Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Zamontuj sobie to Byrrt, będzie Ci się szybciej przelaczal na gaz, koszty to coś koło 150 używka
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Ostatnio edytowane przez lukq ; 20-12-2012 o 10:43
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Działa podobnie do nagrzewania świec, też ma centralę.
Kolęda właśnie montuje to też chyba w swojej hgt gdzieś to narty widziałem na schematach.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
To się kolegi podpytaj jakie efekty - może foto jakieś czy coś
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ok jak tylko będę miał info dam znać
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
No i zonk przewody mam drożne, nagrzewnica drożna, i dalej zimno,układ zelwałem przy odkręconych odpowietrznikach.Po zagrzaniu silnika płynął tylko płyn z odpowietrzników więc zostaje tylko pompa która może nie dawac ciśnienia takiego jak trzeba by przepchnąć wodę w dół przez nagrzewnicę. A co do tej grzałki to świetna sprawa i po przekręceniu kluczyka się załącza pod warunkiem że silnik jest zimny. A grzeje jak szalona idzie się nieźle poparzyć gdy się jej przypadkiem dotknie przed rozgrzaniem silnika. A dostęp do węży tragiczny, do tegpo wszystkie opaski obrócone w dól (jakaś paranoja) ale zrobiłem już po swojemu i teraz będzie łatwiej zdjąć węże w razie jakiejś pracy.Cholera zostaje mi teraz spokojnie jeździć by pompa nie stanęła i paska mi nie powycierało do czasu zmianyrozrządu :/
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=108879&postdays=0&postorder=asc&st art=15&sid=e14b46b3fc4d1efaeae7a32b3701fd25
to coś o montażu takiej grzałki może ten link pomoże chętnym
Tu jest ori FIAT MAREA 1.9 JTD 00' PODGRZEWACZ WODY (2731665168) - motoAllegro
No to zostaje pompa... Jak wymienisz i zrób to jak najszybciej bo jak się zatrzyma, zatrze będzie problem.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Kurde miałbym parę złotych to bym chyba zainwestował.. Bravo straszniedługo sie grzeje..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ja dziś w pracy wymieniałem nagrzewnice w A4 z 2006 roku. też słabo grzała. temp ustawiona na HI a to ciepłe powietrze leciało take raczej letnie. jak sie trzymało na około 3 tyś obrotów to niby lepiej ale bez szału. po zdjęciu węży w podszybiu nagrzewnica miała przelot. wszystkie klapy sprawdzone, działają prawidłowo. udało mi się wcisnąć palec przez otwór i dotknąć nagrzewnicy i okazało się że jest raczej zimna a na wskaźniku 90 stopni. szybka decyzja, ryzykujemy i wymieniamy nagrzewnice, po wymianie jak ręką odjął. ciepło leci i sprawdzając nagrzewnicę tak jak wcześniej to prawie się o nią oparzyłem.
hmmm ale moja nagrzewnica po wyjęciu z auta i zalaniu gorącą wodą momentalnie robiła się calutka gorąca i wcale nie potrzebne było duże ciśnienie , ledwo takie jak a wodociągach jedną stroną puszczałem czystą i czysta woda wypływała i jak pisałem , robi się gorąca w parę chwil. A pompę wymienię bo i tak muszę rozrząd wymienić więc wtedy będę miał jasność czy to była pompa winna póki co stawiam za zajechaną pompę i faktycznie muszę jeżdzić na możliwie wolnych obrotach by paska nie zajechać bo jak pompa stanie bo pasek się przetrze i będzie zonk :/
wymieniałem kiedyś taką pompę która przed demontażem wydawała się być ok, nie miała luzu nie hałasowała i nie miała również przecieków. ale po wyjęciu okazało się że plastikowy wirnik jest lekko pęknięty i swobodnie obraca się na wałku więc nie mieszała odpowiednio cieczy.
A więc jednak była to pompa wody, tak jak pisze kolega marcin.b2508 wirnik obracał sie n iezależnie od osi pompy , więc w ogóle nie dawał ciśnienia.Teraz juz ogrzewanie działą jak talala więc jeden problem z głowy ale pojawił się kolejny problem albo koło pasowe na wale albo napinacz paska. Bo napinacz skacze jak szalony, choc dosć ciężko było go nacisnąć w celu zdjęcia paska. A na kole pasowym guma trochę popękana, więc to może ona jest winna drganiu napinacza i tym chałasom z tamtych okolic.Rolka alternatora stawiała opór gy po zablokowaniu próbowałem pokręcić nią w prawo a i w lewo nie dało się nią obrócić(ciasno było ale jakoś rękę wcisnąłem i próbowałem pokręcić )więc chyba rolka alternatora odpada.