Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend

    Question Fiat Palio 1,6 16v LPG Na rozgrzanym silniku na luzie gaśnie...

    Witam, problem jest taki. Na zimnym silniku auto ma obroty takie jak miec powinno, obojetnie czy na siatlach stoje czy jade jest ok... w momencie kiedy temperatura dochodzi do odpowiedniego roboczego poziomu auto na luzie, czy pod swiatlami ma problem z trzymaniem dolnej granicy obrotow... w czasei ajzdy jest ok, problem pojawia sie tylko na postoju na rozgrzanym silniku... Gdzie w Palio jest silniczek krokowy? co jeszcze przeczyscic bo stawiam po tym co wyczytalem na silniczek moze. ?

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    po zgaszeniu, na cieplym silniku odpala od razu bez problemu, jak zgasnie to tak samo.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    aaa.. poziom obrotow jak jest ok wynosi okolo 600 obrotow...bez trzesnienia dlawienia czy innych glupot.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    Po wyczyszczeniu krokowca... Objawy nie ustapily, sprawa wyglada tak na cieplym silniku ze obroty albo spadaja do zera wskakuja na 500 obrotow i autem telepie... albo spadaja i auto gasnie. Sprawa tyczy sie tylko cieplego silnika. Jakies podpowiedzi?

    Czasami obroty spadaja tylko do 500 obrotow i autem rzuca... ale najczesniej jednak spadaja najpierw do zera potem max 500


    Po odpieciu krokowego objawy te same...
    Ostatnio edytowane przez binioll4 ; 24-10-2012 o 22:48

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Być może krokowy już padł i zwykle nie działa.. Po odpięciu krokowca powinna być duża różnica i może gasnąć właśnie. Jeżeli u Ciebie jest bez zmian obstawiałbym na padnięty silniczek krokowy. Ew. na kompie można by zrobić jego test..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    rada jechac na kompueter i sprawdzic - a jak nie bedzie żadnego błedu to bedziemy sie zastanawiac
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tam jest krokowy, silnik DC czy siłownik? Bo można to sprawdzić inaczej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    w 1,6 był zwykły krokowiec a o pytanie "silnik DC" co rozumiesz ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    Krokowiec zamowiony, mechanik na sobote... zobaczymy.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    a o pytanie "silnik DC" co rozumiesz ?
    Bo bywały też rozwiązania na zwykłym silniku prądu stałego (DC) albo np. silownik elektromagnetyczny sterowany wypełnieniem (w 1.8 tak np. jest).
    Silniczek DC ma 2 przewody, krokówka minimum 4..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    dobrze wiedziec
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    sprawa wygląda tak... musialem sie przemiescic autem, odpalilem go na gazie w trybie awaryjnym bo cos na benzynie nie chcial. Jako ze sprawa byla powazna musialem auto niezle przebutowac zeby szybko dojechac do celu, po dojechaniu do celu auto na gazie zachowuje sie wzorowo... Nie gasnie obroty na poziomie 650 ( zawsze tak mial i jest idealnie) ma moc, nie gasnie, nie przerywa. po godzinie przy powrocie przez 50km zero problemow. Aaale to tylko na gazie. Na benzynie nie chce zapalic, a jak juz zapali to jak traktor dziala... Jutro wymienie filtr paliwa doleje v-powera i STP, I sprawdze pompe paliwa... poza tym cos jeszcze moze byc nie tak?

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał binioll4 Zobacz post
    poza tym cos jeszcze moze byc nie tak?
    Wtryski.. błędów komp żadnych nie łapie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a ja coś czuje że w centrlace mapy sie całkiem rozjechały u mnie rpm to 750 - poniżej juz zaczyna lekko silnik dygotac ale to jak powłączam wszystkie urządzenia elektryczne włącznie bawiąc sie szybami
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2012
    Skąd
    Świętochłowice
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Palio weekend
    Komp nie pokazuje błędów. Mechanik rozlozyl rece bo 1 dzien dzialal podobno bez najmniejszych problemow, a przy odbiorze znowu to samo... Swiece ok, kable ok pompa filtr wymienione, wszystko przeczyszczone co sie da( chociaz sam rozkrece bo cos im nie ufam,) za malo na liczniku nabili kilometrow jak na te poogode zeby go zagrzac do wspomnianych problemow... Zna ktos na sląsku w okolicach Katowic specjaliste od fiata, nie jakiegos Zenka ktory kreci przy aucie i nie ASO, tylko kogos kto naprawde specjalizuje sie w naprawach fiata w miare przystepnej cenie oczywiscie chetnie dam auto i zaplace , ... No chyba ze ktos chce kupic fiata Palio heh...

  15. #14
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    Italauto S.C. K. Warzecha W. Więźlak T. Wróbel
    al. Roździeńskiego 188 Katowice
    516023530

    tylko słyszałem dobre opinie ale kumplowi zdiagnozowali to co mu proponowałem
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 listopad 2012
    Skąd
    KrK
    Postów
    15
    Auto
    Fiat Siena 1.2 8v
    Miałem podobnie, gaz rozjeżdżał kompletnie mapy wtrysków paliwa. Pomagalo resetowanie komputera (poprzez zdjęcie klemy). Gazownik zrobił resetowanie eepromu i wylaczyl lambde w ecu (emulacja). I po problemach.

    Pomocnikował w pisaniu taptak


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-02-2012, 16:07
  2. [osprzęt silnika] Coś świszcze na rozgrzanym silniku.
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-12-2011, 23:07
  3. Palio Weekend 1.6 16v na ciepłym silniku gubi wolne obroty.
    Napisany przez marcio1977 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-02-2011, 15:07
  4. [ukł. chłodzenia] wybijanie na rozgrzanym
    Napisany przez murcin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-11-2009, 12:57
  5. 1.0 FIRE - problem z rozgrzanym silnikiem
    Napisany przez Robert87 na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-03-2009, 14:10

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasnie na luzie lpg

gasnie na gazie jak cieply

klopoty z instalacja lpg auto gasnie przy rozgrzanym silniku

lpg gasnie na luzie

http:fiatklubpolska.plsiena-palio

fiat punto rozgrzany silnik gasnie na luzie

auto nie chce jechac dochodzi tylko do500obrotow

lpg gasnie na rozgrzanym silniku

fiat palio gasnie na luzie

lpg gasnie na cieplym silniku

palio 1.2 gubi obroty

gasnie na rozgrzanym silniku lpg

fiat palio forum binioll4

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl