Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 88
  1. #16
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    48
    Postów
    1,617
    Auto
    500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Kiedyś ,w innym aucie miałem podobne objawy i gazmen zdemontował sprężynę w reduktora i ją ..rozciągnął ,problem zniknął. Powiedział ,że czasem sprężyna tam zamontowana wymaga lekkiego rozciągnięcia i dzięki temu po wyłączeniu silnika gaz nie przedostaje się do instalacji tworząc trudną do zapalenie mieszankę . Ta sprężyna była chyba w elektrozaworze (ale to dawno było i nie przyglądałem się ) ,dopycha ona kulkę czy coś ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Po czym mogę poznać że mapy się rozjechały chodzi mi o odczyty z obd?
    Korekty STFT i LTFT, na PB i lpg powinny być zbliżone.

  4. #18
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,744
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Dzisiaj jadąc do pracy wylaczylem instalke, dojechałem na benzynie. Po 7 godzinach zapalił idealnie więc obstawiam ze pojawiający problem u mnie moze byc rzeczywiscie spowodowany badziewnym reduktorem Tartarini ktory juz czeka na regeneracje przy 60 tys km

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    38
    Postów
    663
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Dzisiaj jadąc do pracy wylaczylem instalke, dojechałem na benzynie. Po 7 godzinach zapalił idealnie więc obstawiam ze pojawiający problem u mnie moze byc rzeczywiscie spowodowany badziewnym reduktorem Tartarini ktory juz czeka na regeneracje przy 60 tys km
    No widzisz a u mnie 40km temu gaz się skończył i jeżdżę na pb i dziś po 7h15min postoju kulawo trochę zapalił. Dla mnie to tak jak by ssania nie dostawał.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,744
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ja sie nie znam wiec zostawie to komus innemu do rozkminki a na razie jezdze bo pojawiło sie to rzadko

  7. #21
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    No widzisz a u mnie 40km temu gaz się skończył i jeżdżę na pb i dziś po 7h15min postoju kulawo trochę zapalił. Dla mnie to tak jak by ssania nie dostawał.
    Poejeździj więcej z min 200km na PB, jeśli są mapy w którymś zakresie rozjechane przez lpg to tak po paru km na Pb szybko nie wrócą do właściwych.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    38
    Postów
    663
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Poejeździj więcej z min 200km na PB, jeśli są mapy w którymś zakresie rozjechane przez lpg to tak po paru km na Pb szybko nie wrócą do właściwych.
    Zjezdzę caly bak bo może paliwo jakieś kulawe. Dla mnie to wygląda tak jak by komp nie widział ze ma dać tzw ssanie . Pojeździmy zobaczymy. Jeszcze co zauważyłem to to że jak jest gorąco to pierwsze 100 m po odpaleniu jedzie tak jak by nie chciał. Rano jak odpala jest wszystko ok.

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    38
    Postów
    663
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Panowie. Na razie od 250 km jest ok . Sa 4 prowdopodobienstwa.
    1 Wina lpg
    2 stare paliwo w baku choć teraz jeżdżę na nim
    3 rozjechane mapy
    4 opary paliwa z baku. Tylko pytanie gdzie one są odprowadzane? Kolektor ssący?

  10. #24
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,744
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Dzwonilem do Autogaz slask i takie objawy moze dawac reduktor albo ktorys wtryskiwacz przepuszcza. Jestem ustawiony tam na wizyte ale dopiero na 9 lipca. Zobaczymy co powiedzą

    Wiem ze masz maly przebieg ale tu slawny FiatPrime wymienial reduktor po smiesznie niskim przebiegu wiec nie ma zasady

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    38
    Postów
    663
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Jeszcze kilka odpaleń na pb i 100km i tankuje gaz. Zobaczymy 40 dni gwarancji jest

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    394
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Brylancik - regeneracja reduktora to ile i gdzie?

  13. #27
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,744
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Auto gaz slask regeneruja a ile to jeszcze nie wiem, kiedys przy rozmowie wyszlo ze sprawdza sie reduktor przy 60 tys km i wtedy ewentualna regeneracja

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Postów
    69
    Auto
    Tipo Tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    Mnie reduktor Tartarini zaczął sceny robić przy niecałych 50k, a w związku z zakończoną gwarancją, wymieniłem na zwykły zavoli.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    37
    Postów
    1,744
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    I nic wiecej nie zmieniales? Elektronika tartarini go obsluguje?

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Konin
    Postów
    69
    Auto
    Tipo Tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    Obsługuje bez problemu. Działa wszystko jak należy - jedyna różnica to przy niskiej temperaturze czuć odrobinę moment przełączenia na lpg przy zimnym silniku. Jak to określił spec, który to robił: trzeba jedynie ustawić ciśnienie robocze na reduktorze. Spec też zajmuje się tartarini wiedział o co biega - diagnoza zasyfiony parownik - podobno iglicowy i bardzo podatny za kiepski gaz. Oczywiście poinformował mnie, że można próbować czyścić ale generalnie średnio się u nas sprawdza, co z resztą macie potwierdzenie na forum. Wtryski też podobno można podłożyć inne, z którymi reszta współpracuje. Od momentu wymiany żadne cuda już mi się nie dzieją a przejechałem kolo 12-14 tysięcy w takiej konfiguracji.


 
Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie chce zapalić.
    Napisany przez Piotr47 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 26-08-2017, 18:43
  2. Nie chce zapalić - pojawia się marchewka
    Napisany przez Suffering na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2015, 20:48
  3. Bravo Hgt nie chce zapalić !
    Napisany przez Dudix24 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-10-2013, 17:01
  4. CC 700 gaśnie i nie chce zapalić POMOCY
    Napisany przez stassz na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-03-2010, 20:25
  5. Po naprawie w ASO samochód nie chce zapalić.
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-02-2010, 15:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl