Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 49
Like Tree3lubi to!

Temat: Duże wahania obrotów zimnego silnika t-jet (film)  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał jacek2 Zobacz post
    Oj to bardzo poważne pomówienie
    Ja mam w swoim posiadaniu egzemplarz 125p z 1988r i zawsze kiedy nim jeżdżę banan z gęby mi nie schodzi. pod maską 2.0 DOHC z 1979r (112KM), i b. dobrze daje radę. Miny szoferów zostających w tyle (januszy z pastuchów, sebixów z gulfów lub z 4-ech kółek-czyt.AUDI) BEZCENNE!!!!!!!!

    Szkoda, że nie oryginał, tylko połączenie silnika 2.0 z polskim dziadostwem - mam nadzieję, że nie uraziłem, ale jakościowo polskie egzemplarze wiadomo jakie były Oryginalnie w 125 był dostępny 1.6 DOHC 90/100KM, najlepszy silnik w tamtych czasach, co więcej żeniony z 3 biegowym automatem.

    1920px-Fiat_125_SPECIAL.JPG
    Fajne autko, polska produkcja to profanacja.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 24-08-2019 o 07:54



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,111
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Szkoda, że nie oryginał, tylko połączenie silnika 2.0 z polskim dziadostwem - mam nadzieję, że nie uraziłem, ale jakościowo polskie egzemplarze wiadomo jakie były
    No niestety obecnie o oryginale można zapomnieć. Ale trzeba sobie jakoś dłubać i cieszyć się z tego co się ma. I nie pozwolić na zmarnowanie pozostałych modeli które jeszcze jeżdżą....
    krowka1978 lubi to.

  4. #33
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    A propos T-Jeta. Jak wczoraj byłem w ASO, to pracownik salonu mówił, że był u niego klient , który Bravo z T-jetem zrobił 430 tyś km. Więc silnik dobry, tylko nie wiadomo do końca na ile go zepsuli normą E6.
    A tu przykład nowego TSI (tego po zmianach co niby z nim jest wszystko ok) który zrobił połowe tego i umar
    https://www.auto-swiat.pl/uzywane/te...silnik/lsx56y0

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2009
    Skąd
    Bieszczady
    Postów
    297
    Auto
    Tipo HB pop t-jet,Grande 1,2
    Rocznik
    2017/2008
    300 tys to zacny przebieg więc nie ma co wybrzydzać

  6. #35
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,192
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Ten silnik umarł przez wymianę oleju co 30 tyś.

  7. #36
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,111
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Ten silnik umarł przez wymianę oleju co 30 tyś.
    Myślę że to jest główna przyczyna przedwczesnej śmierci wielu silników, w których olej zmienia się przy zbyt długim interwale wymian. Osobiście zmieniam oliwę co 10 lub co 12 000km. A w starych zabawkach (polonez, f125,) to nawet co 5 tysi lub wcześniej....

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    358
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Ale ten samochód ogólnie się sypał podczas tego testu długodystansowego i to przy relatywnie niskim przebiegu już wcześniej.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,111
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał nightingale79 Zobacz post
    samochód ogólnie się sypał podczas tego testu długodystansowego i to przy relatywnie niskim przebiegu już wcześniej.
    Taka polityka zakładowa. wypuścić nowy silnik gówno warty, ze słabych materiałów, przewidziany na krótkie przebiegi, z dużym apetytem na oliwę. Może chwyci rynek, może nie, a jak nie to potem firma się martwi jak zatrzeć brudy produkcyjne i projektowe...
    Coraz wiecej teraz jest takich rozwiązań- wszędzie liczą się koszty. Księgowi mają prawo głosu przed konstruktorami.......

  10. #39
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Akurat przy okazji 1 wrzesnia jako symbolicznej daty coś niecoś o tych firmach można poczytać. Zacierają brudy nie tylko produkcyjne od 80 lat...

  11. #40
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Akurat przy okazji 1 wrzesnia jako symbolicznej daty coś niecoś o tych firmach można poczytać. Zacierają brudy nie tylko produkcyjne od 80 lat...
    Polecam lekturę informacji o pracy niewolników m. in. z Polski w zakładach VW, BMW, Siemens itp. kultowych marek podczas II wojny światowej...

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    436
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    A ile oleju na dolewki poszło w golfie: 70 litrów czyli 10x tyle co w mesiu. Średnio wyszło 0,25l na 1000km.

    Co do 2 wojny. Zniszczyli nam pół kraju to powinni jakieś odszkodowania płacić..

  13. #42
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ale to zużycie normalnie cały czas było od początku do momentu jak zaczął chłeptać jeszcze więcej. Ile więcej to już nie napisali...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2017
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    47
    Postów
    32
    Auto
    Punto 2012 Tipo HB T-Jet 2016 Lounge 120 KM
    Rocznik
    2016
    Podepnę sie pod temat ,bo nie ma sensu zakładać kolejnego. Ostatnio zauwazyłem, że rano odpalajac samochów na biegu jałowym po puszczeniu sprzęgła obroty leko falują, a silnik lekko sie dławi wpadajac w drgania. Trwa to zwykle ok 2s. potem wszystko działa poprawnie. Przypadłość ta wystepuje jedynie rano. Przy kolejnym odpaleniu wszystkodziała jak należy. Podczas jazdy wszystko działa w jak najlepszym porządku. Ktos może ma przypuszczenia, co może byc przyczyną takiego zachowania?

  15. #44
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marko1815 Zobacz post
    Podepnę sie pod temat ,bo nie ma sensu zakładać kolejnego. Ostatnio zauwazyłem, że rano odpalajac samochów na biegu jałowym po puszczeniu sprzęgła obroty leko falują, a silnik lekko sie dławi wpadajac w drgania. Trwa to zwykle ok 2s. potem wszystko działa poprawnie. Przypadłość ta wystepuje jedynie rano. Przy kolejnym odpaleniu wszystkodziała jak należy. Podczas jazdy wszystko działa w jak najlepszym porządku. Ktos może ma przypuszczenia, co może byc przyczyną takiego zachowania?
    1.4tjet? Jest lpg?

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2017
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    47
    Postów
    32
    Auto
    Punto 2012 Tipo HB T-Jet 2016 Lounge 120 KM
    Rocznik
    2016
    Tak, T-jet, ale benzyna.
    Poniżej Link do filmiku. W 21 s silnik lekko muli.
    https://www.youtube.com/watch?v=mivmsyX-Neo
    Ostatnio edytowane przez marko1815 ; 03-07-2021 o 11:44


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-12-2024, 20:41
  2. Fiat Fiorino 1.3 MULTIJET - Brak cisnienia na 4 cylindrze + wahania obrotów.
    Napisany przez Pimpong na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-04-2019, 22:37
  3. Trudny rozruch zimnego silnika
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-10-2014, 00:54
  4. problem z zapalaniem zimnego silnika 1.4
    Napisany przez marian38 na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-06-2011, 18:42
  5. problem z odpalenie silnika zimnego
    Napisany przez kubarozavppl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 12-05-2010, 07:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl