Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 18 z 20 PierwszyPierwszy ... 81617181920 OstatniOstatni
Posty od 256 do 270 z 289
Like Tree79lubi to!

Temat: Kultura pracy silnika 1.4 16V 95KM  

  1. #256
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja miałem zaufanie do fiata i wiecie co?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #257
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    1,997
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Czlowiek po jakims czasie przestaje sie z tym obchodzic jak z jajkiem i zaczyna jezdzic. Na zimnym nigdy go nie dusze ale juz po osiagnieciu roboczej temp jezdze normalnie, nic mi z zamulania dobrego nie przyjdzie. Mozna dbac ale i normalnie korzystac, jedno drugiego nie wyklucza.
    Robertgda lubi to.

  4. #258
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,091
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Mozna dbac ale i normalnie korzystac, jedno drugiego nie wyklucza.
    Czyli w pi***ę i do przodu

  5. #259
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał maccacus Zobacz post
    Serdeczny z lewej może być. Ale poważnie mówiąc uważam, że jest zmiana na plus. Może to dotarcie silnika, może faktycznie auto się dostosowuje trochę do stylu jazy, a może to mejbelajn... W każdym razie gdy go odbierałem z salonu miałem sporo zarzutów co do pracy gazu (opóźnienie w reakcji, dziwne dławienie przy zmianie z 1 na 2) a teraz nie mam żadnych.
    Po prostu się do tego przyzwyczaiłeś. Przejedź się jakimś innym samochodem, to znowu poczujesz to zamulenie pomiędzy 1 i 2 biegiem.

  6. #260
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2018
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    38
    Postów
    52
    Auto
    Tipo SW 1.4 95KM
    Rocznik
    2017
    No właśnie chyba nie, jeżdżę aktualnie dodatkowo 3 różnymi samochodami (od diesla po benze) i przy przesiadce na swojego jest wciąż "normalnie", nie ma tego zamulania co przy odbiorze.

  7. #261
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    No to może w wolnossaku coś się poprawia w tym względzie. W T-jet też coś jest trochę lepiej po pewnym przebiegu w tym względzie, ale palca bym sobie nie dał za to uciąć

  8. #262
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    38
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    Ja odebrałem wczoraj żonie vw z silnikiem 1.0 60KM i po przejechaniu 100km powiedzieć mogę, że mam nieodparte wrażenie, że to auto lepiej się zbiera i jest dużo żwawsze niż tipo 95KM. Chyba najlepiej było by podjechać na hamownie i sprawdzić tego tipolewa, bo inaczej nie dowiem się prawdy.

  9. #263
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,499
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał ksys Zobacz post
    Ja odebrałem wczoraj żonie vw z silnikiem 1.0 60KM i po przejechaniu 100km powiedzieć mogę, że mam nieodparte wrażenie, że to auto lepiej się zbiera i jest dużo żwawsze niż tipo 95KM. Chyba najlepiej było by podjechać na hamownie i sprawdzić tego tipolewa, bo inaczej nie dowiem się prawdy.
    Kolejny raz, jaki moment obrotowy i jakie to VW? VW zapewne lżejszy, turbina swoje robi.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 30-10-2019 o 10:56

  10. #264
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Podejrzewam, że jak 1.0 i 60 kuców to będzie jeszcze wielopunktowiec i samochód pewnie VW !up
    One o ile mnie pamięć nie myli mają koło 100 niutków od 3 tyś dostępne

  11. #265
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    45
    Postów
    435
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    Podejrzewam, że jak 1.0 i 60 kuców to będzie jeszcze wielopunktowiec i samochód pewnie VW !up
    One o ile mnie pamięć nie myli mają koło 100 niutków od 3 tyś dostępne
    Mam skodę citigo 1.0 75 km i jest żyleta w porównaniu z tipo. Przynajmniej tak mi się wydaje. Tylko inaczej czuć tą prędkość w takim małym, a inaczej w dużym aucie. Co do tipo to uważam, że kultura pracy jest super, pracuje cicho i równo, na wolnych obrotach nie słychać.

  12. #266
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    38
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    tak, up, 1.0 60km, bez turbiny, 95nm, ale nie kręcę go powyżej 3tys bo ma dopiero 100km najechane. auto waży koło 950kg wg. dowodu rejestracyjnego. Na plus dla tipo niewątpliwie chodzi ciszej, i bardziej miękko, tego w jak się odpali to chodzi jakby palił na 3cylindry tylko.
    pozdrawiam

  13. #267
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2017
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    45
    Postów
    435
    Auto
    fiat tipo 1.4 16v 95 km
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ksys Zobacz post
    tak, up, 1.0 60km, bez turbiny, 95nm, ale nie kręcę go powyżej 3tys bo ma dopiero 100km najechane. auto waży koło 950kg wg. dowodu rejestracyjnego. Na plus dla tipo niewątpliwie chodzi ciszej, i bardziej miękko, tego w jak się odpali to chodzi jakby palił na 3cylindry tylko.
    pozdrawiam
    A nie ma trzech? Też chyba takie wychodziły, firmową polówkę miałem trzy cylindrową 60km

  14. #268
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Ja się dzisiaj przejechałem Rapidem z 1,2 90KM i czuć w nim powera ale to bardziej dzięki temu, że turbina działa tam jakby 0-1. Wciśniesz gaz nic, a za moment rwie do przodu i w tedy ma się uczucie, że silnik jest dynamiczny. W T-Jet pomimo turbiny silnik rozwija moc bardziej liniowo.
    Faktem jest, że 1,4 95KM jest dość "mułowatym" silnikiem zwłaszcza w większej budzie i decydując się na niego trzeba to brać pod uwagę, żeby nie być potem rozczarowanym.

  15. #269
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    38
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    Witam, oczywiście uśmieszek w moim poście oznaczał że wiem, iż te silniki mają 3cylindry
    Potwierdzam, 1.4 jest mułowaty. Ale nie było wyboru w 2016 innego w manualu jak 1.4 95KM, a przed zakupem się przejechałem i od razu było widać tego muła. Kupując auto zaakceptowałem to, i jestem zadowolony bo pali średnio po 30kkm 7litrów na 100km, a ja większość robię po mieście. Nadal oglądając się za nowym autem jest to najlepszy wybór w tej cenie - za upa trzeba było dać 40tys, gdzie za 50tys pln widziałem nowego lounge zarejestrowanego na dealera z zerowym przebiegiem. W tej cenie w vw można dostać podobnie wyposażonego właśnie upa
    Pozdrawiam

  16. #270
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Prosze w takich wywodach związanych z odczuciami dot przyspieszenia podawać model, silnik i zmierzone 0-100 bo ludzie różne rzeczy czują. Jeden czuje prądy wodne, drugi czuje, że przez nowy nadajnik kury jaj mniej niosą a katalogowe 0-100 to liczba obiektywnie pokazująca czy to co czujemy jest prawdą. Wg https://www.chceauto.pl/volkswagen-u...km-2018-82089/ 0-100 km/h to... 14.4 s a to co "czujecie" to poprostu mały samochód + gorsze wyciszenie + inna amortyzacja (w małych i lekkich autach ogólnie bardziej trzepie) a nie żaden demon prędkości na twardym zawieszeniu.
    joy78 i nightingale79 lubią to.


 

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.2 odgłosy pracy silnika w głośnikach
    Napisany przez tomekbravo94 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-06-2014, 23:24
  2. Dziwne i głośne dzwonienie/stukanie podc zas pracy silnika...brava 1.4 12v 97r
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-01-2014, 21:00
  3. 1.9 jtd parametry pracy silnika proszę o podpowiedź jeśli widzicie coś dziwnego :)
    Napisany przez puzoniasty22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-01-2014, 00:11
  4. Parametry pracy silnika 1.2 8V
    Napisany przez jolszyczka na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-05-2013, 22:45
  5. Diagnoza pracy silnika na 3 cylindrach
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-05-2012, 12:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-344368

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-34436

kultura pracy silnika fiat tipo

kultura pracy silnika 1.4 16v fiat

czy silnik fiat 1.4 16v 95km ma przeplywomierz powietrza

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-3443610

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-344363

fiat tipo wibracje

silnik fiat 1.4 16v 95km opinie

praca silnika fiattipo95km

tipo 1 4 16 v kultura pracy

fiat 1.4 16v przebiegi

silnik fiata fire 1.4 16v 95 km

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534kultura-pracy-silnika-1-4-16v-95km-3443618

Grande Punto 1.4 kultura pracy

fiat klub polska tipo 95km site:fiatklubpolska.pl

Fiat tipo dziwna praca silnika

praca silnika tipo

fiat tipo drzenie

praca zaworow silnik 16v fiat

praca silnika w tipo

1.4 95 elastycznosc

fiat tipo silnik drzy

fiat tipo praca slnika

praca silnika fiat tipo 1.4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl