Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2013
    Skąd
    Leszno
    Postów
    2
    Auto
    Punto II 1,2 16V
    Rocznik
    2001

    P0420 "System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu "

    P0420 "System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu " - jak w temacie, uszkodzony katalizator, czy któraś sonda nie działa?
    Ostatnio padł mi moduł zapłonu na 3 "świecy". Po wymianie jest ok, ale około 30 km, jechałem "bez" 3 cylindra, czy przez to uszkodziłem katalizator...
    Silnik na wolnych obrotach chodzi ok, ale po dodaniu gazu (na wolnych) i puszczeniu go, schodzi na wolne jakby przydławiając się i leciutko kaszląc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,354
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Niespalone paliwo to zabójstwo dla katalizatora. Stąd pewnie masz błąd i jego uszkodzenie. Diagnozę katalizatora pewnie przeprowadza sonda za nim. Czyli sonda jako tako działa, ale katalizator już widać nie.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kat faktycznie mógł dostać w d**ę ale ja bym spróbował go przegonić na wysokich obrotach i rozgrzanym silniku - może się jeszcze wypali..
    To czy lambdy pracują czy nie można wnioskować po ich wykresach nie tylko bo błędach..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2013
    Skąd
    Leszno
    Postów
    2
    Auto
    Punto II 1,2 16V
    Rocznik
    2001
    a jakie powinny być wykresy sond? Podłączył bym komputer i trochę pojeżdził by sprawdzić, czy wszystko jest ok...

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,354
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    W zakresie 0-1V, generalnie skaczący jak sinusoida.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2013
    Skąd
    rzeszów
    Postów
    2
    Auto
    punto II 1.2 8V
    Rocznik
    2000
    czy można sprawdzić sondę multimerem i jakie powinna mieć wskazania

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mario0220 Zobacz post
    czy można sprawdzić sondę multimerem i jakie powinna mieć wskazania
    Tak jak miszko napisał przed Twoim pytaniem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 maj 2013
    Skąd
    Tarnowskie Góry
    Wiek
    37
    Postów
    81
    Auto
    Fiat Stilo 1,6 16v + LPG
    Rocznik
    2004
    Odświeżam temat, wyskoczył błąd P0420, podjechałem na komputer, skasowany i jeżdżę dalej. Poczekam aż się znów pojawi. Katalizator chyba sam się czyści, ale skąd błąd wyskoczył...?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2014
    Skąd
    Miasto Włókniarzy
    Wiek
    37
    Postów
    42
    Auto
    ZFA199 / 350A1000 + SUF126 / 126A1000
    Rocznik
    2007 + 1986
    druga sonda może łapać chwilowe błędy.
    U siebie mam to samo, raz na kilkaset Km muszę sobie skasować błąd kata - poza błędem w pamięci i sporadycznym "czekiem" auto pali normalnie, jeździ normalnie i nie sprawia kłopotów
    Włoskie jest boskie


 

Podobne tematy

  1. Palio 1.2 8v + LPG - świeci Fiat Code i brak "marchewy"... immo?
    Napisany przez szafa32 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 16-02-2013, 14:10
  2. "Zuzycie klocków hamulcowych przednich" , ciągle pali się kontrolka
    Napisany przez dj_jerzyk87 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-01-2013, 11:42
  3. Dziwny dźwięk " chrobotanie " na półsprzęgne Fiat G punto 1.3 90hp
    Napisany przez Daniken88 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 11-06-2012, 20:32
  4. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 16:14
  5. [silnik] CC900 pali się "marchewa" problem z wtrys
    Napisany przez Banas921 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-02-2011, 21:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plpunto-ii-468p0420-system-katalizatora-bank-1-wydajnosc-ponizej-progu-19398

p0420p0420 bank 1blad p0420 bank 1fiat p0420p0420 fiat puntosystem katalizatora wydajnosc ponizej progup420 fiatp0420 punto 2katalizator fiat punto iiwydajnosc katalizatora ponizej proguforum audi a6 katalizator bank 1wysajnisc katalizatora ponizej progu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl