Mała rzecz a robi różnicę. Różnica na filtrze fazy ciekłej jest zauważalna. U mnie nawet się zdziwiłem że ten filtr tak przyzwoicie wygląda. Fakt że te filtry są tanie ale dlaczego nie odfiltrować tego przed tankowaniem, Przez te kilkadziesiąt/kilkaset tys. km w butli na pewno i tak się spora garść grafitu uzbiera.
Dla potomnych tak wygląda filtr fazy lotnej po 24 kkm w punto. lekko tłusty zanieczyszczeń niewiele, grafitu w skali makro wcale. Pewnie i drugie tyle by zrobił bez uszczerbku dla instalki.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-08-2019 o 18:43
na tym samym portalu z intercarsu wkład certoola poliester 6,36 a bibuła 3,67. Przykładowo poliester z czaji 12,5. Czyli zarobisz ok. 6 zł na wymianie (trzebaby zainwestować w szczypce do pierścieni Segera) czyli zwróci się po ok 15 wymianach czyli ponad 200 kkm. Nie uwzględniając uszczelek które też czasem trzeba wymienić. Słaby deal. Dodatkowo chyba mało popularny sądząc po ilości aukcji a ten przykładowy czaji jest go pełno
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-08-2019 o 23:41
No i jasne. Tylko jedna rzecz mnie zastanawia. Na tych filtrach z alldrogo są napisy class 2 a na tym z aso jest class 1. Co to za klasy? Klasy filtracji?
a nie klasy ciśnieniowe instalacji albo coś w tym stylu ? Bo oznaczane klasami są też reduktory, rurki itp. więc nie o filtrowanie chodzi. Co do jakości filtracji wg specyfikacji czaji poliester filtruje cząstki powyżej 1 um a bibuła 2 um. jest jesżcze włókno szklane i bulpren
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 11-08-2019 o 09:52
Właśnie już nie mam (dzieciaki dorwały telefon, zostało tylko to jedno). Certools z wymiennym wkładem , włókno i śmiem twierdzić że ma większą powierzchnię filtrowania niż MOPAR.