Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 49
  1. #31
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    36
    Postów
    1,414
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ja mialem dwa razy czyszczony reduktor przez kiepski gaz wiec wirm o co chodzi fajnie natomiast ze da sie podmienić w razie czego graty i nie przepłacac



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Postów
    38
    Auto
    Tipo Tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    W mojej okolicy jest magik od tego jakby co. Poza tym okazało się, że ten brzęczyk przypominający o przeglądzie też się da wyłączyć - program do tartarini najprawdopodobniej łączy się z serwerami gdzie instalka ma zapisaną gwarancję i po jej wygaśnięciu pozwala na wyłączenie tego badziewia (przed końcem gwarancji nie można było tego zrobić tylko ustawić kilometry albo ilość załączeń o ile dobrze pamiętam). A sam reduktor z komputerem gazowym "połączony" jest tylko za pomocą czujnika temperatury, który też mi siadł przed końcem gwarancji i elektrozaworem więc cudów nie ma (czujnik ciśnienia jest przy listwie wtryskowej).

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    559
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał onetek Zobacz post
    Obsługuje bez problemu. Działa wszystko jak należy - jedyna różnica to przy niskiej temperaturze czuć odrobinę moment przełączenia na lpg przy zimnym silniku. Jak to określił spec, który to robił: trzeba jedynie ustawić ciśnienie robocze na reduktorze. Spec też zajmuje się tartarini wiedział o co biega - diagnoza zasyfiony parownik - podobno iglicowy i bardzo podatny za kiepski gaz. Oczywiście poinformował mnie, że można próbować czyścić ale generalnie średnio się u nas sprawdza, co z resztą macie potwierdzenie na forum. Wtryski też podobno można podłożyć inne, z którymi reszta współpracuje. Od momentu wymiany żadne cuda już mi się nie dzieją a przejechałem kolo 12-14 tysięcy w takiej konfiguracji.
    Mozesz fote zrobic jak to pod maską wygląda

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Postów
    38
    Auto
    Tipo Tipo 1.4
    Rocznik
    2017

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    559
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    No to nie źle to wyglada. Najważniejsze że działa. Fajnie że są juz alternatywy dla Tartalini.

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    898
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Panowie przecież reduktor to jest ściśle mechaniczne urządzenie, no poza zabudowanym czujnikiem temperatury płynu chłodniczego i ewentualnie elektrozaworem jeśli reduktor z nim występuje. Podmienić można na każdy, kwestia zabudowania czujnika temperatury lub ewentualna jego podmiana na inny typ jeśli ustawienia w sterowniku lpg pozwalają. No i po takiej konwersji trzeba ustawić na nim ciśnienie i sprawdzić ustawienia w sterowniku lpg. Żeby nie było tak łatwo, nie wszystko pasuje w zależności od zamiany. Czasami trzeba przerobić doprowadzenie lpg w fazie ciekłej, jak i również wyprowadzenie w fazie lotnej jak i przewody chłodzenia.

    Z drugiej strony ja osobiście nigdy nie miałem problemów z "zasyfieniem reduktora" lub z jego membranami. Poprzednim P2 na najtańszym AT09 robiłem bez problemu ponad 100kkm nawet go nie ruszając. Ciśnienie też trzymał mur beton. W Tipo mam reuktor z BRC Genius 1500mbar i póki co 60kkm i na razie jest ok.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 29-06-2020 o 21:28

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Postów
    38
    Auto
    Tipo Tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    Widzę, że kolega "steyr" chyba nie miał do czynienia z tym tartarini desygnowanym do tipo - niestety reduktor jest g... Tipo nie jest moim 1 autem z lpg i we wszystkich reduktor wytrzymywał minimum 100k jak sam napisałeś-nawet w 2-gen lpg. Tu jest przegięcie i niestety w dodatku nie tanie bo za wszystko AGŚ ceni jakby było to co najmniej klasy prinsa.

  9. #38
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    36
    Postów
    1,414
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Dokładnie, w tartarini nie wszystko jest takie plug and play. Zreszta ja chcialem podmienic np. sam sterownik innej marki to on tez nie zagadał by z osprzetem tartrini. Dlatego pytalem jak jest na odwrot

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    898
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał onetek Zobacz post
    Widzę, że kolega "steyr" chyba nie miał do czynienia z tym tartarini desygnowanym do tipo - niestety reduktor jest g... Tipo nie jest moim 1 autem z lpg i we wszystkich reduktor wytrzymywał minimum 100k jak sam napisałeś-nawet w 2-gen lpg. Tu jest przegięcie i niestety w dodatku nie tanie bo za wszystko AGŚ ceni jakby było to co najmniej klasy prinsa.
    Racja nie miałem do czynienia z Tartarini, kolega miał w swoim P2 Tartarini 2 gen. nikt tego nie chciał się tykać, jeździł aż padło. AT09 jest to reduktor do sekwencji, natomiast AT07 jest do 1 i 2 generacji instalacji lpg.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Dokładnie, w tartarini nie wszystko jest takie plug and play. Zreszta ja chcialem podmienic np. sam sterownik innej marki to on tez nie zagadał by z osprzetem tartrini. Dlatego pytalem jak jest na odwrot
    W tym wypadku w wiekszości sterowników taka wymiana niesie ze sobą również wymianę wiązki, czasami jest szybciej wymienić całą wiązkę niż adoptować starą wiązkę pod nowy sterownik jeśli jest taka możliwość. Jak dobrze pamiętam Stag i LPGtech miały sterowniki zamienne z sobą, o tym samym przyłaczu.

  11. #40
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    47
    Postów
    1,160
    Auto
    500X MULTIAIR
    Rocznik
    2016
    Zrób test ,zakręć zawór na butli ,wyjeździ cały gaz jaki masz w instalacji i potem już na benzynie jedź ,zgaś go i rano odpal na benzynie -czy jest różnica ?

  12. #41
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    559
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    Zrób test ,zakręć zawór na butli ,wyjeździ cały gaz jaki masz w instalacji i potem już na benzynie jedź ,zgaś go i rano odpal na benzynie -czy jest różnica ?
    Gaz zakręcony. Na benie 330km i nie chce zapalić jak jest upał i postoi ponad 7h. Rano pali pięknie i jak chlodniej też.

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    898
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Gaz zakręcony. Na benie 330km i nie chce zapalić jak jest upał i postoi ponad 7h. Rano pali pięknie i jak chlodniej też.
    To lpg bym wykluczył, chyba ze dalej mapy są rozjechane. Sprawdzałeś korekty w sterowniku silnika? Sprawdziłbym czy temperaturę powietrza i silnika "silnik dobrze widzi" i czy się pokrywają z rzeczywistością. Próbowałes przed takim uruchomieniem załączyć zapłon z 3 razy i dopiero spróbować uruchamiać? Jak masz gwarancję to nie kombinować, tylko oddać do ASO nie szukają przyczyny.

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    559
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    To lpg bym wykluczył, chyba ze dalej mapy są rozjechane. Sprawdzałeś korekty w sterowniku silnika? Sprawdziłbym czy temperaturę powietrza i silnika "silnik dobrze widzi" i czy się pokrywają z rzeczywistością. Próbowałes przed takim uruchomieniem załączyć zapłon z 3 razy i dopiero spróbować uruchamiać? Jak masz gwarancję to nie kombinować, tylko oddać do ASO nie szukają przyczyny.
    Jutro aso maja mapy wyzerować. Nie chce zbyt patrzyć co tam w kompie co by nie mieli pretekstu

  15. #44
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    559
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    I po aso. Podobno mapy za bogato i jakieś wykrzykniki czerwone czy coś.

    Lpg też na bogato było.

    Teraz pytanie komu wierzyć aso czy AGŚ jeśli chodzi o mapy. Fakt że palił sporo ponad 10lpg delikatniej jazdy

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    348
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    "Podobno" - ale z baaardzo dużym znakiem zapytania - te mapy gazu Tartarini są do kitu. Czy to prawda to nie wiem..


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie chce zapalić.
    Napisany przez Piotr47 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 26-08-2017, 18:43
  2. Nie chce zapalić - pojawia się marchewka
    Napisany przez Suffering na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2015, 20:48
  3. Bravo Hgt nie chce zapalić !
    Napisany przez Dudix24 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-10-2013, 17:01
  4. CC 700 gaśnie i nie chce zapalić POMOCY
    Napisany przez stassz na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-03-2010, 20:25
  5. Po naprawie w ASO samochód nie chce zapalić.
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-02-2010, 15:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl