Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 144
Like Tree15lubi to!

Temat: A po gwarancji może mały chip tunning ? ;-) 1.4 16V  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    35
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    U mnie jest dokładnie taka sama sytuacja z tym opóźnieniem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Jak to moze zalezec od egzemplarza? Kazdy to ma tylko widocznie niektorzy dodaja juz od zawsze wiecej gazu przy ruszaniu i tego nie widza. Obchadzac sie delikatnie z gazem czuc to czasem. Jak widze jak niektorzy gazuja przy ruszaniu, nie tylko Tipo to zal mi ich auta

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Reda
    Postów
    61
    Auto
    Tipo 1.4 sedan lounge
    Rocznik
    2017
    szczerze mówiąc troche to denerwujące ale może trzeba go lepiej wyczuć ,może to przyzwyczajenie do starego auta , a może skoro jest nas więcej to ten typ tak ma i już!

  5. #19
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Jesli juz to wersje wyposazenia roznia sie body compem a samym osprzetem silnika i siknikiem nie roznia sie (chodzi o 1.4 95 km) wiec nie moze byc sutuacji ze jeden ma a drugi nie. To nie usterka ze jest w dwoch czy trzech autach a jesli juz to subiektywne odczucie

  6. #20
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Mam ten silnik w mito ale tam jest tryb dynamic i normal. Odpowiada to innej odpowiedzi przepustnicy na wciśnięcie pedału. Upraszczając w normal 20% wciśnięcia gazu to 10% otwarcia przepustnicy a dynamic 20% gazu to 30% otwarcia przepustnicy zmienia się przy tym twardość wspomagania i działanie ESP. I powiem wam jest duża różnica i całkiem inna jazda.
    Widać zmapowali to tak zeby było przeciętnie dla tzw.kowalskiego. Myślę że prostym układem elektronicznym można to zmienić, no albo mocniej deptać.
    Mapa jest chyba jedna ale kij wie zróbcie eksperyment i ruszajcie z włączonym city i bez może to być jakiś odpowiednik trybów DNA w alfie.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 08-06-2017 o 16:54

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Wiek
    52
    Postów
    78
    Auto
    Tipo HB 1.4 95km pop
    Rocznik
    2017
    Bo ja wiem - na CITY trybie to bym nie jeździł chyba ? Ale samo ruszenie mogę spróbować .

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Wiek
    52
    Postów
    78
    Auto
    Tipo HB 1.4 95km pop
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał sebx_g1 Zobacz post
    Bo ja wiem - na CITY trybie to bym nie jeździł chyba ? Ale samo ruszenie mogę spróbować .
    Tryb CITY nic tu z ruszaniem nie zmienia. I bieg jest zwyczajnie bardzo krótki, jak się od razu jak tylko samochód zacznie się toczyć wrzuca 2 bieg, to przyspiesza bez protestów sprawnie. Zbliżam się do 600 km przejechanych w 95% po mieście i co raz bardziej mi się Tipo podoba, w sumie to biegi ma zestrojone elastycznie [emoji4]

    Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2017
    Skąd
    Banino/k.Gdańska
    Wiek
    41
    Postów
    6
    Auto
    fiat tipo 1.4 hatchback
    Rocznik
    2017
    ja ma 1.4 95km i raczej się pokuszę na chipa 95-a 110 to jest różnica i moment większy oczywiście czekam na wycenę :-). pamiętajmy że i moc oraz moment ma znaczenie więc może byc duża różnica przy zaledwie 10-15 km

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Nie ma takiej fizycznej możliwości , żeby samym programem dołożyć 10-15 KM , przy wolnym ssaku 1,4. Jeżeli uda się 3-5 KM to będzie sukces. Bez modyfikacji mechanicznej silnika , wyrzucone pieniądze.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2017
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    47
    Postów
    43
    Auto
    Tipo 1.4
    Rocznik
    2015
    Moim zdaniem te 95KM to nie jest znowu aż tak mało w samochodzie ważącym 1150 kg i mającego z założenia służyć do normalnej jazdy.
    Wydaje mi się, że problem tkwi w pracy przepustnicy która żyje własnym życiem z konieczności spełnienia euro 6.
    Myślę że wyeliminowanie tego problemu przez dobrego fachowca od chiptuningu ( dobrego - aby nie było dziur w tłokach i wypalonych katalizatorów) rozwiązało by problem.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał chudar Zobacz post
    Moim zdaniem te 95KM to nie jest znowu aż tak mało w samochodzie ważącym 1150 kg i mającego z założenia służyć do normalnej jazdy.
    Wydaje mi się, że problem tkwi w pracy przepustnicy która żyje własnym życiem z konieczności spełnienia euro 6.
    Cos tam niby mozna wykrzesać:
    Chiptuning Fiat Punto Grande 1.4 StarJet 16v 95 pk | Bullpower | testb
    Generalnie to "idiotoodporny" silnik z luźnym pasowaniem i pewnie jakimś zapasem bezpieczeństwa.

    Ale odpowiedź przepustnicy na częściowe wciśnięcie gazu jakie odruchowo jest przy zmianie biegów to główny winowajca.
    To samo w punto 2016 - jest podobny efekt jak w miciaku w trybie N tzn. dziura przy zmianie biegów.
    A na D wyrywa do przodu choć mu ani jeden koń nie przybył. Jest to trochę kłopotliwe w korku ale i tak wolę.
    Powyżej 3 tys obrotów te charakterystyki się równają ze sobą.
    Pewnie dałoby się zrobić coś na kształt boxa wpinanego między pedał a ecu który by podbijał sygnał z pedału w dolnym zakresie wychyleń pedału..
    Albo nawet jakiś mechaniczny patent z taką charakterystyką sprężyny żeby gaz na początku wciskał się "chętniej".

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Pewnie dałoby się zrobić coś na kształt boxa wpinanego między pedał a ecu który by podbijał sygnał z pedału w dolnym zakresie wychyleń pedału..
    Takie boxy są do tipo dostępne bez problemu , w Polskich firmach tuningowych. Ale tu tylko zmienia się charakterystyka pracy pedał gazu- przepustnica , nie przybywa z tego ani 1 KM.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 czerwiec 2017
    Skąd
    Banino/k.Gdańska
    Wiek
    41
    Postów
    6
    Auto
    fiat tipo 1.4 hatchback
    Rocznik
    2017
    Może się nie znam ale na pewno coś da się z tym zrobić .Nie chce mi się wierzyć że tak lekkie auto ma takie słabe osiągi. Porównują inne marki to np.dacia kombi 1.2 ma lepszy start niż tipo a koni ma coś koło 75 . Może całkiem nowe mapowanie u kogos kto ma mega pojecie i po zawodach.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Teoretycznie z 1.4 95KM różni tunerzy podają że można dodać 10-15KM i tyleż Nm. Pytanie czy jest to do osiągnięcia i czy przekłada się to na osiągi/elastyczność.
    nadja6 lubi to.

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ŻÓŁWIK35 Zobacz post
    Porównują inne marki to np.dacia kombi 1.2 ma lepszy start niż tipo a koni ma coś koło 75
    Może w Dacii siedział lepszy kierownik , dlatego miała lepszy start. Dane fabryczne:

    - Logan kombi SCE 1,2 73KM 0-100 14,5 sek.
    - Tipo SW 1,4 95 KM 0-100 12,3 sek.


 
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wtryskiwacze a warunki gwarancji
    Napisany przez cooljack na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-07-2017, 15:02
  2. Montaż LPG bez utraty gwarancji?
    Napisany przez Kinkin na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-01-2015, 17:33
  3. Fiat BRAVA 1.6 16V Tunning
    Napisany przez CichyJerry na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 29-01-2013, 17:45
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-01-2013, 16:11
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2012, 17:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo 1.4 t-jet tuning

tipo tuning

jak zwiekszyc moc fiat tipo easy

chiptuning fiat tipo t-jet

fiat tipo chip tuning

tuning fiat 1.4 95km

fiat tipo 1.4 t jet chip tuning

fiat tipo tuning

fiat tipo 1.4 t-jet chip tuning1.4 t jet 120 chiptipo.1.4 turbo tuningsilnik fire 1.4 16v tuningmapowanie 1.4 95 kmhttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534po-gwarancji-moze-maly-chip-tunning-1-4-16v-3684951.4t jet tuning tipochip tuning fiat tipo 1.4 120kmfiat 1.4 95 chipchip tuning tipo 1.4sportowy filtr powietrza fiat tipo 1.4 95kmtipo hb tuning optycznytuning fiat 1.4 16v 95kmcinsoft lpg site:fiatklubpolska.plhttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534po-gwarancji-moze-maly-chip-tunning-1-4-16v-368492tipo tjet chiptuningfiat tipo 1.4 95 power box

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl