Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 40 z 40
Like Tree1lubi to!

Temat: LPG do Tipo T-Jet Euro 6d po 2018  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2022
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    44
    Postów
    3
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Ok, to zamawiam jakąś 125 i zobaczę co wyjdzie i dam znać. Dzięki.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2022
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    44
    Postów
    3
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Zamówiłem 115/70 r16 leży na ori wykładzinie wnęki koła, wysokość ma 125mm włącznie z lekko wystającą felga więc jest idealnie na styk. Jest trochę mniejsze od ori kół, ale na dojazd awaryjny jak najbardziej może być. Dodatkowo zapakowałem kompresor mały na zapalniczkę, kołki do łatania i " koło zapasowe w sprayu". Może przerost formy nad treścią ale akurat większość gratów już miałem na garazu. Teraz mam gaz i w sumie niczym nie ograniczyłem funkcjonalności auta na użytek codzienny.

    Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka

  4. #33
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,271
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Szymonn Zobacz post
    Zamówiłem 115/70 r16 leży na ori wykładzinie wnęki koła, wysokość ma 125mm włącznie z lekko wystającą felga więc jest idealnie na styk. Jest trochę mniejsze od ori kół, ale na dojazd awaryjny jak najbardziej może być. Dodatkowo zapakowałem kompresor mały na zapalniczkę, kołki do łatania i " koło zapasowe w sprayu". Może przerost formy nad treścią ale akurat większość gratów już miałem na garazu. Teraz mam gaz i w sumie niczym nie ograniczyłem funkcjonalności auta na użytek codzienny.

    Wysłane z mojego RMX2170 przy użyciu Tapatalka
    No i ok, jeszcze wokół koła jest jeszcze trochę miejsca. Dla mnie takie rozwiazanie z dojazdówką w dolnym bagażniku jest bdb. Zawsze mam przy sobie, nie muszę o niej pamiętać a i mam wolny bagażnik cały który się przydaje w dalszych wyjazdach.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2023
    Skąd
    Kraków
    Postów
    5
    Auto
    FIAT TIPO
    Rocznik
    2019
    Cześć jestem od niedawna posiadaczem Tipo T-Jet Euro 6d po 2018, poza tym mam jeszcze bravo też z t-jet. W Bravo zakładałem STAG, Q-Basic lata temu, przelatałem na instalacji 120kkm i bez problemów po 110kkm wymieniłem listwę wtryskiwaczy gazu i tyle 0 problemów. Teraz też będę zakładał LPG do Tipo pewnie w tym samym zakładzie w Krakowie. Ciekawy jestem jak to będzie chodzić na LPG.

  6. #35
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,271
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Bart11 Zobacz post
    Cześć jestem od niedawna posiadaczem Tipo T-Jet Euro 6d po 2018, poza tym mam jeszcze bravo też z t-jet. W Bravo zakładałem STAG, Q-Basic lata temu, przelatałem na instalacji 120kkm i bez problemów po 110kkm wymieniłem listwę wtryskiwaczy gazu i tyle 0 problemów. Teraz też będę zakładał LPG do Tipo pewnie w tym samym zakładzie w Krakowie. Ciekawy jestem jak to będzie chodzić na LPG.
    Jak montaż będzie poprawny z regulacja to będzie ok, w Tipo ten silnik jest bardzo czuły na niewielkie nawet rozjazdy korekt Pb na lpg. Podstawa to strojenie na korekty i AFR.

  7. #36
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,946
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Kiedy gaziarze skopiują instalację fabryczną? Żadnych regulacji, żadnego dłubania. Wymieniać filtry, co jakiś czas wyczyścić trzpień a jak zacznie szarpać to wymienić wtryski ia solidnie żadnych regulacji. Jak oni to zrobili? Jak jakiś gaziarz to skopiuje do swojej instalacji to zrobi majątek :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #37
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Kiedy gaziarze skopiują instalację fabryczną? Żadnych regulacji, żadnego dłubania.
    To był bląd. Normalnie producentowi właśnie o to chodzi, żeby były potrzebne różne czynności serwisowe, za które klient będzie płacił. Nawet w elektrykach niektórzy producenci już coś sztucznie kombinują z płynami eksploatacyjnymi wymagającymi okresowej wymiany w ASO (i nie chodzi o hamulcowy).

  9. #38
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tak naprawde to kwestia odpowiedniego strojenia (hamownia, afr) i da się zrobić powtarzalną instalkę. Jak mialem alfe z tym wolnossakiem co jest w tipo zalozylem brc. I gazownicy nie umieli tego ustawic. Jezdzili kombinowali a auto i tak szarpalo (winne byly klapy zmiennego dolotu). W koncu wezwali wsparcie techniczne z centrali. Przyjechal kolo z pendraivem kazal im wgrac ten program co tam byl tworzony wg niego na hamowni we wloszech po czym powiedzial: moze pan jechać. A ja mu na to tak bez regulacji ? A ten swoje zebym spadał. Powiedzialem mu ze pewnie za kilka dni albo jeszcze dzisiaj wroce, na co odpowiedzial: nie, nie wroci pan. I faktycznie do konca swojego zywota u mnie czyli kolejne 150 tys km wszystko było ok. Strojenie z laptopem na kolanach podczas jazdy to półśrodek, nikt chyba nie widział żeby tak tworzyć program zasilania benzyną, każdy tuner ma hamownię.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-05-2023 o 03:18

  10. #39
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,271
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Kiedy gaziarze skopiują instalację fabryczną? Żadnych regulacji, żadnego dłubania. Wymieniać filtry, co jakiś czas wyczyścić trzpień a jak zacznie szarpać to wymienić wtryski ia solidnie żadnych regulacji. Jak oni to zrobili? Jak jakiś gaziarz to skopiuje do swojej instalacji to zrobi majątek :-)
    Nic nie trzeba kopiować, tylko przyłożyć się do montażu i regulacji. Sam przez to przechodziłem. A znakomita większość monterów lpg w PL ma dalekie tyły w wiedzy i regulacji, albo zwyczajnie czas to $. Pisałem kiedyś i porównywałem korekty w Tipo tjet z dołożoną instalacją lpg jak i w takim Tipo tjet z fabryczną instalacją lpg. Tipo z fabryczną instalacją lpg ma inny soft, tam rozjazd korekt przy zasilaniu Pb i lpg nie robi wrażenia na sterowniku. Po prostu sterownik silnik jest mniej restrykcyjny pod tym względem. Dlatego też wraz wejściem normy E6d wycofano tjet-a z fabryczną instalacją lpg bo by warunków homologacyjnych zapewne nie zaliczył.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Tak naprawde to kwestia odpowiedniego strojenia (hamownia, afr) i da się zrobić powtarzalną instalkę. Jak mialem alfe z tym wolnossakiem co jest w tipo zalozylem brc. I gazownicy nie umieli tego ustawic. Jezdzili kombinowali a auto i tak szarpalo (winne byly klapy zmiennego dolotu). W koncu wezwali wsparcie techniczne z centrali. Przyjechal kolo z pendraivem kazal im wgrac ten program co tam byl tworzony wg niego na hamowni we wloszech po czym powiedzial: moze pan jechać. A ja mu na to tak bez regulacji ? A ten swoje zebym spadał. Powiedzialem mu ze pewnie za kilka dni albo jeszcze dzisiaj wroce, na co odpowiedzial: nie, nie wroci pan. I faktycznie do konca swojego zywota u mnie czyli kolejne 150 tys km wszystko było ok. Strojenie z laptopem na kolanach podczas jazdy to półśrodek, nikt chyba nie widział żeby tak tworzyć program zasilania benzyną, każdy tuner ma hamownię.
    W tych silnika czyli 1.4 16v Starjet większość gazowników się wykłada bo nie demontują kolektora do nawiercania. Tam jest przesłona w dolocie, która zmienia przekrój kanału dolotowego w zależności od obciążenia silnika.

  11. #40
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No dokladnie. Czytalem o tym przed montazem pokazalem im zdjecia i powiedzialem ze bez demontażu kolektora rezygnuję. No i ściągali kląc przy tym. Ale mimo wszystko szarpało.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Brak wejścia AUX w TIPO SW POP 2018
    Napisany przez ocios2 na forum Radio i nawigacja Tipo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 24-10-2024, 13:30
  2. Bagażnik dachowy TIPO POP SW (druga połowa 2018)
    Napisany przez dizzit na forum Tipo
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post: 16-05-2024, 02:43
  3. Fiat tipo 2018
    Napisany przez trato na forum Tipo
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post: 21-05-2019, 23:09
  4. Fiat Tipo 2018 LPG
    Napisany przez Tomek0603 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-05-2019, 19:03
  5. tipo sw 2017 a tipo sw 2018??
    Napisany przez brumek83 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-06-2018, 21:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534lpg-do-tipo-t-jet-euro-6d-po-2018-a-49844

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl