Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 16 z 19 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Posty od 226 do 240 z 285
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #226
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2020
    Skąd
    Sapowice
    Wiek
    43
    Postów
    32
    Auto
    TIPO SW 1.4 T-jet LPG STAG
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał elnino1981 Zobacz post
    A wypowie się, może ktoś w temacie kosztów modyfikacji, bo tak sobie myślę dłubniecie na oryginalnych gratach +-2000 PLN i pozostaje jeszcze temat falowania, wymiana TURBO + program jakie rzędu to koszty ??? Lepiej chyba dozbierać dołożyć i mieć kompleksowe podjescie do tematu...co sądzicie ???
    Dostałem juz ofertę od firmy GOODHOPE przy IHI szału nie będzie +20KM +40N i teraz czy mogą się wypowiedzieć koledzy, którzy są juz po takim modzie czy "czuć jakąś róznice ???" i prosiłbym o wypowiedż kolegów którzy wymieniali TURBO na większe, jakiego rzędu to są koszty, nie zalezy mi na robieniu FERRARI z Tipusia, nie chciałbym za bardzo wysilać jednostki, ale skoro fabryka wypuszczała t-jet w mocach do 165 KM to chyba nie powinno być tragedii



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #227
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,270
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał elnino1981 Zobacz post
    Dostałem juz ofertę od firmy GOODHOPE przy IHI szału nie będzie +20KM +40N i teraz czy mogą się wypowiedzieć koledzy, którzy są juz po takim modzie czy "czuć jakąś róznice ???" i prosiłbym o wypowiedż kolegów którzy wymieniali TURBO na większe, jakiego rzędu to są koszty, nie zalezy mi na robieniu FERRARI z Tipusia, nie chciałbym za bardzo wysilać jednostki, ale skoro fabryka wypuszczała t-jet w mocach do 165 KM to chyba nie powinno być tragedii
    Będziesz czuł różnice w zakresie 2-3,5krpm. Powyżej VL39 puchnie i brakuje doladowania. Przy VL38 jest niższy spadek momentu powyżej 3,5krpm, stąd wyższa moc.

  4. #228
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2020
    Skąd
    Sapowice
    Wiek
    43
    Postów
    32
    Auto
    TIPO SW 1.4 T-jet LPG STAG
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Będziesz czuł różnice w zakresie 2-3,5krpm. Powyżej VL39 puchnie i brakuje doladowania. Przy VL38 jest niższy spadek momentu powyżej 3,5krpm, stąd wyższa moc.
    Steyr, a ile Cie wyniosła cebulionów, podmianka Turbo ???? Orientujesz ile taki GARRET bedzie kosztował, bo wtedy to ju rakieta i wielu zaleca to robić gdy w IHI pęknie korpus... ???
    Ostatnio edytowane przez elnino1981 ; 28-02-2023 o 11:53

  5. #229
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał elnino1981 Zobacz post
    Dostałem juz ofertę od firmy GOODHOPE przy IHI szału nie będzie +20KM +40N i teraz czy mogą się wypowiedzieć koledzy, którzy są juz po takim modzie czy "czuć jakąś róznice ???" i prosiłbym o wypowiedż kolegów którzy wymieniali TURBO na większe, jakiego rzędu to są koszty, nie zalezy mi na robieniu FERRARI z Tipusia, nie chciałbym za bardzo wysilać jednostki, ale skoro fabryka wypuszczała t-jet w mocach do 165 KM to chyba nie powinno być tragedii
    Ja mam na serii 140 KM i 252 Nm. Różnicę czułem po zmianie dziś już nie bo nie pamiętam jak było

  6. #230
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,270
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał elnino1981 Zobacz post
    Steyr, a ile Cie wyniosła cebulionów, podmianka Turbo ???? Orientujesz ile taki GARRET bedzie kosztował, bo wtedy to ju rakieta i wielu zaleca to robić gdy w IHI pęknie korpus... ???
    Sam ogarniam mechanikę, turbo VL38 używka w bdb stanie ~1kpln. IC i klamoty ~500pln, program 1500pln. Przy Gt1446 dochodzą przeróbki bo nie pasuje strona pod kata, DP, inny spływ turbo i itp. Korpus IHI VL kosztuje 300-400pln, wymieniasz i jeździsz dalej.

  7. #231
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Dzisiaj gdyby nie janosik to byłbym 800 w plecy, nie dlatego że jakoś intencjonalnie zap..lam ale to po prostu chwila nieuwagi nawet w tak mało stuningowanym tjecie. Tak więc uważajcie z tym

  8. #232
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,270
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Dzisiaj gdyby nie janosik to byłbym 800 w plecy, nie dlatego że jakoś intencjonalnie zap..lam ale to po prostu chwila nieuwagi nawet w tak mało stuningowanym tjecie. Tak więc uważajcie z tym
    Przy obecnych limitach i mandatach to można zarobić jeżdżąc byle czym np. CC. Rok temu koło domu mnie ściągneli, zamyśliłem się było po 22. Pierwsza myśl pewnie o ledy w mijania się przyczepi, a ten mi pokazuje miernik i że przekroczyłem prędkość miałem 61kmh na 50 Od tej pory Yanosik cały czas załączony po BT z autem.

  9. #233
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,160
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Czy podniesienie mocy wpływa zauważalnie na większe zużycie paliwa? Czy po prostu większe spalanie wynika wyłącznie z zwiększonej chęci do mocniejszego wciskania pedału gazu?
    Italians Do It Better

  10. #234
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2020
    Skąd
    Sapowice
    Wiek
    43
    Postów
    32
    Auto
    TIPO SW 1.4 T-jet LPG STAG
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Sam ogarniam mechanikę, turbo VL38 używka w bdb stanie ~1kpln. IC i klamoty ~500pln, program 1500pln. Przy Gt1446 dochodzą przeróbki bo nie pasuje strona pod kata, DP, inny spływ turbo i itp. Korpus IHI VL kosztuje 300-400pln, wymieniasz i jeździsz dalej.

    Steyr, zeby to wszystko usystematyzować, w standardzie w TIPO jest IHI VL37 czy 39 ???, napisałeś że zmieniłeś na VL38 i jest tam opcja regulacji, w celu wyeliminowania "falowania" i teraz czy w korpus do kazdego IHI jest w takiej cenie ???, czy po kazdej jego wymianie trzeba to zestroić ??? I najważniejsze jest już ogień jak wdepieniesz przy Twoim modzie???

  11. #235
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Czy podniesienie mocy wpływa zauważalnie na większe zużycie paliwa? Czy po prostu większe spalanie wynika wyłącznie z zwiększonej chęci do mocniejszego wciskania pedału gazu?
    po modzie jadąc spokojnie drogami wojewódzkimi jakieś 70-90 kmh tipolot wciągnął średnio7,8 l lpg (dystans >200 km. Więc nie wydaje mi sie aby w każdych warunkach spalał więcej. Ale co do zasady np. Cinsoft dolewa gazu przy mocniejszym bucie bo fabryczne nastawy sa tak ubogie że właśnie przez to pękają turbiny (wysoka temperatura spalin)

  12. #236
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,270
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Czy podniesienie mocy wpływa zauważalnie na większe zużycie paliwa? Czy po prostu większe spalanie wynika wyłącznie z zwiększonej chęci do mocniejszego wciskania pedału gazu?
    Przy normalnej jeździe nie ma większej różnicy. A na org sofcie przejeździłem 80tkm.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał elnino1981 Zobacz post
    Steyr, zeby to wszystko usystematyzować, w standardzie w TIPO jest IHI VL37 czy 39 ???, napisałeś że zmieniłeś na VL38 i jest tam opcja regulacji, w celu wyeliminowania "falowania" i teraz czy w korpus do kazdego IHI jest w takiej cenie ???, czy po kazdej jego wymianie trzeba to zestroić ??? I najważniejsze jest już ogień jak wdepieniesz przy Twoim modzie???
    W Tipo 1.4tjet 120KM jest VL39, starszy odpowiednik z Bravo 2 1.4tjet 120KM i itp to VL37. VL39 ma niby lepsze żeliwo, w czym jest lepsze ciężko stwierdzić też pęka Wszystkie turbiny z serii VL czyli VL36-39 w org. mają te same żeliwa bez regulacji cięgna. Zamienniki mają w zestawie gruszki z z innym mocowaniem i z regulacją długości ramienia zaworu WG. Nic nie trzeba stroić ponownie przy wymianie żeliwa, jeśli było strojone auto na sprawnej nie pęknietej turbinie. Czy jest ogień, jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia. Mi to wystarczy, nie zamierzam inwestować więcej w auto. U mnie zasilanie w 99% to jest lpg, i w całym zakresie tak wystroiłem instalację dobierając komponenty z czasem że jeżdżę bez żadnych dotrysków PB. W całym zakresie obrotomierza tylko lpg. Dla mnie te 170KM to takie optimum, biorąc pod uwagę do tego roczne przebiegi i trwałość jednostki. Wiem że bez problemu osiąga się ponad 200KM do 250KM nawet tylko przy zasilaniu lpg, ale pytanie jak będzie z trwałością silnika na przestrzeniu dajmy na to 200-300tkm to ciężko stwierdzić. To tylko 1.4.
    boch, juri i elnino1981 lubią to.

  13. #237
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    443
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Dziś po zostawiłem u Marcina moje tipo, od moda minęło ponad 3 lata, przebiegu na modyfikacji jakieś 75tys, ma mi zminimalizować to falowanie. I inne wymiany drążki, czujnik położenia pedału co jakiś czas błąd,
    Ostatnio edytowane przez juri ; 08-03-2023 o 23:02
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  14. #238
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,160
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Dziś po zostawiłem u Marcina moje tipo, od moda minęło ponad 3 lata, przebiegu na modyfikacji jakieś 75tys, ma mi zminimalizować to falowanie. I inne wymiany drążki, czujnik położenia pedału co jakiś czas błąd,
    I jak tam szarpanie? Wyeliminowane?

    A ja mam prośbę do posiadaczy tjeta, którzy ogarniają temat LPG. Podeślijcie zrzut swoich mapek LPG, ciekaw jestem jak wyglądają.
    Italians Do It Better

  15. #239
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 maj 2023
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    9
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    cześć,

    jakie macie osiągi po chip-tuningu i jak kwestia spalania ?
    zastanawiam się bo wszyscy mówią ze spalanie powinno spaść, ewentualnie nie zmienić się, natomiast ja zauważam wzrost spalania o ok 1-2l/100km

    moje autko to Fiat TIPO Tjet 1.4 2018r
    MOC: 121 KM @ 143KM
    Moment: 194Nm @ 269Nm

  16. #240
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,108
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    To zacznij spokojniej jeździć, a spalanie wróci do normy. Myślę że teraz nogę masz bardziej ciężką, bo i frajda z jazdy kusi...


 
Strona 16 z 19 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 13:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 21:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474916

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

cinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t-jet 120 podniesienie mocy1.4 t jet chiptipo swap turbochip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenafabryczna instalacja chipcinsoft forumcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoft

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl