Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 131 z 372 PierwszyPierwszy ... 3181121129130131132133141181231 ... OstatniOstatni
Posty od 1,951 do 1,965 z 5569
Like Tree118lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #1951
    pik_38
    Guest
    "A kto kierowcą k**** jest?!?!"
    "A kto prowadził wóz?!?!"
    CHORĄŻY!
    Chorąży który rozbił czołg - YouTube
    Ostatnio edytowane przez pik_38 ; 21-02-2012 o 23:43



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1952
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja wczoraj wymieniałem olej i filtry w Peugeocie młodej.. Dodatkowo czyściłem przepustnice i podmieniałem cewkę.. Świece wymieniłem w piątek..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #1953
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ja wczoraj wymieniałem olej i filtry w Peugeocie młodej.. Dodatkowo czyściłem przepustnice i podmieniałem cewkę.. Świece wymieniłem w piątek..
    Jednym słowem idzie wiosna zaczynają się pierwsze prace przy samochodach

    To samo było wczoraj u mnie Mała regulacja w Punto mojej

  5. #1954
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jeździć się już nie dało więc sytuacja zmusiła Dziś pyziem do pracy przyjechałem w ramach testów..
    A i z rana miałem kontrol alkomacikiem przez krokodylków
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #1955
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A co byście w ogóle powiedzieli o oleju pachnącym benzyną? Chodzi o tego Peugeota narzeczonej (jak to dziwnie brzmi ).. Nie dopalał przerywał itp, jak wymieniałem olej to normalnie sama benzyna.. Nie było go ponad stan czy coś.. Płyn chłodniczy w normie.. Przejmować się tym czy uznać że to był efekt niedopalania?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #1956
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jak była uwalona cewka, to możliwe, że nie przepalał prawidłowo. poza tym, zimą auta wiecznie niedogrzane. jak robi krótkie odcinki może śmierdzieć. tak gadają na mieście


    ---------- Post dodany o 21:43 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:30 ----------

    u mnie po awarii wtrysków też śmierdziało paliwskiem. oleju nie zmieniałem. mechanik mówi żebym zrobił dłuższą trasę (100 km) to zapach benzyny zniknie. mimo wszystko przymierzam się na wiosnę z wymianą oleju. w każdym poradniku piszą, że przy jeździe na krótkich odcinkach wymiana oleju powinna być częstsza. a dzisiaj gadałem ze znajomkiem, który jeździ Fiatem Coupe. od momentu kupna samochodu (5 lat), zmieniał olej tylko raz. tuż po kupnie...

  8. #1957
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Właśnie dziwna sprawa bo wymieniłem świece, odpalam, dławi się przerywa, ok.. Zamówiłem cewkę, podmieniłem, ledwo dał się odpalić.. Jakoś się rozkulał, ok jadę.. Zatankowałem vipower na shelu. Pojechałem wymienić olej.. Spuściłem stary, nowe filtry, korki, zalałem nowym.. Odpalam chodzi normalnie ale jakby trochę niestabilnie, przy przygazówce mocny dźwięk zasysanego powietrza przy kolektorze dolotowym. Sam kolektor sprawdziłem i niby ok.. Wymieniłem filtr powietrza na nowy purflux- to samo. Ok.. Rozebrałem przepustnice i okazało się że byłą mocna zafajdana. Wypucowałem do czysta, wymieniłem też cewkę na starą aby sprawdzić. Odłączyłem też ako.. Poskładałem do kupy wszystko odpalam - działa.. Przejażdżka 2-3km i działą spoko.. Co ciekawe brak już dźwięku zasysanego powietrza (czyszczenie przepustnicy chyba pomogło). Dziś byłem tym autem w takim stanie w pracy (60km w obie strony) i nic się nie dzieje.. Sam nie wiem co o tym myśleć.. Czy nie oddać cewki bo wychodzi na to że to jednak cewka nie była. Ciekawostką jest też to że w tym aucie nie ma silniczka krokowego - jest elektronicznie sterowana przepustnica i tylko ona.. W dodatku tylko z gniazdkiem elektrycznym bez ogrzewania płynem chłodniczym.. Czyżby świece, brudna przepustnica i zafajdany filtr to wszystko powodował? heh dziwne..

    No i kto wymyślił u tych francuzów wkład filtra oleju z obudowy którego trzeba strzykawką ściągać olej przy wymianie? heh.. Masakra - jedno dobre, że wchodzi tylko 3L


    ---------- Post dodany o 22:03 ---------- Poprzedni post dodany był o 22:00 ----------

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    zmieniał olej tylko raz. tuż po kupnie...
    To dobry gościu jest.. gratuluję
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #1958
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    przy okazji awarii cewki, diagnostyka komputerowa to podstawa - chociaż w moim przypadku myląca. w moim ECU od momentu kupna samochodu siedzi nieaktywny (zapamiętany) błąd cewki - prawdopodobnie zasługa gaziarzy.
    a co do oleju... były szef oddziału Castrol na Europe stwierdził publicznie, że zalecana częstotliwość wymiany oleju to zabójstwo dla naszych silników...

    http://autofoto.pl/blogs/prezes/arch...6/castrol.aspx

    ciekawa sprawa...

  10. #1959
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    były szef oddziału Castrol
    Dlatego pewnie jest juz "byłym" szefem
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  11. #1960
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    napisano, że emerytowany...

  12. #1961
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No chyba, ze..... ale ja i tak wole zmieniać olej i miec sumienie spokojne
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #1962
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    ja też. obecnie jeżdzę na GM 10W40. takim olejem zalewał silnik poprzedni właściciel. myślałem jednak o czymś lepszym, tylko czy to ma sens? moja babeczka ma w swoim pugu Castrol Magnatec 10W40. olej zawiera niby specjalne molekuły, które powodują, że ważne elementy silnika przez długi czas zachowują film olejowy. to teoretycznie ułatwia rozruch silnika i wydłuża jego żywotność. tylko... w necie sporo skrajnych opini nt. tego oleju. u babeczki po 8 miesiącach i 10 tys. km od wymiany oleju zapaliła się kontrolka oleju, co się wcześniej nie zdażało. z reguły od wymiany do wymiany był spokój. teraz pierwsza dolewka. chyba zdecyduję się na MoS2-LEICHTLAUF 10W-40

    MoS2-LEICHTLAUF 10W-40 2184

    niestety, tani nie jest

  14. #1963
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Heh dlatego ja leje mobil 10W40 do siebie i 5W40 do puga mojej młodej i za dużo nie myślę
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #1964
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    kupujesz w sklepie czy na allegro?

  16. #1965
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Do siebie ostatnio kupiłem w markecie bo akurat był w promocji ale poprzednim razem niemiecki z allegro. 5W10 kupiłem z allegro ale z polskiej dystrybucji.. Bez przesady regularnie wymieniam więc nic nie powinno się dziać..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

cdif2 #2802

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

schemat 0281003018

fiat klub polska codziennik

fiat marea rozkraczone tylne kola

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

marea rozkraczone kola

fiat bravo blad hill holder

transponder temic id 11

Fiat 823 grigio sassi

osram diadem w stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl