Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
Like Tree2lubi to!

Temat: DZIURA POMIEDZY 1 A 2 BIEGIEM - prosba o info  

  1. #1
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016

    DZIURA POMIEDZY 1 A 2 BIEGIEM - prosba o info

    Słuchajcie
    jak wiecie pisałem z gościem z FCA w sprawie wygłuszenia. Pod koniec korespondencji zapytałem sie go czy mozna do niego zgłaszać inne trapiace nas problemy w tym owa dziure pomiedzy 1 a 2 biegiem.
    Dzis dostalem odpowiedź ze tak i abym dokładnie opisał problem.
    Ja tego nie mam wiec nie jestem w stanie tego opisać zatem:

    CZY KTOŚ Z WAS MOŻE ŁADNIE I KONKRETNIE OPISAĆ O CO DOKŁADNIE CHODZI, OPISAĆ CO SIĘ DZIEJE I KIEDY A JA SKOPIUJĘ JEGO TREŚĆ I WYŚLE DO FCA POLSKA.
    PROSZĘ ZATEM O RZETELNY I WYCZERPUJĄCY OPIS PROBLEMU


    czekam
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    313
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017
    Myślę że kolega marx30 opisał to dokładnie w pierwszym poście tego tematu. ..

  4. #3
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Krzycholu dasz linka bom jeszcze w pracy i nie bardzo mam możliwość grzebania po forum?
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2017
    Skąd
    Płońsk
    Postów
    313
    Auto
    Fiat Tipo
    Rocznik
    2017

  6. #5
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    ale to nie jest opis problemu tylko opis przyczyny. niekoniecznie to musi byc to
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  7. #6
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,192
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    W opisie trzeba zaznaczyć, że dotyczy to wersji 1.4 16V i T-Jet, co jest tym bardziej zastanawiające. W T-Jet nie mylić tego z turbodziurą.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja bym to ipisal tak: w momencie zmiany biegu, szczegolnie z pierwszego na drugi (na tych biegach szczegolnie widoczne ze wzgledu na duze przelozenie i moment hamujacy pochodzacy od kół) w momencie sklejenia sie sprzegla nastepuje zdlawienie silnika i nagle zwolnienie auta. Aby tego uniknac konieczne jest nieproporcjonalnie mocne wcisniecie pedalu gazu a nastepnie, w celu plynnej kontynuacji jazdy jego ujmowanie lub bardzo powolne puszczanie sprzegla(co jest niespotykane w innych dobrze zestrojonych autach). W dolnym zakresie wcisniecia pedalu silnik nie ma praktycznie zadnej elastycznosci mimo samoczynnego minimalnego uchylania przepustnicy w momencie puszczania sprzegla. To ze sie jezdzi do dupy przeloz na kulturalny jezyk. Prawdopodobna przyczyne opisalem.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 21-11-2017 o 17:37
    kartonik lubi to.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,192
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Powyżej bardzo dobrze napisane, tylko bym dopisał (podkreslone)

    Ja bym to ipisal tak: w momencie zmiany biegu, szczegolnie z pierwszego na drugi (na tych biegach szczegolnie widoczne ze wzgledu na duze przelozenie i moment hamujacy pochodzacy od kół) w momencie sklejenia sie sprzegla nastepuje zdlawienie silnika i nagle zwolnienie auta, które ustepuje po paru sekundach . Aby tego uniknac konieczne jest nieproporcjonalnie mocne wcisniecie pedalu gazu a nastepnie, w celu plynnej kontynuacji jazdy jego ujmowanie. W dolnym zakresie wcisniecia pedalu silnik nie ma praktycznie zadnej elastycznosci. samoczynnego minimalnego uchylania przepustnicy w momencie puszczania sprzegla. To ze sie jezdzi do dupy przeloz na kulturalny jezyk. Prawdopodobna przyczyne opisalem.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,111
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    w momencie zmiany biegu, szczegolnie z pierwszego na drugi (na tych biegach szczegolnie widoczne ze wzgledu na duze przelozenie i moment hamujacy pochodzacy od kół) w momencie sklejenia sie sprzegla nastepuje zdlawienie silnika i nagle zwolnienie auta, które ustepuje po paru sekundach . Aby tego uniknac konieczne jest nieproporcjonalnie mocne wcisniecie pedalu gazu a nastepnie, w celu plynnej kontynuacji jazdy jego ujmowanie.
    Bardzo dobry opis odzwierciedlający rzeczywistość: szczególnie ostatnie zdanie. Zauważyłem tą zależność ale myślałem że to moje kopyta tak tylko powinny regulować pedałem gazu aby zachować płynność jazdy.
    Osobiście ta dziura zbytnio mi nie przeszkadza,ale jej eliminacja znacząco poprawiłaby płynność jazdy i elastyczność prowadzenia Tuptusia

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    179
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    mój email przekazano z Włoch do Polski, gdzie zarejestrowano go, co potwierdzono sms-em do mnie, co dalej?, czekam

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    436
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Wychodzi na to że producent olał sprawę..
    Ciekawe czy na zagranicznych forach Tipo piszą coś o dziurze.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    179
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Uwaga, czyli nie TTTM, i nie adaptacja przepustnicy


    Szanowny Panie.

    W nawiązaniu do przesłanego e-maila, opierając się na informacjach otrzymanych ze służb technicznych pragniemy poinformować, że problem związany z Pańskim samochodem może być spowodowany m.in. systemem dualfuel – zasilanie benzyną oraz LPG.
    Obecnie dla samochodów z Pańskim silnikiem dostępne jest nowe oprogramowanie centralki silnika. Sugerowałbym udanie się do ASO w celu wgrania nowego oprogramowania do sterownika pracy silnika. Z informacji producenta wiadomo, iż dział inżynieryjny pracuje nad rozwiązaniem problemów związanych z sterowaniem pracą silnika w pojazdach Tipo T-jet zasilanych LPG.

    Łączymy pozdrowienia.
    Z wyrazami szacunku.


    Pozdrawiam / With kind regards / Cordiali saluti,


    ________________________________________

    Stanisław Podsadecki
    Kontakty z Klientami

    FCA Poland S.A.
    ul. Komorowicka 79; 43-300 Bielsko-Biała
    Tel.: +48 33 813 5694, Fax: +48 33 813 2270
    Email: fcapoland.kontakt@fcagroup.com

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    kujawsko-pomorskie
    Postów
    428
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał firemanek Zobacz post
    Uwaga, czyli nie TTTM, i nie adaptacja przepustnicy


    Szanowny Panie.

    W nawiązaniu do przesłanego e-maila, opierając się na informacjach otrzymanych ze służb technicznych pragniemy poinformować, że problem związany z Pańskim samochodem może być spowodowany m.in. systemem dualfuel – zasilanie benzyną oraz LPG.
    Obecnie dla samochodów z Pańskim silnikiem dostępne jest nowe oprogramowanie centralki silnika. Sugerowałbym udanie się do ASO w celu wgrania nowego oprogramowania do sterownika pracy silnika. Z informacji producenta wiadomo, iż dział inżynieryjny pracuje nad rozwiązaniem problemów związanych z sterowaniem pracą silnika w pojazdach Tipo T-jet zasilanych LPG.

    Łączymy pozdrowienia.
    Z wyrazami szacunku.


    Pozdrawiam / With kind regards / Cordiali saluti,


    ________________________________________

    Stanisław Podsadecki
    Kontakty z Klientami

    FCA Poland S.A.
    ul. Komorowicka 79; 43-300 Bielsko-Biała
    Tel.: +48 33 813 5694, Fax: +48 33 813 2270
    Email: fcapoland.kontakt@fcagroup.com
    Kolejny bzdet. Ja nie mam ani gazu , ani t-jet i mam dziurę .... Bzdet.
    marnyd4d lubi to.
    FIAT TIPO 1,4 95KM w kolorze włoskich lodów Gelato

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    18 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    51
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW Lounge T-Jet 1,4 120KM
    Rocznik
    2017
    Ja o tym dawno napisałem ,że te dziury występują najczęściej w zagazowanych jednostkach, u siebie jak i w dealerskim aucie bez gazu 120KM tego nie zaobserwowałem, swoją drogą żebyście wiedzieli jaką turbodziurę miał mój seat leon sw 2016 1,2 tsi 110KM , ale gdy trochę pojeżdziłem i zacząłem sie przyzwyczajac do turbiny to problem znikł.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2017
    Skąd
    Radom
    Postów
    37
    Auto
    Tipo 1,4 95KM sedan
    Rocznik
    2017
    A ja dziś potestowałem ruszanie z 2 biegu. Niby kopyta nie ma ale dziury nie widać i nie wstydzę się "kangurowania".


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. prosba o ocenę ogłoszenia
    Napisany przez tom306 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 188
    Ostatni post: 27-07-2018, 23:47
  2. numer VIN - prosba
    Napisany przez Radekgsx na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-07-2013, 08:55
  3. GDDKiA uruchamia SMS INFO
    Napisany przez ubek na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-06-2011, 11:44
  4. fiat bravo 1.4 12v wyrzuca olej pomiedzy filtrem oleju a po
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-02-2009, 23:22
  5. Skrzynka wiadomości, info
    Napisany przez miszko na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl