Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Posty od 76 do 83 z 83
Like Tree3lubi to!

Temat: Filtr LPG fazy lotnej  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 kwiecień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet 120 KM LPG Fabryczny
    Rocznik
    12.2017
    Dzisiaj przeglądałem instrukcję obsługi i znalazłem taki kwiatek " wymiana filtra wewnętrznego w regulatorze ciśnienia
    wersja 1.4 T-jet 120 KM LPG " wychodzi z tabelki że co 90 tys km, to chyba jakiś błąd ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    NIE, to nie błąd ale wymieniaj go co 30000, jak chcesz to możesz i co 15000. Najważniejszy jest ten fazy lotnej. Oryginalny jest class1, mimo ze podają wymianę co 30000 to obowiązkowo wymieniaj najdalej co 15000. Każdy zamiennik jest class2, to znaczy ze gorzej filtruje. Można z tym żyć, pod warunkiem ze częściej go zmieniasz i obowiązkowo musi mieć odstojnik. Oryginalny ma wbudowany odstojnik.

    Rozmawiałem trochę o tym z głównym technikiem landi renzo na PL.
    Ostatnio edytowane przez Qvadrat ; 31-05-2020 o 17:51
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 kwiecień 2018
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet 120 KM LPG Fabryczny
    Rocznik
    12.2017

    Lightbulb

    Odpowiedz krótka i na temat widac ze kolega zaznajomiony z instal LPG dzię™ki- Masta Qvadrat.
    Gorzej z tymi zamiennikami fazy lot, bo większość‡ ma za małą… ś›rednice i trzeba sztukować żeby go zamocować
    Jak byś› mógł‚ napisać‡ jakie filtry ty stosujesz bo już na pewno wymieniałeś›.
    Teraz wiem czemu org. taki drogi !

  5. #79
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ja na razie wkładam oryginalne. Intensywnie szukam alternatywy tak, by nie przerabiać przebiegu przewodów lpg do popularnych filtrów z odstojnikiem, bo one maja wejście i wyjście w poziomie, a u nas w pionie, wejście z golu i wyjście do góry. Jak poprostu zamiast oryginału wstawię zamiennik class2 bez odstojnika w środku do syf trafi w przewody, wycieknie z filtra.

    Mam na oku taki: Zobacz ofertę: Filtr fazy lotnej MED FL-375 / Landi Renzo 14/14mm https://allegro.pl/oferta/filtr-fazy...ource=facebook

    Do niego jest wkład na potem: Zobacz ofertę: Wkład Filtra MED Poliester 50/42/17 FL-375 https://allegro.pl/oferta/wklad-filt...ource=facebook

    Kupię go za jakieś 10000km bliżej wymiany i przed wstawieniem rozkręce i zobaczę czy ma odstojnik jak ten oryginalny. Jak ma to będę używał bo wymiary ma pasujące. Oryginalny rozciąłem z ciekawości i jest w środku zmyślnie zrobiony.

    Do parownika teraz wstawiam to: Zobacz ofertę: Filterek / Wkład Landi Renzo Li10 34,7/20 Z Oring. https://allegro.pl/oferta/filterek-w...ource=facebook

    Tak wyglądają oba filtry oryginalne po 30000. Ten rozcięty fazy lotnej ma sporo mazi. Szary pył to z cięcia aluminium. Teraz będę rozcinal oryginalny filtr fazy lotnej po 15000, zobaczymy czy mniej syfu jest...
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez Qvadrat ; 31-05-2020 o 18:20
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #80
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Stargard
    Postów
    36
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Kurcze , ja ten wewnętrzny wymieniłem dopiero przy 105 tyś . Gazownik mi powiedział, żebym wymieniał go co drugą wymianę lotnego, więc co 60 tyś.

  7. #81
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Możesz i co 60, on mało ważny, ten lotnej fazy najważniejszy...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #82
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2017
    Skąd
    Pudliszki
    Wiek
    50
    Postów
    3
    Auto
    Fiat Tipo 2017 Tjet LPG
    Rocznik
    2017
    czy jka sam wymienię te 2 filtry to nie trzeba kalibrować gazu przez gniazdo?

  9. #83
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Jak masz fabryczny gaz to nic nie musisz kalibrować...
    juri lubi to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456

Podobne tematy

  1. Fazy rozrządu i wyskokość krzywek 1.8 16v 2.0 TS 16v 2.0 JTS
    Napisany przez AutomobileFanatico na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-05-2016, 14:03
  2. Czujnik położenia wałka rozrządu (fazy rozrządu)
    Napisany przez Artysta na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 02-08-2015, 22:25
  3. Czujnik fazy rozrządu 66kW
    Napisany przez Zokolic na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 12-05-2014, 20:46
  4. Filtr fazy lotnej Certools Bulpren
    Napisany przez wilczur na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-07-2013, 09:40
  5. Powitanie, Albea czujnik fazy wtrysku
    Napisany przez gizek na forum Albea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-10-2012, 08:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jaki filtr fazy lotnej do tipo z fabryczna lpg

52079893 fiat

bulpren czy poliester forum

bulpren czy poliester

co oznacz class na filtrze lpg fazy lotnej

filtry do lpg fazy lotnej class1

filtr gazu 52079893

orginalny filtr gazu fazy lotnej tipoII

filtr gazowy fazy lotnej tipoII

filtry lpg tipo instalacja fabryczna

wymiana filtra LPG tipo

filtr gazu fiat tipo

filtr gazu do tipo 1.4 120mps

filtr z odstojnikiem 14mm

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl