Samym softem zrobisz ok. 140KM. Poniżej wykres od ZIBISOFT, który dostałem jako przykład przyrostów mocy samą mapą. Być może się zdecyduję na lato, bo cennik i opinie ma przyzwoite.
Samym softem zrobisz ok. 140KM. Poniżej wykres od ZIBISOFT, który dostałem jako przykład przyrostów mocy samą mapą. Być może się zdecyduję na lato, bo cennik i opinie ma przyzwoite.
Ostatnio edytowane przez boch ; 08-05-2024 o 14:31
Italians Do It Better
Robiłeś w tym ZIBISOFCIE? Chciałbym jak ty zrobić program+ic i szukam w okolicy czegoś dobrego, a tam miałbym niedaleko. Ewentualnie ktoś podpowie gdzie warto zrobić w okolicy Piaseczno/Warszawa.
Cześć. Jeszcze nie. Dogadałem z "gazownikiem", że regulację po czipie zrobi mi w cenie przeglądu, a następny i przy okazji ostatni przegląd gwarancyjny z wymianą filtrów mam jakoś we wrześniu. Więc pewnie na czipa podjadę na początku września. Kontaktowałem się już ze Zbyszkiem z ZibiSoft na Fb. Koszt Stage1 to 1000 zł, czas wykonania 4-5h, czas oczekiwania na termin od 3 dni do 2 tygodni zależnie od sezonu.
Italians Do It Better
26:50 o wpływie AFR i EGT w Tipo 1.4 T-Jet
U mnie produkcja auta luty 2017r norma E6. Przed podnoszeniem mocy praktycznie problem nie istniał. Po programie dramat. Znalazłem patent od strony mechanicznej który ograniczył praktycznie do 0 efekt falowania i tak jezdze od 100tkm.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Nie sprawdzałem u siebie AFR w serii bo wtedy jeszcze nie miałem kontrolera, aczkolwiek u mnie auto z początku 2017r i praktycznie nie zauważyłem tego problemu. Po programie u mnie zaczęło się falowanie, gdzie AFR pod mocnym obciązeniem miałem ok 11,5 i tez falował. Niby Ci z Ecumod poprawiaja, znają temat a też słyszałem o przypadkach gdzie jednak zdarzyło sie że jednak auto czasami faluje pod mocnym obciążeniem. Nie piszę o permanentnym falowaniu podczas nie dużego obciążenia, bo to inny temat. Jeśli chodzi o falowanie pod duzym obciążeniem to dochodzi kwestia problemów z regulacją ciśnienia doładowania w granicznych punktach, co często się wiąże z katalizatorem E6.
Zapewnienia tunerów weryfikują wpisy na grupach. To wszystko opiera się na prostej maksymie - gwarancja do bramy, później się nie znamy. Gdyby chciało się temat drążyć to zabiją kosztami wymiany osprzętu - wymiana turbosprężarki (oczywiście na nową) lub zbędą stwierdzeniem TTTM.
Italians Do It Better
Myślałem o Stage 1 ale widzę że więcej z tym kłopotu niż pożytku. Falowania żadnego w serii nie odczuwam, ładnie ciągnie od 2500-4500 obr/min. Na wiosnę zrobię rozrząd to może go wezmę na rolki, jak seria wyjdzie 125-127 KM i okolice 230Nm to szkoda zachodu.
Te z norma E6d produkcja od września 2018r czesto maja poniżej parametrów, moment ok 200Nm. Wg katalogu seria ma 215Nm. U mnie na VL38 zmieniłem jeszcze katalizator na Euro4, gruszke od turbo miałem z Gulietty tjet z 2013r to wrzuciłem i praktycznie nie faluje a i przyjemniej jeździ zapewne dzięki katalizatorowi Euro4. Z ciekawości może kiedyś odwiedzę hamownię.
Panowie jest jakiś dedykowany większy ic żeby pasował do tipka ? I czy turbiny o których najczęściej mowa vl36,vl38 gt1446 pasują bez przeróbek ?
Zgadza się. Dlatego u mnie modyfikacja pójdzie w kierunku VL38 i zmiany IC na większy. Zatem pytanie - czy ktoś miał styczność z turbawkami VL38 od Nissens lub Lucas? Cena nówek jest w miarę rozsądna, natomiast czytam, że w przypadku Nissens jakościowo jest loteria. Pozostaje zatem Lucas. Ktoś, coś?
Italians Do It Better
Mają
https://aparts.pl/urzadzenie-doladow...37--93537,2nis
https://aparts.pl/urzadzenie-doladow...-ltrparhf3vl38
Opinii na ich temat niewiele, zwłaszcza w temacie Lucas. O Nissens piszą skrajnie różnie. Tuner, do którego miałem zamiar odstawić auto napisał mi właśnie, że nie podejmuje się specjalnie strojenia na takich "wynalazkach", tak jak na regenerowanych oryginałach, tudzież hybrydach..Wynika to prawdopodobnie z jego współpracy.z Cinsoftem, a ten od długiego już czasu w regenerację turbosprężarek się nie bawi. Dla mnie to dość zadziwiająca sprawa, bo przecież budowa turbosprężarki to nie nie jest żadna kosmiczna technologia. Pewnikiem te negatywne doświadczenia to tanie regeneracje na chińskich zamiennikach korasów, które w przypadku montażu w silnikach wysokoprężnych mogą narobić niezłego bigosu. Nie pozostaje mi zatem nic innego jak zakup nowej, nieregenerowanej turbosprężarki. Aktualna cena to jak w linku poniżej:
https://pl.turbochargers-shop.com/pl...I-VL36-VL38/86
Ewentualnie zakup regenerowanej w polecanym warsztacie regenerującym i wybór tunera, który nie ma uczulenia na używane graty. Mając jednak na uwadze to co napisałem wcześniej jak i okoliczność, że 100% pewnych firm regenerujących jak na lekarstwo wydaje się to mocno ryzykowną imprezą.
A tu jako ciekawostka oferta na "IHI" z aliexpress:
https://a.aliexpress.com/_EjRYe5i
Czy zdjęcia przedstawiają rzeczywisty produkt i czy wart on jest funta kłaków, ciężko stwierdzić. Opinii kupujących brak.
Ostatnio edytowane przez boch ; 01-12-2024 o 09:40
Italians Do It Better
Pytałem znajomego tunera o te turbiny Nissensa, stwierdził że to loteria. Osobiście nie testowałem, wole używki org z peknietym żeliwem. Żeliwo wymieniam, i jezdze dalej jak wirniki i luzy są ok w turbinie.