Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 93
Like Tree12lubi to!

Temat: Silnik 1.6 E.TorQ Wasze opinie  

  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2017
    Skąd
    Opole
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Tipo 1,9TD; Tipo Sedan Easy 1.6 E-Torq 110 KM
    Rocznik
    2017
    A można dać N stojąc na przejeździe kolejowym lub przy wahadle?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    Dla mnie największa zaleta to 80% momentu dostępne przy 1500 obrotów co przekłada się na szybką zmianę biegów w zakresie 1500-2000 obrotów i osiagnięcie 70-80 km/h w ciagu zaledwie kilku sekund (jeżdżę w 95% po mieście).
    Polecam filmik z osiągów silnika 1.6 e-torq w obudowie Renegade
    https://www.youtube.com/watch?v=QlnEeOgtxzA

  4. #48
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    Dla mnie największa zaleta to 80% momentu dostępne przy 1500 obrotów co przekłada się na szybką zmianę biegów w zakresie 1500-2000 obrotów i osiagnięcie 70-80 km/h w ciagu zaledwie kilku sekund (jeżdżę w 95% po mieście).
    Polecam filmik z osiągów silnika 1.6 e-torq w obudowie Renegade
    https://www.youtube.com/watch?v=QlnEeOgtxzA
    Tylko ten moment obrotowy dość mizerny. Co do filmiku - nie ma się czym podniecać - ten Renek ledwo jedzie, obroty i hałas masakra. Silnik jedynie do miasta. Lepiej obejrzeć jak jeździ Renek/500X z 1.4 MA 140KM Szczególnie z dwusprzeglowka.

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    Moment obrotowy 1.6 e-torq pozwala osiągnąć 70 km/h w ciągu 6,6 sekundy podczas gdy wysilone turbo 1.4 multiair osiąga tę prędkość w 5 sekund. Różnica 1,6 sekundy dla mnie jest praktycznie niezauważalna. Nie chcę powiedzieć, że mam jakieś uprzedzenie do silników turbo. Sam poruszam się jak widać w stopce Alfą z 1.4 turbobenzyną, która owszem daje dużo radości ale najwięcej na autostradzie, gdzie mogę bez ryzyka wyprzedzać auta jadące 180 km/h.
    Wracając do 500ki charakterystyka silnika 1.4 MA turbo jest taka, że w stosunku do 1,6 wolnossącego moment obrotowy różni się jedynie o 70 Nm przy 1000 obrotów nastepnie rośnie aż o 110 Nm przy 1700 obr. jednak dalej moment obrotowy turbo silnie się załamuje, natomiast e-torq stale rośnie jednoczesnie z mocą. Róznica w momencie obrotowym przy 4500 obrotów maleje do zaledwie 50 Nm. Powiem tak, moje subiektywne uczucie jest takie, że e-torq ciągnie od najmniejszych obrotów i kiedy nie chcę oszczędzać paliwa to czuję nacisk na plecach fotela cały czas do 5000 obrotów (więcej nie przeciągam). Podoba mi się natomiast praca silnika w zakresie 1500 - 2300 obrotów gdzie po prostu nie czuję spadku ciągu po zmianie biegu na wyższy. Osiągam w ten sposób 80 km/h i dalej jeśli są warunki do szybszej jazdy pozwalam silnikowi spokojnie rozpędzać auto bez redukcji biegu z 5tki.
    Co do obrotów i hałasu to jeździłem już nie jedną marką i modelem auta i przyznam, że marki uważane za półkę wyższą jak np Mercedes specjalnie nie odbiegał pod tym względem. Porównując się z FCA 1.4 MA turbo które osiąga po dwóch minutach swoją maksymalną prędkość rozumiem przy obrotach,w których ma maksymalną moc czyli 5500- 6000??? Renek na filmiku jechał podobnie . Sąsiad rano zawozi dzieciaki do szkoły swoją hybrydą Beemki. W związku z tym, że jest duży ruch pieszy o tej porze (mała uliczka) a nie chce trąbić uchyla okno i pogłaśnia radio. Inaczej nikt mu nie zejdzie z drogi, ponieważ ludzie nie spodziewają się, że 1 metr za nimi jedzie auto. Z Alfą nigdy nie miałem takiego doświadczenia żeby kogoś wystraszyć jadąc za nim, jednak już kilka razy przeżyłem to z 500x z silnikiem 1.6 e-torq. Po prostu ruszając rano na tej uliczce nie muszę przyśpieszać, zwalniam hamulec postojowy i powoli sprzęgło. Auto rusza samo niemal bezdźwięcznie a moment jest taki, że nie tylko nie zdycha ale wręcz po chwili muszę przyhamowywać (limit na uliczce 30 km/h). Kultura pracy silnika jest bardzo wysoka. Jest to bardzo cichy silnik i przyjemnie się podróżuje.
    PS. nie pracuję we Fiacie

  6. #50
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,588
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja również przyłączam się do zwolenników charakterystyki silnika wolnossącego .

  7. #51
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    jednak już kilka razy przeżyłem to z 500x z silnikiem 1.6 e-torq. Po prostu ruszając rano na tej uliczce nie muszę przyśpieszać, zwalniam hamulec postojowy i powoli sprzęgło. Auto rusza samo niemal bezdźwięcznie a moment jest taki, że nie tylko nie zdycha ale wręcz po chwili muszę przyhamowywać (limit na uliczce 30 km/h).
    Zauważ, że masz automatyczne podbijanie obrotów W moim TB też nie muszę przy ruszaniu naciskać gazu, tyle że za chwilę wyłącza podbicie obrotów i można się toczyć na 800obr po rozgrzaniu (poniżej 10km/h) U Ciebie widzę wysoko trzyma, skoro przekracza 30km/h.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    Sam poruszam się jak widać w stopce Alfą z 1.4 turbobenzyną, która owszem daje dużo radości ale najwięcej na autostradzie, gdzie mogę bez ryzyka wyprzedzać auta jadące 180 km/h.
    Na autostradzie i ze słabym silnikiem wyprzedzisz, możesz i przez godzinę to robić, chyba, że ktoś pod prąd będzie jechał - tu bez znaczenia jest rodzaj silnika. Na DW/DK silnik TB robi robotę przy wyprzedzaniu. Właśnie wtedy czuję frajdę z silnika TB, na autostradzie z kolei frajda jest z niskich obrotów, przyspieszenie już takiego znaczenia nie ma. Faktem jest, że w miarę szybko dobija do 200km/h i jest jeszcze spory zapas na obrotomierzu - przy licznikowych 200km/h jest około 4500obr na 6-tym biegu. Więcej nie udało mi się uzyskać - brak warunków.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    Różnica 1,6 sekundy dla mnie jest praktycznie niezauważalna.
    Każda sekunda to konkretna przebyta odległość. Przy 100km/h przez 1s przejeżdza się około 27m.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    przy 1700 obr. jednak dalej moment obrotowy turbo silnie się załamuje,
    Nie przesadzaj, że silnie leci w dół, spada w miarę delikatnie - po 1750obr moment ponad 200Nm jest w miarę długo dostępny - do około 4 600 obr. Przy około 6 400 jest 143Nm, czyli tyle ile maksymalnie ma E-Torq. "Załamanie" następuje w okolicach maksymalnej mocy. Po spojrzeniu na wykresy jednak widać, co będzie lepiej jechało i dlaczego nie trzeba wysoko kręcić.
    W 1.6 moment dopiero rośnie, przy 1750obr jest tylko 113Nm, gdy TB ma pełny 230Nm i zaczyna się zabawa Zawsze lepiej jest mieć to +50Nm niż nic

    Powtórzę się. 1.6 tylko do miasta, ewentualnie na autostradę. Ale wyprzedzanie na DK/DW, to jednak dla TB, bo takim wolnossakiem, to męka - coś o tym wiem, 1.4 8V w GP niewiele odbiega osiągami od 1.6 w 500X (wliczając różnice masy itd).
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 26-07-2018 o 10:30

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Zauważ, że masz automatyczne podbijanie obrotów W moim TB też nie muszę przy ruszaniu naciskać gazu, tyle że za chwilę wyłącza podbicie obrotów i można się toczyć na 800obr (poniżej 10km/h) U Ciebie widzę wysoko trzyma, skoro przekracza 30km/h.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


    Na autostradzie i ze słabym silnikiem wyprzedzisz, możesz i przez godzinę to robić, chyba, że ktoś pod prąd będzie jechał - tu bez znaczenia jest rodzaj silnika. Na DW/DK silnik TB robi robotę przy wyprzedzaniu.
    Na autostradzie możesz to robić dokąd nie dopadnie Cię stado wilków za plecami . Natomiast zgodzę się, że na jednopasmówkach przy słabej widoczności co się dzieje na poboczach, skrzyżowaniach, za górką, za zakrętem więcej dynamiki się przydaje, żeby wyprzedzić szybko na krótkim dystansie bezpiecznie. No cóż takimi drogami lepiej poruszać się dla ładnych widoków, albo rozpoczynać manewr wyprzedzania w dogodnych warunkach dużo wcześniej zanim się dogoni auto jadące przed nami. Kwestia wprawy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Faktem jest, że w miarę szybko dobija do 200km/h i jest jeszcze spory zapas na obrotomierzu - przy licznikowych 200km/h jest około 4500obr na 6-tym biegu.
    Przepraszam, czy mówimy o silniku 1.4 MA 140 KM? 190 km/h to max . Przy silniku 170 KM max prędkość to 200 km/h osiągana jest przy 4500 obrotów? To co ten silnik robi od 4500 do 5000-6000 ? Już nic?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Każda sekunda to konkretna przebyta odległość. Przy 100km/h przez 1s przejeżdza się około 27m.
    Tak, ale ja pisałem o różnicy 1,6 sek przy ruszaniu od zera do prędkości 70 km/h (miasto).

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Nie przesadzaj, że silnie leci w dół, spada w miarę delikatnie - po 1750obr moment ponad 200Nm jest w miarę długo dostępny - do około 4 600 obr. Przy około 6 400 jest 143Nm, czyli tyle ile maksymalnie ma E-Torq. "Załamanie" następuje w okolicach maksymalnej mocy.
    Tutaj to fajnie widać:
    http://www.automobile-catalog.com/cu...4x2_cross.html

  9. #53
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    Przepraszam, czy mówimy o silniku 1.4 MA 140 KM? 190 km/h to max . Przy silniku 170 KM max prędkość to 200 km/h osiągana jest przy 4500 obrotów? To co ten silnik robi od 4500 do 5000-6000 ? Już nic?
    Wyciąłeś dalszą wypowiedź plus to, że zaznaczam iż prędkość pochodzi z licznika, który jak wiadomo ma za zadanie zawyżać według obowiązujących przepisów.
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Więcej nie udało mi się uzyskać - brak warunków.
    Oznacza to, że nie mogłem szybciej jechać ze względów bezpieczeństwa - i tak było za szybko, ale udało mi się załapać na odcinek autostrady bez aut przez dobrych kilkadziesiąt km To nie silnik nie robił nic w zakresie 4500-6500 - to moja "wina", że nic nie robiłem, aby silnik coś jeszcze porobił. Miałem na liczniku tak jak podałem. Nie podawałem wartości z GPS. Tak, piszę o silniku 1.4 140KM, dokładnie tym z mojego auta. Przy 100km/h ma około 2100 obr, przy 140km/h 3000, przy 180km/h 4000. Dane prędkości z licznika, żeby nie było - kilka razy to podkreślałem, więc było poniżej 200. Podejrzewam około 190km/h.
    Więcej testów V-max nie będę robił, bo to bez sensu. Zapewne już dużo nie podniesie na liczniku ze względu na zwiększające się opory i spadający moment obrotowy, który już będzie niewystarczający, dość zbliżony do E-Torq.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 26-07-2018 o 10:52

  10. #54
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ja również przyłączam się do zwolenników charakterystyki silnika wolnossącego .
    Wszystko zależy od konkretnego silnika. Miałem kiedyś w Forda Oriona z 1.6 105KM. Silnik jak dla mnie był w bardzo wkurzający. Nie było w nim obrotomierza, ale tym silnikiem dało się dopiero w miarę przyzwoicie rozpędzać jak na 3 biegu miał 70km/h. Jadąc taką prędkością na czwórce po wdepnięciu gazu praktycznie było brak reakcji, na piątce to trzeba już było mieć dobrze powyżej 100km/h.
    Natomiast PuntoII z 1.2 60KM, pomimo prawie dwukrotnie mniejszej mocy jeździło się przyjemnie i nie trzeba było go piłować na wysokich obrotach żeby nie zdychał na wzniesieniach.
    W silnikach z turbo ten problem na niskich obrotach nie występuje chyba, że mamy źle dobraną charakterystykę turbo i jest duża turbodziura, to trochę może to przeszkadzać w płynnym przyśpieszaniu.
    krowka1978 lubi to.

  11. #55
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    Ale nie ma ostrego załamania w dół przy zwiększaniu obrotów - większe jest w E-Torq, już kilka razy widziałem wykresówki obu silników. Dlaczego nie dajesz linka dla E-Torq? Nie jest tak ładny wykresik jak dla tego TB Jeżeli to nazywasz załamaniem, po dość szybkim przyroście momentu, to ja już nic nie wiem W 1.6 moment przychodzi i odchodzi w podobnym stopniu, jednak po osiągnięciu maksymalnej wartości szybciej spada niż przyrósł. W TB opada łagodniej - czyli odwrotnie.

    Co więcej te dodatkowe Nm czuć w aucie. Co z tego, że 1.6 ma łagodniejszy wykres, jak użytecznych niutków jednak mniej ma w całym zakresie obrotów, które to robią robotę, porównując obie wykresówki.

    Do tej pory jeździłem tylko wolnossakami, jeśli chodzi o benzyny. Następny musi być TB
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 26-07-2018 o 11:26

  12. #56
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Przed zakupem Fiata podszedłem do salonu i demo było 1.6 benzyna . Taki chciałem ,bez turbo -prosty silnik . Jazda próbna i ...zrezygnowałem ,fakt, że mogło o tym stanowić że w tym czasie używałem Chevi Aveo z silnikiem Mjet 1.3 95 KM i ten silniczek dawał to ,czego nie dał mi 1.6 w 500X ,a mianowicie moment obrotowy. 500 jechała ,ale testowałem go pod kątem wyprzedzania bez redukcji itd i tutaj niestety 500 poległa,właśnie brakowało mi tego momentu z auta z turbiną. Fakt,że 500 miała pokrętło w pozycji Eko (wtedy nie grzebałem w tym i nie przestawiałem ). Wybór padł na MA i z momentu korzystam często ,pasuje mi jego dostępność bez redukcji i gdyby coś,to łatwo można podkręcić ten silnik o parę KM ,czego w 1.6 nie zrobisz . Swoim miałem na blacie 203 km/h ale to bez sensu tyle jechać ,do 160 km/h jest ok ,potem szkoda silnika i paliwa .
    krowka1978 lubi to.

  13. #57
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Swoim miałem na blacie 203 km/h ale to bez sensu tyle jechać ,do 160 km/h jest ok ,potem szkoda silnika i paliwa .
    Spalanie przy Vmax to koszmar, chwilowe w moim było ponad 25l. Średnie z tej prędkości raczej by sie nie zmieniło, gdy gaz w podłodze.

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2018
    Skąd
    Wwa
    Postów
    30
    Auto
    500X 1.6 E-Torq; Alfa MiTo 1.4 TB
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ale nie ma ostrego załamania w dół przy zwiększaniu obrotów - większe jest w E-Torq, już kilka razy widziałem wykresówki obu silników. Dlaczego nie dajesz linka dla E-Torq? Nie jest tak ładny wykresik jak dla tego TB
    @krowka1978 przecież wiesz jak wygląda wykres w E-torq nie ma w ogóle spadku momentu obrotowego tylko jego wzrost, razem z mocą, od 1000 aż do 4500 obrotów czyli w całym praktycznie używanym na co dzień zakresie. Ten łączny wzrost momentu i mocy jednocześnie daje synergiczny ciąg auta zaskakująco wysoki w stosunku do relatywnie małej pojemności silnika. 1600 cm to nie jest dużo jak na auto rozmiaru XL a jednak daje radę. Też jestem zdania, że podróżowanie 160 km/h to świat i ludzie zwłaszcza mając jeszcze zapas 24 km/h - widać na filmiku , że Reniek musiał co chwilę zdejmować nogę z gazu i migać światłami, żeby mu ślimaki zwolniły pas A oto wykresik:
    Horsepower/Torque Curve 2016 Fiat 500X 1.6 E-torQ 110 4x2 Cross (man. 5) (model since mid-year 2016 for Europe ). Detailed engine characteristics.
    ładny co nie?
    Ostatnio edytowane przez kFi@t ; 26-07-2018 o 19:26

  15. #59
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kFi@t Zobacz post
    w E-torq nie ma w ogóle spadku momentu obrotowego tylko jego wzrost, razem z mocą, od 1000 aż do 4500 obrotów czyli w całym praktycznie używanym na co dzień zakresie.
    Chyba nie jeździłeś na jeździe próbnej MA 140KM Na co dzień na dojazdy do pracy używam w swoim zakres obrotów 1500-2100, jak "pociągnę" do 3000, to święto Dlaczego nie trzeba kręcić widać na wykresie Różnica pomiędzy TB a tym 1,6 w dolnym zakresie jest spora, i to rzeczywiście czuć cytując kolegę
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Przed zakupem Fiata podszedłem do salonu i demo było 1.6 benzyna . Taki chciałem ,bez turbo -prosty silnik . Jazda próbna i ...zrezygnowałem ,fakt, że mogło o tym stanowić że w tym czasie używałem Chevi Aveo z silnikiem Mjet 1.3 95 KM i ten silniczek dawał to ,czego nie dał mi 1.6 w 500X ,a mianowicie moment obrotowy. 500 jechała ,ale testowałem go pod kątem wyprzedzania bez redukcji itd i tutaj niestety 500 poległa,właśnie brakowało mi tego momentu z auta z turbiną.
    Taka jest rzeczywistość. Miałem okazję jeździć zastępczym TIPO MJ 1.3, nie odczułem specjalnego dyskomfortu przesiadki jeśli chodzi o osiągi.

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2017
    Skąd
    gka
    Wiek
    34
    Postów
    155
    Auto
    Tipo sw pop 1.6
    Rocznik
    2018
    1.6 w tipo jeździ jak wolnossące 1.6. Do 3,5 tys. obrotów dzieje się niewiele, wyżej niewiele więcej. Do przemieszczania wystarczy, ale opowieści o super momencie to taki tekst do ulotki, nie ma w pracy tego silnika nic spektakularnego.


 
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Freemont Wasze opinie .
    Napisany przez AndreCh na forum Freemont
    Odpowiedzi: 50
    Ostatni post: 27-04-2020, 10:51
  2. Koniec z silnikiem 1.6 E-Torq od 2017 nowy silnik 1.9 E-Torq
    Napisany przez lukasz.zst na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 48
    Ostatni post: 25-08-2017, 12:46
  3. Koniec z silnikiem 1.6 E-Torq od 2017 nowy silnik 1.9 E-Torq
    Napisany przez lukasz.zst na forum 500X
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-01-2017, 17:13
  4. Wasze opinie o firmie Audio System
    Napisany przez misiaczek88on na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-03-2014, 12:38
  5. Przyczepy - Wasze opinie, doświadczenia, komentarze etc
    Napisany przez radke na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-04-2009, 00:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-6-e-torq-wasze-opinie-36242

silnik 1.6 e-torq opinie

1.6 e torq

tipo automat opinie

fiat 500x 1.6 e-torq opinie

fiat tipo automat opinie

fiat tipo 1.6 e-torq

silnik 1.6 e-torq opinie jeep

1.6 e torq opinie

fiat tipo 1.6 automat

silnik e-torq

1.6 e-torq

1.6 e-torq silnik

fiat tipo silnik 1.6

e-torq

fiat tipo automat

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-6-e-torq-wasze-opinie-362424

silnik 1 5 eTorq

fiat tipo 1.6 e torq review

1.6 etorq

tipo 1.6 e-torq

dwusprzeglowki fiataFiat Tipo silniki 1.61.6 etorq tuningsilnim 1.6 e-torq

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl