Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 19 z 19 PierwszyPierwszy ... 9171819
Posty od 271 do 277 z 277
Like Tree78lubi to!

Temat: Kultura pracy silnika 1.4 16V 95KM  

  1. #271
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    397
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Miesiąc jeździłem pandą 1.2 69KM 5 biegów. Do setki chyba 14s. Fajnie się jeździło, mniej trzeba było wahlowac biegami, silnik wg mnie mniej słyszalny niż w tipo i jakby żwawszy - może przez dłuższe biegi.
    Kilka dni miałem też Hyundai i30 1.4 100 KM. Wystarczyło lekko wcisnąć gaz i była reakcja - odwrotnie niż w tipo 1.4 95 naprawdę fajny silniczek. Tylko że za cenę tego i30 można mieć tipo tjet.
    Ostatnio edytowane przez DamianoZaw ; 31-10-2019 o 19:12



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #272
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał DamianoZaw Zobacz post
    Miesiąc jeździłem pandą 1.2 69KM 5 biegów. Do setki chyba 14s. Fajnie się jeździło, mniej trzeba było wahlowac biegami, silnik wg mnie mniej słyszalny niż w tipo i jakby żwawszy - może przez dłuższe biegi.
    Kilka dni miałem też Hyundai i30 1.4 100 KM. Wystarczyło lekko wcisnąć gaz i była reakcja - odwrotnie niż w tipo 1.4 95 naprawdę fajny silniczek. Tylko że za cenę tego i30 można mieć tipo tjet.
    Oba auta to większe muły wg oficjanych pomiarów (Tipo z 95km dużo lepiej nie przyspiesza ale jednak jest różnica) więc pewnie jeszcze nie jesteś przyzwyczajony to skalowania pedału gazu (w Tipo trzeba wciskać gaz do dechy jak chcesz być pierwszy spod świateł i zmieniać w górnych zakresach - w silniku bez turbo nie ma innej rady Ogólnie jak chcesz dynamicznie jezdzić (jeśli o czymś takim w ogóle można mówić z silnikiem poniżej 150koni;P) to trzeba mieć nogę w systemie zero jednkowym (0 to noga z gazu a 1 to decha).
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 02-11-2019 o 10:26
    matejpl lubi to.

  4. #273
    Klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Kraków
    Postów
    178
    Auto
    TIPO Easy 1.4 95KM
    Rocznik
    08.2017
    Poprostu, jak się chce w miarę dynamicznie jeździć Tipo 1.4 95 KM to nie trzeba sie bać przekroczyć 4000 obr.

  5. #274
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    397
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    To - że trzeba cisnac gaz żeby 1.4 jakoś jechało - to ja to wiem, bo przejechałem ponad 60k

  6. #275
    Klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Kraków
    Postów
    178
    Auto
    TIPO Easy 1.4 95KM
    Rocznik
    08.2017
    Jest tylko jedno niestety. Przy wysokich obrotach wzrasta zużycie oleju . Tu diesel wygrywa bo ma duży moment przy niskich obrotach.

  7. #276
    Klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2018
    Skąd
    pogranicze x 3
    Wiek
    45
    Postów
    111
    Auto
    tipo HB t-jet, 500x 1.0 firefly
    Rocznik
    2017/2020
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Juz to pisalem ale w alfie jak podwozilem znajomego jezdzacego na co dzien bmw wczesniej volvo to mi na swiatlach mowil ze silnik zgasl. Kilka razy lukal na obroromierz bo nie wierzyl. Dzis jechalem alfa i dalej jest tak samo. Ale niestety nie moge tego powiedziec o tjecie w tipo. Wibracje sa wieksze i rzadko calkowicie niewyczuwalne jak w alfie
    Pytałem o te wibracje kolesia z ASO. Jeździ bravo z t-jet i tam też są odczuwalne wibracje. U siebie zauważam, że czasami znikają, a w porównaniu do GP 1.4 8v jest zdecydowanie mniej kulturalnie na wolnych obrotach. W GP ZERO drgań!

  8. #277
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,651
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał aegean Zobacz post
    a w porównaniu do GP 1.4 8v jest zdecydowanie mniej kulturalnie na wolnych obrotach. W GP ZERO drgań!
    To chyba mamy różną wrażliwość na drgania Przy działającej sprężarce czuć mrowienie w 1.4 8V w GP.


 
Strona 19 z 19 PierwszyPierwszy ... 9171819

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.2 odgłosy pracy silnika w głośnikach
    Napisany przez tomekbravo94 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-06-2014, 22:24
  2. Dziwne i głośne dzwonienie/stukanie podc zas pracy silnika...brava 1.4 12v 97r
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-01-2014, 20:00
  3. 1.9 jtd parametry pracy silnika proszę o podpowiedź jeśli widzicie coś dziwnego :)
    Napisany przez puzoniasty22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-01-2014, 23:11
  4. Parametry pracy silnika 1.2 8V
    Napisany przez jolszyczka na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-05-2013, 21:45
  5. Diagnoza pracy silnika na 3 cylindrach
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-05-2012, 11:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kultura pracy silnika fiat tipo

kultura pracy silnika 1.4 16v fiat

fiat tipo drgania

tipo 1.4 warczy silnik

1.4 95 elastycznosc

praca silnika w tipo

praca zaworow silnik 16v fiat

silnik fiat 1.4 16v 95km opinie

praca silnika fiattipo95km

tipo 1 4 16 v kultura pracy

fiat 1.4 16v przebiegi

silnik fiata fire 1.4 16v 95 km

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-3443618

Grande Punto 1.4 kultura pracy

fiat klub polska tipo 95km site:fiatklubpolska.pl

kultura pracy silnika fiat 1.2

silnik 1.4 16v fiat

fiat tipo drzenie

wykres 1.4 16v fiat

fiat tipo przyspieszenie

fiat tipo wibracje

fiat tipo silnik drzy

fiat tipo praca slnika

praca silnika fiat tipo 1.4

tipo jak przyspieszac

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl