No to wygląda na zamulona nagrzewnice, jakbyś miał termostat uszkodzony to nie dochodziłaby wskazówka do połowy...
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
No to wygląda na zamulona nagrzewnice, jakbyś miał termostat uszkodzony to nie dochodziłaby wskazówka do połowy...
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Mhm a gdyby termostat się nie otwierał to czy wskazówka nie rosła by z kolei mocno w górę??A co do nagrzewnicy to jak rozumiem kwestia wyjęcia i wyczyszczenia nagrzewnicy, z tego co się domyślam to sporo rozbierania mnie czeka prawda.Mogła sie ona zamulić po zmianie płynu? No i jak z tą pompą trochę to dziwne że dopiero przy wysokich obrotach coś tam pchnęło a póżniej dalej nic, tak czy siak z dwojga złego dobrze że to nie termostat (mam taka nadzieję).
Wiesz jest zimno na grozi więc ciężko zagrzać, dodatkowo chodzi Ci duży obieg z tego co piszesz.
Nagrzewnica nie wiem gazowe jest dokładnie w pandzie.pytanie czy wystarczy przepłukać, czy może jest zatkana gdzieś,a to już wtedy tylko wymiana. Osobiście bym ja wymienił jeśli okaże się w nieciekawym stanie.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
znalazłem instrukcję jak wyjąć nagrzewnicę, myślę że tragedii nie będzie choć parę godzin na spokojnie muszę sobie zarezerować.Spróbuję jakoś ciśnieniem powietrza przepchnąć i czymś przepłukać może... i pytanie jeśli to jest gazowa to jak działa???Bo auto mam z klima i z tego co wiem jakies tam są różnice. Sorki że tak wypytuję ale dopiero uczę sie tego autka co mogę wyczytam a co nie znajde to wypytam , wcześniej miałem forda fieste. A to dwa całkiem inne autka
Nagrzewnica nie ma znaczenia przy klimatyzacji, tam w obiegu jest tylko płyn chłodniczy
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
dzieki za wszelkie info. Kiedyś coś słyszałem i dziś wyczytałem w sieci że czasem po zmieszaniu dwuch różnych płynów może sie nagrzwnica zamulić, więc i byc może u mnie tak się stało, zważywszy że zmieniałem płyn na zimowy 2 tygodnie temu.Zalałem borygo, niewiem jaki był lany poprzednio jakis zielonkawy, więc zapobiegawczo wolałem zalać na zimę coś co zawsze używałem. A co do pompy to mam zamiar ja wymienic przy wymianie rozrządu, w przeciągu najblizszych tygodni dwuch może trzech.
No i ciągle niewiem co jest przyczyną braku ogrzewania. Dziś wymontowałem nagrzewnicę, nigdzie nie ciekła, okazała się być drożna, wypłynęło troszkę syfu i trochę mętny płyn ale to raczej norma.Sam już nie wiem, może gdzieś w nagrzewnicy powietrze było...Jutro zaleję płynu bo trochę mi uciekło, więc jestem zmuszony dokupić litr lub 2 na wszelki wypadek i jeśli okaże się że to nie nagrzewnica to zostanie mi brać pod uwagę pompę wody skoro dopiero przy 3500obr coś tam pchnęło ciepła.
Co do nagrzewnicy to wyglądała jak nowa i jak pisałem była drożna , puszczałem wodę jednym kanałem a drugim ładnie wypływała, czy to zimna czy gorąca.Dziwi mnie tylko że te węże idące do nagrzewnicy miały różną temperaturę, tzn jeden ciepły drugi zimny. Jutro zaleję płynu i odkręcę odpowietrzniki i odpowietrze pożniej będę obserwował.Jak zacznie wiać ciepłem tzn że zapowietrzona była jeśli nadal będzie zimno tzn że pompa wody nie daje rady, bo już chyba trylko te dwie opcje mi zostają , termostat wykluczam póki co.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Kurcze dziwne bo jak puszczałem ciepłą wodę przez nia to się momentalnie nagrzała. calutka. Dziś zalałem i odpowietrzyłem i zauważyłem że między termostatem i nagrzewnicą jest jakieś ustrojstwo czy to jakiś elektrozawórt czy coś w tym stylu??? Bo nagrzewnica nadal zimna, i wąż do tego "ustrojstwa ciepły i ono także a za nim już zaledwie letni a rurki od nagrzewnicy już zimne czy to "coś" jest winne a może wąż zapchany??? dziś już nie sprawdzę więc chyba dopiero jutro :/ z resztą zobaczę. A jakieś teorie na ten temat? Już zgłupiałem.Termostat na[ewno mogę wykluczyć dziś puszczał obieg i normalna temp sie trzymała.
co to za ustrojstwo, teraz węże trzeba sprawdzić od termostatu
Zrób zdjęcie jak możesz tego ustrojstwa.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
więc to ustrojstwo to jest mniej więcej to i z tego co wyczytałem to podrzewacz wody więc chyba niema tam żadnego zaworu:/ Załącznik 6097 więc chyba zostaje rurka zapchana może...
Tak to jest podgrzewacz, żeby w środku było szybciej ciepło (czego nie ma u Ciebie teraz)
Weź rozkręć węże i sprawdź drożność.
Jeśli chodzi o ten podgrzewacz to tam są takie świece, możesz je też sprawdzić czy prąd do nich dochodzi.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
oki tu jest powiększenie czy jeśli to nie działałoby to w ogóle nie byłoby grzania??? Bo w końcu jak się woda zagrzeje to mimo wszystko powinno przepływać przez ten podgrzewacz bo jeśli się oreiantuję to niema tam żadnych zaworów chyba że na wężu przed gdzie przychodzi wtyczka jak na foto z allegro.2837999489.jpeg
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Jutro zakupię nowe opaski i będę węże sciągał żeby sprawdzić drożność a jak sprawdzić czy prąd dochodzi??? Na zimnym sillniku jak się domyślam ale jakimś przyżądem czy może na żarówkę i kawałek kableka się uda??
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
chyba że wystarczy wyjąć włączyć kluczyk i sprawdzić czy grzwłki grzeją
Nie powinno być zatorów, woda powinna swobodnie przepływać,a świece/grzałki tylko ja ogrzewać. Tak to wygląda wg. mojej wiedzy
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Jeszcze raz dzięki za cierpliwość i wskazówki mam nadzieję że w moim aucie w końcu zagości przyjemne ciepło jutro sprawdzę drożność przewodów i będzie chyba sprawa jasna , w razie co będę informował , jedno co z tego mi przybędzie to doświadczenie którym będę mógł się dzielić z innymi