumod poprawiaja, znają temat a też słyszałem o przypadkach gdzie jednak zdarzyło sie że jednak auto czasami faluje pod mocnym obciążeniem. Nie piszę o permanentnym falowaniu podczas nie dużego obciążenia, bo to inny temat. Jeśli chodzi o falowanie pod duzym obciążeniem to dochodzi kwestia problemów z regulacją ciśnienia doładowania w granicznych punktach, co często się wiąże z katalizatorem E6.

  8. #277
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Zapewnienia tunerów weryfikują wpisy na grupach. To wszystko opiera się na prostej maksymie - gwarancja do bramy, później się nie znamy. Gdyby chciało się temat drążyć to zabiją kosztami wymiany osprzętu - wymiana turbosprężarki (oczywiście na nową) lub zbędą stwierdzeniem TTTM.
    Italians Do It Better

  9. #278
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2024
    Skąd
    Kraków
    Postów
    5
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Myślałem o Stage 1 ale widzę że więcej z tym kłopotu niż pożytku. Falowania żadnego w serii nie odczuwam, ładnie ciągnie od 2500-4500 obr/min. Na wiosnę zrobię rozrząd to może go wezmę na rolki, jak seria wyjdzie 125-127 KM i okolice 230Nm to szkoda zachodu.

  10. #279
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Funky_Koval Zobacz post
    Myślałem o Stage 1 ale widzę że więcej z tym kłopotu niż pożytku. Falowania żadnego w serii nie odczuwam, ładnie ciągnie od 2500-4500 obr/min. Na wiosnę zrobię rozrząd to może go wezmę na rolki, jak seria wyjdzie 125-127 KM i okolice 230Nm to szkoda zachodu.
    Te z norma E6d produkcja od września 2018r czesto maja poniżej parametrów, moment ok 200Nm. Wg katalogu seria ma 215Nm. U mnie na VL38 zmieniłem jeszcze katalizator na Euro4, gruszke od turbo miałem z Gulietty tjet z 2013r to wrzuciłem i praktycznie nie faluje a i przyjemniej jeździ zapewne dzięki katalizatorowi Euro4. Z ciekawości może kiedyś odwiedzę hamownię.

  11. #280
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 kwiecień 2015
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    53
    Postów
    28
    Auto
    Tipo HB T-jet sport
    Rocznik
    12,2020
    Panowie jest jakiś dedykowany większy ic żeby pasował do tipka ? I czy turbiny o których najczęściej mowa vl36,vl38 gt1446 pasują bez przeróbek ?

  12. #281
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2021
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    81
    Auto
    Fiat tipo 1.4t Lounge
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał AKAB Zobacz post
    Panowie jest jakiś dedykowany większy ic żeby pasował do tipka ? I czy turbiny o których najczęściej mowa vl36,vl38 gt1446 pasują bez przeróbek ?
    Z tego co Mi wiadomo vl36/vl38 pasuje plug&play, garret to już rzeźba,

  13. #282
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Lamacait Zobacz post
    Z tego co Mi wiadomo vl36/vl38 pasuje plug&play, garret to już rzeźba,
    Zgadza się. Dlatego u mnie modyfikacja pójdzie w kierunku VL38 i zmiany IC na większy. Zatem pytanie - czy ktoś miał styczność z turbawkami VL38 od Nissens lub Lucas? Cena nówek jest w miarę rozsądna, natomiast czytam, że w przypadku Nissens jakościowo jest loteria. Pozostaje zatem Lucas. Ktoś, coś?
    Italians Do It Better

  14. #283
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    239
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 Mulijet 130 KM
    Rocznik
    2021
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Zgadza się. Dlatego u mnie modyfikacja pójdzie w kierunku VL38 i zmiany IC na większy. Zatem pytanie - czy ktoś miał styczność z turbawkami VL38 od Nissens lub Lucas? Cena nówek jest w miarę rozsądna, natomiast czytam, że w przypadku Nissens jakościowo jest loteria. Pozostaje zatem Lucas. Ktoś, coś?
    Zawsze byłem przekonany, że turbo VL38 produkuje IHI, ale że Nissens albo Lucas mają coś wspólnego z tym to nie miałem pojęcia.
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  15. #284
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Mają

    https://aparts.pl/urzadzenie-doladow...37--93537,2nis

    https://aparts.pl/urzadzenie-doladow...-ltrparhf3vl38

    Opinii na ich temat niewiele, zwłaszcza w temacie Lucas. O Nissens piszą skrajnie różnie. Tuner, do którego miałem zamiar odstawić auto napisał mi właśnie, że nie podejmuje się specjalnie strojenia na takich "wynalazkach", tak jak na regenerowanych oryginałach, tudzież hybrydach..Wynika to prawdopodobnie z jego współpracy.z Cinsoftem, a ten od długiego już czasu w regenerację turbosprężarek się nie bawi. Dla mnie to dość zadziwiająca sprawa, bo przecież budowa turbosprężarki to nie nie jest żadna kosmiczna technologia. Pewnikiem te negatywne doświadczenia to tanie regeneracje na chińskich zamiennikach korasów, które w przypadku montażu w silnikach wysokoprężnych mogą narobić niezłego bigosu. Nie pozostaje mi zatem nic innego jak zakup nowej, nieregenerowanej turbosprężarki. Aktualna cena to jak w linku poniżej:

    https://pl.turbochargers-shop.com/pl...I-VL36-VL38/86

    Ewentualnie zakup regenerowanej w polecanym warsztacie regenerującym i wybór tunera, który nie ma uczulenia na używane graty. Mając jednak na uwadze to co napisałem wcześniej jak i okoliczność, że 100% pewnych firm regenerujących jak na lekarstwo wydaje się to mocno ryzykowną imprezą.

    A tu jako ciekawostka oferta na "IHI" z aliexpress:

    https://a.aliexpress.com/_EjRYe5i

    Czy zdjęcia przedstawiają rzeczywisty produkt i czy wart on jest funta kłaków, ciężko stwierdzić. Opinii kupujących brak.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 01-12-2024 o 09:40
    Italians Do It Better

  16. #285
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Pytałem znajomego tunera o te turbiny Nissensa, stwierdził że to loteria. Osobiście nie testowałem, wole używki org z peknietym żeliwem. Żeliwo wymieniam, i jezdze dalej jak wirniki i luzy są ok w turbinie.


 

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 13:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 21:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474916

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

cinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t-jet 120 podniesienie mocy1.4 t jet chiptipo swap turbohttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474914chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenafabryczna instalacja chipcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoft

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl