Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 36
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 wrzesień 2011
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Siena
    duże prawdopodobieństwo tez jest ze jest wyrobiona bo czasami w bagażniku się trochę tego woziło ale mi się wydaje ze pęknięta W następnym tyg bedzie robiony to się okaże .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no to czekamy na relację. z wyjęciem sprężyny z tyłu jest prosta sprawa. ściągasz koło odkręcasz dolna śrubę od amorka i na podniesionym samochodzie powinna sama wypaść

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    u mnie pześwit pomiędzy oponami a rantami blotników jest o 3cm większy z lewej strony na wiosnę czekają już nowe, oryginalne amorki na tył, zobaczymy co będzie po wymianie...

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    myslę że amortyzatory nic nie zmienią bo to sprężyny trzymają auto w górze. więc nie zdziw sie jak nic to nie da.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    ja uważam tak samo jak seth, amortyzator ma za zadanie tłumienie drgań podczas jazdy na nierównościach a kiedy jest on uszkodzony to auto bardziej nurkuje podczas hamowania . kup Jeszce sprężyny nowe i wymień wszystko na raz

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    dudus ładnie ująłeś to o co mi chodzi. "tlumi drgania" czyli na wybojach koło nam nie lata lecz płynnie przylega do asfaltu.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    myslę że amortyzatory nic nie zmienią bo to sprężyny trzymają auto w górze.
    To prawda, sprężyny trzymają auto, ale zauważ że nowy amortyzator zawsze sam się wysuwa i to z dosyć dużą siłą, więc jeśli jest w 100% sprawny pomaga sprężynie. Uszkodzony (nie koniecznie cieknący) już tego nie robi. Dlatego też zaleca się wymieniać zawsze komplet. Wymieniałem niedawno u siebie i po wymianie tył auta stoi kilka dobrych centymetrów wyżej.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał qolejowy Zobacz post
    nowy amortyzator zawsze sam się wysuwa i to z dosyć dużą siłą, więc jeśli jest w 100% sprawny pomaga sprężynie
    tak ale sprawny amortyzator ściśniesz ręką więc jak on ma się do podnoszenia auta. wydaje mi się że w tej kwestii odpowiedzialna jest tylko sprężyna

  10. #24
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    sprawny amortyzator ściśniesz ręką
    ale jak puścisz, on z powrotem się rozsunie. Wiesz nie twierdzę że to na pewno amory, ale warto porównać ich działanie.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    ale ja nie wyraziłem się jasno ?

    Cytat Napisał kowal Zobacz post
    sprężyny zostały wymienione wszystkie 4 jednego dnia a problem jest nadal
    jeszcze dodam tyle, że wybrałem jedne z droższych i oczywiście wszystkie tej samej firmy... mój mechanik twierdzi, że samochód może stać nierówno przez wadliwy amortyzator - a to dobry fachowiec. Wcześniej nie przypuszczałem takiej myśli do siebie, myślałem jak Wy i wymieniłem wszystkie sprężyny - tak jak napisałem jest bez zmian, więc może jest trochę prawdy w tych wadliwych amo...

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    okaże się jak wymienisz ale ja jakos w to nie wierze. choć mogę się mylić

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak jest - auto bez amorów też normalnie stoi na kołach na normalnej wysokości
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    gdyby samochód bez amorów stał na dokładnie tej samej wysokości co z nimi to przy pracach nad zawieszeniem nie byłyby potrzebne ściągacze sprężyn a po podniesieniu samochodu na podnośniku luźno by latały w gniazdach... amortyzator trzyma to wszystko w kupie, nawet jeśli jest całkowicie wysunięty to mniejszym lub większym stopniu ściska tą sprężynę - więc tak teraz myślę, że jeśli jeden z nich nie chce się wysunąć do końca bo jest wadliwy to może samochód stać niżej.

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    kowal co ma ściąganie sprężyn do tego jak auto stoi? amorek często jest mocowaniem dla sprężyny i w swoim maksymalnie wysuniętym położeniu wstępnie ją ściska.. Nie może latać luzem - to oczywiste.. Nie mniej widziałem parę aut z wywalonymi amorami z tyłu (przejściowo) i stały normalnie na 4 kołach! Przecież auto stojąc na kołach nie ma maksymalnie wysuniętych amorów! Co innego gdybyś auto podniósł i jedno koło opuściłoby się niżej.. Gdyby amortyzator blokowałby się w jakiejś pozycji byłoby to słychać przecież często "uderzałby" o tę pozycję jadąc nawet po prostej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    kowal co ma ściąganie sprężyn do tego jak auto stoi? amorek często jest mocowaniem dla sprężyny i w swoim maksymalnie wysuniętym położeniu wstępnie ją ściska.. Nie może latać luzem - to oczywiste.. Nie mniej widziałem parę aut z wywalonymi amorami z tyłu (przejściowo) i stały normalnie na 4 kołach! Przecież auto stojąc na kołach nie ma maksymalnie wysuniętych amorów! Co innego gdybyś auto podniósł i jedno koło opuściłoby się niże
    dotąd piszesz w sumie to co ja... co do reszty - u mnie wystarczy nawet mała dziurka/nierówność w nawierzchni i słyszę dosyć mocne uderzenie w w tylnym prawym kole, na trzepakach wychodzi, że amo ma pomiędzy 65-70% więc coś jest na rzeczy...


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-10-2011, 13:54
  2. fiat bravo 1.8 gt 1996r usterka
    Napisany przez dan86 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-10-2011, 16:11
  3. Pierwsza usterka
    Napisany przez adamus48 na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-10-2011, 22:48
  4. Możliwa usterka Fiata Ducato
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-08-2011, 12:06
  5. Usterka w komputerze 1600mjet 120bhp.
    Napisany przez bravo1600mjet na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-10-2009, 13:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nizej stoi bravo prawa strona

sprezyna wyrobiona zawieszenie

fiat bravo nizej jedna strona

fiat palio usterki forum

samochod lewa strona nizej niz prawa

prawy tyl samochodu nizej

usterki zawieszenia fiata palio

lewa strona auta nizej niz prawa

fiat palio usterki zawieszenia

https:fiatklubpolska.plsiena-palio-443usterka-zawieszenia-14042

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl