Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 145
Like Tree18lubi to!

Temat: Śruba łącząca przewód olejowy z turbina  

  1. #106
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    275
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Nie wiem czy czytałeś mój post , mechanik na przeglądzie w ASO powiedział że tą śrubę to z automatu wymieniają przy 60 tysi .na przeglądzie .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,920
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał maurycy Zobacz post
    mechanik na przeglądzie w ASO powiedział że tą śrubę to z automatu wymieniają przy 60 tysi .na przeglądzie .
    Chyba tylko w tym jednym aso co pytałeś... w Białymstoku w aso udają ze nie wiedza co to za śruba i do czego...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #108
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    275
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Chyba tylko w tym jednym aso co pytałeś... w Białymstoku w aso udają ze nie wiedza co to za śruba i do czego...
    Może dlatego że to znajomy mechanik który mi robił przegląd, i tak go podpytywałem o to i o tamto

  5. #109
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Chyba tylko w tym jednym aso co pytałeś... w Białymstoku w aso udają ze nie wiedza co to za śruba i do czego...
    dokładnie to samo , pytam o filtr MA- zero info ,po którejś wizycie znalazł się kumaty i powiedział co i jak. Filtr turbiny ? A co to ? W końcu jeden z innego ASO powiedział, że usuwają sitko i tyle. Co lepiej ,do ASO gdzie jeździłem przyniosłem śrubę bez sitka (tę tańszą ) ,a fachowiec powiedział, że to jest ten filtr ,a że nie ma siatki to taka konstrukcja . Ręce opadają .

  6. #110
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2017
    Skąd
    Cz-wa
    Postów
    22
    Auto
    TIPO 1.4 T-jet 120KM LPG
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał cislaw Zobacz post
    Załącznik 40103 Śruba po 60k przebiegu. Po wymianie zniwelowane wibracje na postoju. Silnik teraz chodzi jak nówka.

    Na jakim oleju zrobione było te 60k przebiegu ?

    pozdrawiam

  7. #111
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2018
    Skąd
    Międzyborów
    Wiek
    33
    Postów
    18
    Auto
    Tipo t-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Ok. 38k km na seleni kpe, 22k km na Motulu x-clean

  8. #112
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2021
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    29
    Postów
    10
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Szybkie pytanie odnośnie montażu rzeczonej śruby z sitkiem - czy jest istotne, żeby otwór "z boku" tej śruby był po dokręceniu skierowany na wprost wylotu przewodu olejowego, czy wszystko jedno, bo tam jest wystarczająco dużo miejsca wokół?

  9. #113
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rower101 Zobacz post
    Szybkie pytanie odnośnie montażu rzeczonej śruby z sitkiem - czy jest istotne, żeby otwór "z boku" tej śruby był po dokręceniu skierowany na wprost wylotu przewodu olejowego, czy wszystko jedno, bo tam jest wystarczająco dużo miejsca wokół?
    Śrubę dokręca się z odpowiednim momentem, nic więcej nie trzeba kombinować.
    siwymw lubi to.

  10. #114
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    514
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Na pewno zastanawiasz się, czy nie zablokujesz przepływu oleju. Na pewno nie, z racji budowy przewodu ( owalu ) który przykręcasz.

  11. #115
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2021
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    29
    Postów
    10
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał czech22 Zobacz post
    Na pewno zastanawiasz się, czy nie zablokujesz przepływu oleju. Na pewno nie, z racji budowy przewodu ( owalu ) który przykręcasz.
    No dokładnie o to mi chodziło, czy przez pomyłkę można na tym etapie sobie jakoś przyblokować albo ograniczyć przepływ oleju przez pozostawienie tej śruby dokręconej o "niewłaściwy" kąt.

    Domyślałem się, że przepływu to całkowicie nie zablokuje, tylko wolałem się upewnić, czy ma jakiekolwiek znaczenie.

  12. #116
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    U mnie ta śruba wyglądała tak 5 lat 41 tys km.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  13. #117
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    U mnie ta śruba wyglądała tak 5 lat 41 tys km.
    Jaki olej lany? U znajomego będę zmieniał olej z filtrami i tą śrubę niedługo w Tipo 1.4tjet z 2018r, przebieg nie wielki ~55kkm. Tankowany do tej pory olej Selenia z wymianami co 15kkm, zobaczę w jakim stanie będzie ten filterek w tej śrubie.

  14. #118
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Olej taki jak Fiat zaleca, konkretnie Motul,zmieniany co roku.
    Ten filtr w śrubce wygląda słabo, ale wydaje mi się, że smarowanie turbiny nie było pogorszone, po prostu olej przechodził bardziej obok niż przez sam filtr.

  15. #119
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Wymieniłem u siebie też tę śrubę, nie była zasyfiona tylko filtr był zdeformowany. I jak się tymu przyjrzałem to jestem sceptycznie nastawiony do tego pomysłu. Ta siateczka tam jest tak gęsta że nie wiem czy wgl przepuszcza olej gdy jest zimny lub bardzo zimny

  16. #120
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,920
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    W jakiś sposób trzeba to turbo zabić, żeby user zabulił za nowe i wymianę.
    nightingale79 lubi to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 
Strona 8 z 10 PierwszyPierwszy ... 678910 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Serwis olejowy
    Napisany przez dkedziora19681 na forum 500X
    Odpowiedzi: 89
    Ostatni post: 20-11-2023, 20:12
  2. Zerwana śruba
    Napisany przez turek86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-05-2014, 21:04
  3. Przewód pomiędzy turbina a intercoolerem
    Napisany przez Rop99 na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-08-2012, 13:58
  4. Nieszczelny przewód olejowy
    Napisany przez Marcineek_85 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2010, 16:18
  5. Śruba do holowania
    Napisany przez mynie1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-08-2009, 16:24

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534sruba-laczaca-przewod-olejowy-z-turbina-455165

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534sruba-laczaca-przewod-olejowy-z-turbina-455166

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534sruba-laczaca-przewod-olejowy-z-turbina-455163

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534sruba-laczaca-przewod-olejowy-z-turbina-455167

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl