Ad 1. Przegubu nie odkręcałem, odkręcałem 3 śruby które łączą przegub z wachaczem. Gałka kierownicza trzeba było trochę
młotkiem podziałać, bo to stożek także łatwo wyjść nie chce. I odrazu napiszę, że trzeba zdjąć dwie półosie, ja zdjąłem tylko
lewą, ale łatwiej by się wkładało skrzynię i zdejmowało gdyby zdjąć obie półosie .
Ad2. linki wypinałem, prosta sprawa - cofasz zabezpieczenia i wyciągasz z mocowania linkę, a końcówka jest wbita na kulkę, także podważasz i wychodzi.
Ad3. Jedna nakrętka pod rozrusznikiem, rozrusznik też trzeba zdjąć (dwie śruby), ale nie trzeba go wyjmować na falbanek, tylko wysuwasz i opierasz o silnik, i jeszcze
jest z 5 lub 6 śrub, które skręcają skrzynię z silnikiem. W instrukcji serwisowej jeszcze każą odkręcać za katalizatorem połączenie z wydechem - nie trzeba tego
odkręcać, tylko odkręcasz śruby i je cofasz, one nie wyjdą do końca bo opierają się o rurę wydechową, ale to w niczym nie przeszkadza. Trzeba też zdemontować
łapę skrzyni(to są ze 3 śruby) i odkręcić - łapa ma oznaczenie UP - czyli wskazuje że ma być tą stroną do góry.
Ad4. Podpierałem o miskę. i jeszcze jeden podnośnik podpierałem skrzynię. Czyli razem trzeba mieć trzy podnośniki.
Ad5. Wysprzęglik, a raczej siłownik jest przykręcony dwoma śrubami do skrzyni, a wysprzęglik się wypina, na takiej pół-kulce jest.
Wrzucę zaraz wszystkie instrukcje serwisowe dot. wymiany sprzęgła, tam wszystko jest opisane krok po kroku, łącznie z momentami dokręcania śrub
Tutaj link do instrukcji serwisowej wymiany sprzęgła silnik 1.4 16V 95hp : https://drive.google.com/open?id=1WD...Rt6-4rotox2aue
W instrukcjach są dwa rodzaje plików, jedna z literą "Z" na końcu - to oznacza montaż, założenie, a druga litera to "W", czyli wymontowanie i tak np. plik :
Rozrusznik-z.pdf - oznacza zakładanie rozrusznika.
Rozrusznik-w.pdf - oznacza wymontowanie rozrusznika.