Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 29 z 29
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    x
    Postów
    328
    Auto
    x
    Rocznik
    x
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Krzysztof jakoś zaczepnie tu piszesz mam wrażenie..
    To dobre masz wrażenie. Po pierwsze nie lubię takich płaczów, że Polsce wszystko jest "beznadziejne", których już sporo się naczytałem. A po drugie chciałbym się dowiedzieć, co takiego jest we mnie, że wszystko w moim kraju jest "beznadziejne" i czeka mnie tylko "zdołowanie". Też w końcu jestem Polakiem...
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Mieszkając w domu takie auto to rewelacyjna sprawa..
    Musiałbyś mieć automat do ładowania w domu. Ja na mieście nie miałbym czasu stać przy aucie kilka godzin. Natomiast bez opieki podczas ładowania na ogólnodostępnych parkingach samochodu z pewnością nie zostawią.
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    Bo ekologiczne na pewno nie są (prąd z węgla, kosztowna produkcja i recycling baterii).
    Tutaj piszą co innego: W Warszawie samochód elektryczny zatankujesz szybko i za darmo
    Mianowicie podnoszą argumenty o zmniejszeniu emisji CO2 i ekologii.
    Ostatnio edytowane przez krzysztof2345 ; 31-03-2013 o 03:40



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Odp: Nowy polski samochód z Mielca

    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    To dobre masz wrażenie. Po pierwsze nie lubię takich płaczów, że Polsce wszystko jest "beznadziejne", których już sporo się naczytałem.
    Co ma piernik do wiatraka, puki co widzę tylko Twoje sceptyczne podejście..

    Musiałbyś mieć automat do ładowania w domu.
    Głupoty panie gadasz bo auta elektryczne można ładować normalnie z jednofazowej sieci 230V w domu i wystarczy do tego... Przedłużacz :-P

    Co jest bardziej ekologiczne fakt sprawa sporna ale przy takim odbiorze prądu przez kowalskiego elektrownia nie zwiększy produkcji tak więc też ekologia wzrośnie o jedno auto nie wytwarzające spalin..

    Auta elektryczne do miasta to rewelacyjny pomysł puki jakiś mądry urzędnik nie wpadnie na pomysł jakiejś akcyzy. Tankowanie na mieście to problem ale w co z tego skoro auto ma do przejechania dystans 2x 30km dziennie a akumulatory starczą na ponad 200? Jeszcze jedna sprawa, że za takie auto płaci się OC praktycznie jak za motorower..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #18
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Brytt: Może 4zł to nie wiele. Tylko czy kupiłbys małe i ciasne autko miejskie za 60 tysięcy ktorym nie pojedziesz dalej jak 50km w jedną stronę? Wiem wiem. To ma byc drugie autko w rodzinie. Ale nie każdy da tyle za drugie autko.
    I tanie nie jest. Jak by policzyc wyższy koszt zakupu, prąd i wymianę baterii to koszt przejechania pierwszych 100tys km. (w przeliczeniu na 1 km.) wyjdzie ci drożej jak niewielkiego benzyniaka, ktory zawsze będzie wygodniejszy.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    Tutaj piszą co innego: W Warszawie samochód elektryczny zatankujesz szybko i za darmo
    Mianowicie podnoszą argumenty o zmniejszeniu emisji CO2 i ekologii.
    Wiesz licząc sam prąd to kto wie - może. Ale są jeszcze akumulatory ktorych produkcja i utylizacja są bardzo energochłonne (kolejne CO2) i zawierają wiele szkodliwych substancji w sobie. Bilans wychodzi na minus.

    Wiecie ekologia fajna rzecz, jestem za, ale mam wrażenie że, zwłaszcza w motoryzacji, służy głownie wyciąganiu kasy. Mam nadzieję e kiedys się to zmieni.
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 31-03-2013 o 10:03

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2012
    Skąd
    CBY/SLS
    Wiek
    47
    Postów
    70
    Auto
    Punto 90 ELX (1,6), Panda 1,2 Emotion
    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    To dobre masz wrażenie. Po pierwsze nie lubię takich płaczów, że Polsce wszystko jest "beznadziejne", których już sporo się naczytałem. A po drugie chciałbym się dowiedzieć, co takiego jest we mnie, że wszystko w moim kraju jest "beznadziejne" i czeka mnie tylko "zdołowanie". Też w końcu jestem Polakiem...

    (...)

    Tutaj piszą co innego: W Warszawie samochód elektryczny zatankujesz szybko i za darmo
    Mianowicie podnoszą argumenty o zmniejszeniu emisji CO2 i ekologii.
    To proszę wskaż mi, jakie prototypy samochodów osobowych polskiej konstrukcji weszły ostatnio do produkcji seryjnej... Syrena. Oczywiście, daleki jestem od tego, aby twierdzić że 100% prototypów ma byc produkowanych, ale także nigdzie tak nie jest, że 100% ląduje w koszu.
    W tym kraju już niestety tak jest, że nikt nie rozumie gdzie jest własny interes.
    Bardzo dobre pomysły od lat się marnują, rośnie im broda i pokrywają kurzem - tyle że w Polsce nie znajdzie się żaden inwestor skłonny zainwestować i zbudować wreszcie prawdziwą Markę. Liczy się szybki zarobek, a najłatwiej przecież zlecić wyprodukować coś w Chinach i przywieźć do Polski a tu dokleić znaczek "Romet" czy "Junak"... A że to zabawa na krótką metę... Kogo to obchodzi. Kogo obchodzi, że tak naprawdę produkcja odbywa się nie w Warszawie czy Kielcach na przykład, tylko w Ping Pong w prowincji Cing Ciang? Jaką wartość ma taka "marka"? Żadną.

    Nawet twórcy tego samochodu nie mają żadnych złudzeń co do możliwości produkcji tego samochodu, co zresztą jasno wynika z artykułu.

    A co do "ekologiczności" pojazdów elektrycznych - są one "ekologiczne" przy założeniu, że prąd elektryczny bierze się z gniazdka i sam się tam produkuje w jakiś cudowny sposób.
    Z drugiej zasady termodynamiki jasno wynika (i nikt tego prawa nie obalił do dziś), że nie ma możliwości skonstruowania maszyny cieplnej, która nie będzie miała strat energii w postaci ciepła. Teoretycznie, idealny silnik cieplny może mieć sprawność 50%. W praktyce jest ona jednak dużo mniejsza, standardowo około 25-40 %. Po co to wszystko piszę? Ano dlatego, że elektrownie w Polsce (ponad 90% węglowe) są właśnie maszynami cieplnymi, a ich sprawność zawiera się w przedziale sprawności silników spalinowych. Do tego doliczyć trzeba straty przesyłowe, straty ładowania. Akumulatory mają swoją ograniczoną żywotność, przy czym koszt ich wymiany to jakieś 1/4 kosztu wyprodukowania całego pojazdu. Żywotność baterii to jakieś cztery lata. Do tego problemy z utylizacją i recyklingiem, a do produkcji zużywa się ogromne ilości surowców naturalnych i energii...
    Mało tego. Zasięg teoretyczny 200km odnosi się do warunków optymalnych (lato), w zimie sprawność baterii (każdej) spada drastycznie, nawet o 50 % przy silnych mrozach dochodzących do -20 C, co w naszym klimacie nie jest wcale rzadkością. Do tego dojdzie zwiększone zużycie energii na ogrzewanie. Niech jeszcze wytworzy się korek na drodze w efekcie intensywnych opadów śniegu i swoją jazdę z powodu wyczerpania akumulatorów zakończymy na jakimś zadupiu bez możliwości podładowania auta...
    Dużo praktyczniejszym rozwiązaniem do miasta wydają się być pojazdy hybrydowe, tylko że politycy mają parcie na "zero emisji", nie wnikając za bardzo co to oznacza...

  6. #20
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Cytat Napisał Hubertus Zobacz post
    To proszę wskaż mi, jakie prototypy samochodów osobowych polskiej konstrukcji weszły ostatnio do produkcji seryjnej... Syrena.
    może za kolegę odpowiem. Mielecki Leopard? Arrinera Hussarya o ile do produkcji wejdzie. + jakieś dinozaury w stylu pasagona. fakt wiele tego nie ma.
    Co do ekologicznych aut to się w pełni zgadzam. Ekologia mająca na celu zmniejszanie spalania - być może. Ale nie to co przedstawiono.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2012
    Skąd
    CBY/SLS
    Wiek
    47
    Postów
    70
    Auto
    Punto 90 ELX (1,6), Panda 1,2 Emotion
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    może za kolegę odpowiem. Mielecki Leopard? Arrinera Hussarya o ile do produkcji wejdzie. + jakieś dinozaury w stylu pasagona. fakt wiele tego nie ma.
    Co do ekologicznych aut to się w pełni zgadzam. Ekologia mająca na celu zmniejszanie spalania - być może. Ale nie to co przedstawiono.
    Wyjątki potwierdzające regułę... Chociaż - z drugiej strony, Leopard Automobile AB ma siedzibę w Szwecji i tam też powstały pierwsze projekty samochodu, dokończone później w Mielcu. Silnik auta pochodzi od Corvette. Więc trudno powiedzieć, że jest on projektem polskim.
    A i produkcję ręczną na poziomie 20 sztuk rocznie (maksymalnie) raczej trudno uznać za seryjną...

    Arrinera Hussarya - o ile będzie produkowana. Bo raczej podejrzewam, że prototyp był tylko lepem na akcjonariuszy. Pomijam już zupełnie fakt, że głównym konstruktorem jest Brytyjczyk...
    A Pasagon jest trupem.

    Niewesoło jakoś...
    Ostatnio edytowane przez Hubertus ; 01-04-2013 o 01:00

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2012
    Skąd
    CBY/SLS
    Wiek
    47
    Postów
    70
    Auto
    Punto 90 ELX (1,6), Panda 1,2 Emotion
    Dostawczy Pasagon z firmy DZT Tymińscy to auto dla rolników i sadowników. W całym kraju sprzedano 23 egzemplarze. W tym jeden klientowi indywidualnemu.

    Cały tekst: Pasagon i Grand Tiger. Jak się sprzedają nasze auta?
    Ale co tam, niektórzy twierdzą że fajnie jest na tej "zielonej wyspie"...

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    02 grudzień 2012
    Skąd
    WOT / Otwock
    Wiek
    39
    Postów
    191
    Auto
    Palio 1.2 8v + LPG
    Rocznik
    1999
    nie Pasagon tylko zmieniony nieco Lublin pod kolejnym znaczkiem dla zmylenia potencjalnego klienta...ile czasu można wałkować taki gniot pod kilkoma nazwami?

    Większość ludzi nie oczekuje od niego piękności, a jego walorów, które miał do tej pory. A więc samochodu o solidnej ramie, solidnej konstrukcji i małej awaryjności. Chociaż miał mankamenty, takie jak szybkość korodowania elementów, co w tym momencie eliminujemy - tłumaczy Tymiński.
    piękności może nie, ale wyglądu na miarę XXI wieku, a nie '80 poprzedniego...solidność i awaryjność - nie skomentuję, ale kilka razy miałem nieprzyjemność jechać Lublinem...a o wnętrzu/wygodzie/itp. - co tu pisać, dno dno i jeszcze raz dno+kilometr mułu...

    Obecnie w produkcji jest pierwsza partia pasagonów, czyli około 150 sztuk. Ich cena to około 60 tys zł.

    Cały tekst: Pasagon do liftingu. Bo liczy się nie tylko wnętrze?
    ILE??? za taką kasę osobiście doradzam kupić używkę kilkuletnią - ostatni wypust VW LT, Mastera czy któregoś z trojaczków - solidniejsze, trwalsze, wygodniejsze i na pewno przeżyje niejednego tego polskiego gniota, który nawet jako nowy z fabryki wyjedzie dopiero...


    a wracając do tematu wynalazku z Mielca:
    Cytat Napisał Hubertus Zobacz post
    A co do "ekologiczności" pojazdów elektrycznych - są one "ekologiczne" przy założeniu, że prąd elektryczny bierze się z gniazdka i sam się tam produkuje w jakiś cudowny sposób.
    fakt...podobnie jak pociągi - prąd biorą z przewodów el. nad szynami, które to przewody same ten prąd swoim byciem produkują, a kopcące palonym węglem elektrownie to zupełnie inny prąd robią i te rzekomo ekologiczne pojazdy go nie używają

    takie auto ekologiczne jest tylko jak jedzie...jak trzeba ładować, to w PL i nie tylko musi zostać spalony węgiel, a to już ekologiczne nie jest...żeby jeszcze ten prąd - nie koniecznie cały, ale jakaś tam część, spora część - produkowany był jak w cywilizowanym świecie w spalarniach posegregowanych odpadów, z el. wiatrowych/solarnych/wodnych, to ja to rozumiem, ale w obecnej sytuacji to ta cała ekologia to tylko jedna wielka ściema...

    o bateriach, ich wytworzeniu i utylizacji nie piszę, bo to było już poruszone wyżej...

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    x
    Postów
    328
    Auto
    x
    Rocznik
    x
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    puki co widzę tylko Twoje sceptyczne podejście
    Sceptyczne do czego? Póki co w żadnym miejscu nie kwestionowałem szans na powodzenie tego projektu. Ja tylko stwierdziłem, że mi takie auto w obecnej konstrukcji by nie odpowiadało.
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jeszcze jedna sprawa, że za takie auto płaci się OC praktycznie jak za motorower..
    Jaki ma związek stawka OC z rodzajem paliwa jakim jest napędzany samochód?
    Cytat Napisał Hubertus Zobacz post
    Nawet twórcy tego samochodu nie mają żadnych złudzeń co do możliwości produkcji tego samochodu, co zresztą jasno wynika z artykułu.
    Zacytuj odpowiedni fragment. Ja tutaj nic takiego nie widzę. Co więcej:
    Założeniem projektu było m.in. wsparcie krajowych firm z branży motoryzacyjnej, co przyniosło efekty w postaci współpracy z największymi producentami aut w Europie.
    Czyli coś się jednak udało w tej "beznadziejnej" Polsce...

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2012
    Skąd
    CBY/SLS
    Wiek
    47
    Postów
    70
    Auto
    Punto 90 ELX (1,6), Panda 1,2 Emotion
    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    (...)

    Zacytuj odpowiedni fragment. Ja tutaj nic takiego nie widzę. Co więcej:

    Czyli coś się jednak udało w tej "beznadziejnej" Polsce...
    ELV001 to na razie prototyp, ale jeśli tylko znajdzie się inwestor, jest szansa, żeby auto trafiło do produkcji seryjnej. Jak przyznają twórcy, nie to było jednak ich celem.
    Bo nie takie projekty czekają na inwestorów...

    Współpraca z "największymi producentami samochodów w Europie" ogranicza się do dostarczania mało istotnych podzespołów przez rodzime firmy i wykorzystania taniej siły roboczej przez duże koncerny...

    Znów sukces...

  12. #26
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    Jaki ma związek stawka OC z rodzajem paliwa jakim jest napędzany samochód?
    W przypadku aut czysto elektrycznych akurat ma gdyż stawka OC jest wyliczana m.in. na podstawie pojemnosci skokowej silnika.

    Co do pasagona archaicznosc konstrukcji nie musi byc wadą. Prostota skutkuje zwykle trwałoscią i łatwoscią napraw. Wszelkie mankamenty rekompensuje cena. Inaczej nie sprzedało by się tyle lublinow 3.
    Niestety obecnie auto zabija brak reklamy i zrezygnowanie z marki lublin.
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 03-04-2013 o 08:45

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    Ja tylko stwierdziłem, że mi takie auto w obecnej konstrukcji by nie odpowiadało.
    Ja i chyba inni odebrali to inaczej. Bardziej to brzmiało na udowadnianie komuś że takie auto nie ma racji bytu, a jak widać dla niektórych to rewelacyjna sprawa. Ja mając kasę na nowy samochód zastanowiłbym się nad elektrycznym jeżeli kosztowałby np. 80tyś bo koszt eksploatacji takiego auta jest ŚMIESZNY nawet wliczając amortyzację.. Jako auto do dojazdów do pracy spokojnie by mi wystarczyło.

    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    Jaki ma związek stawka OC z rodzajem paliwa jakim jest napędzany samochód?
    Kolega ciril już Ci to wyjaśnił, a ja dodam tylko, że temat nie mówi o PALIWIE jakim napędzany jest samochód tylko o SAMOCHODZIE napędzanym elektrycznie - to w pewnym sensie duża różnica
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    x
    Postów
    328
    Auto
    x
    Rocznik
    x
    Cytat Napisał Hubertus Zobacz post
    Bo nie takie projekty czekają na inwestorów...
    A Ty masz szklaną kulę, żeby odgadywać, dlaczego postawili sobie taki cel, a nie inny? Są setki innych powodów dla których założeniem projektu było nawiązanie współpracy. Być może następnym celem będzie poszukiwanie inwestora, żeby auto trafiło do seryjnej produkcji. Cele należy stopniować i po kolei osiągać, a nie od razu zakładać podbój rynku światowego. To tak jakbyś w liceum planował sobie projekt, którego celem będzie założenie międzynarodowej korporacji produkującej komputery zasilane powietrzem. Takie trochę skrajniejsze porównanie.
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ja mając kasę na nowy samochód zastanowiłbym się nad elektrycznym jeżeli kosztowałby np. 80tyś bo koszt eksploatacji takiego auta jest ŚMIESZNY nawet wliczając amortyzację.. Jako auto do dojazdów do pracy spokojnie by mi wystarczyło.
    To dojeżdżaj jak chce Ci się 8 godzin ładować Teraz mi się przypomniało, że przecież na warszawskich ulicach już od dawna są taksówki napędzane na prąd. Nawet z łatwością można je poznać po charakterystycznym wyglądzie. Nie wiem skąd taksówkarze biorą te samochody, ale jeżeli są przydzielane przez korporacje, to możesz pomyśleć o podwójnym zatrudnieniu.
    Dwa artykuły, które na szybko wyszukałem:
    Elektryczne taksówki wkrótce na ulicach Warszawy.
    Nowe taksówki pojadą na prąd. Tutaj masz nawet zdjęcie tej taksówki.
    Ciekawe jeszcze jak napędzanie na prąd wpływa na stawkę AC, czyli między innymi ubezpieczenie od kradzieży.
    Ostatnio edytowane przez krzysztof2345 ; 07-04-2013 o 02:48

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał krzysztof2345 Zobacz post
    To dojeżdżaj jak chce Ci się 8 godzin ładować
    Trochę nie rozumiem - jeździsz 24h/doba autem? Ja z reguły dziennie w samochodzie spędzam 1,5h albo mniej - przez 22,5h/doba zatem stoi - w czym jest problem aby go wtedy ładować?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Nowy soft do stilo, mapy Polski, Connect Nav
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post: 27-08-2022, 19:39
  2. Nowy samochód...
    Napisany przez Sapphiron na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-01-2017, 09:42
  3. Polski supersamochód?
    Napisany przez egon na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-08-2011, 18:05
  4. Język Polski Qubo?
    Napisany przez SebooX na forum Qubo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-05-2011, 20:00
  5. nowy samochód stary problem.
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 08-03-2011, 20:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dawne autko z mielca

www. pasagon lublin po liwtingu 2013

dawne auto z mielca

nowy samochod z mielca

nowy polski samochod

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl