"A kto kierowcą k**** jest?!?!"
"A kto prowadził wóz?!?!"
CHORĄŻY!
Chorąży który rozbił czołg - YouTube
"A kto kierowcą k**** jest?!?!"
"A kto prowadził wóz?!?!"
CHORĄŻY!
Chorąży który rozbił czołg - YouTube
Ostatnio edytowane przez pik_38 ; 21-02-2012 o 23:43
Ja wczoraj wymieniałem olej i filtry w Peugeocie młodej.. Dodatkowo czyściłem przepustnice i podmieniałem cewkę.. Świece wymieniłem w piątek..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jeździć się już nie dało więc sytuacja zmusiła Dziś pyziem do pracy przyjechałem w ramach testów..
A i z rana miałem kontrol alkomacikiem przez krokodylków
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A co byście w ogóle powiedzieli o oleju pachnącym benzyną? Chodzi o tego Peugeota narzeczonej (jak to dziwnie brzmi ).. Nie dopalał przerywał itp, jak wymieniałem olej to normalnie sama benzyna.. Nie było go ponad stan czy coś.. Płyn chłodniczy w normie.. Przejmować się tym czy uznać że to był efekt niedopalania?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
jak była uwalona cewka, to możliwe, że nie przepalał prawidłowo. poza tym, zimą auta wiecznie niedogrzane. jak robi krótkie odcinki może śmierdzieć. tak gadają na mieście
---------- Post dodany o 21:43 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:30 ----------
u mnie po awarii wtrysków też śmierdziało paliwskiem. oleju nie zmieniałem. mechanik mówi żebym zrobił dłuższą trasę (100 km) to zapach benzyny zniknie. mimo wszystko przymierzam się na wiosnę z wymianą oleju. w każdym poradniku piszą, że przy jeździe na krótkich odcinkach wymiana oleju powinna być częstsza. a dzisiaj gadałem ze znajomkiem, który jeździ Fiatem Coupe. od momentu kupna samochodu (5 lat), zmieniał olej tylko raz. tuż po kupnie...
Właśnie dziwna sprawa bo wymieniłem świece, odpalam, dławi się przerywa, ok.. Zamówiłem cewkę, podmieniłem, ledwo dał się odpalić.. Jakoś się rozkulał, ok jadę.. Zatankowałem vipower na shelu. Pojechałem wymienić olej.. Spuściłem stary, nowe filtry, korki, zalałem nowym.. Odpalam chodzi normalnie ale jakby trochę niestabilnie, przy przygazówce mocny dźwięk zasysanego powietrza przy kolektorze dolotowym. Sam kolektor sprawdziłem i niby ok.. Wymieniłem filtr powietrza na nowy purflux- to samo. Ok.. Rozebrałem przepustnice i okazało się że byłą mocna zafajdana. Wypucowałem do czysta, wymieniłem też cewkę na starą aby sprawdzić. Odłączyłem też ako.. Poskładałem do kupy wszystko odpalam - działa.. Przejażdżka 2-3km i działą spoko.. Co ciekawe brak już dźwięku zasysanego powietrza (czyszczenie przepustnicy chyba pomogło). Dziś byłem tym autem w takim stanie w pracy (60km w obie strony) i nic się nie dzieje.. Sam nie wiem co o tym myśleć.. Czy nie oddać cewki bo wychodzi na to że to jednak cewka nie była. Ciekawostką jest też to że w tym aucie nie ma silniczka krokowego - jest elektronicznie sterowana przepustnica i tylko ona.. W dodatku tylko z gniazdkiem elektrycznym bez ogrzewania płynem chłodniczym.. Czyżby świece, brudna przepustnica i zafajdany filtr to wszystko powodował? heh dziwne..
No i kto wymyślił u tych francuzów wkład filtra oleju z obudowy którego trzeba strzykawką ściągać olej przy wymianie? heh.. Masakra - jedno dobre, że wchodzi tylko 3L
---------- Post dodany o 22:03 ---------- Poprzedni post dodany był o 22:00 ----------
To dobry gościu jest.. gratuluję
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
przy okazji awarii cewki, diagnostyka komputerowa to podstawa - chociaż w moim przypadku myląca. w moim ECU od momentu kupna samochodu siedzi nieaktywny (zapamiętany) błąd cewki - prawdopodobnie zasługa gaziarzy.
a co do oleju... były szef oddziału Castrol na Europe stwierdził publicznie, że zalecana częstotliwość wymiany oleju to zabójstwo dla naszych silników...
http://autofoto.pl/blogs/prezes/arch...6/castrol.aspx
ciekawa sprawa...
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
napisano, że emerytowany...
No chyba, ze..... ale ja i tak wole zmieniać olej i miec sumienie spokojne
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
ja też. obecnie jeżdzę na GM 10W40. takim olejem zalewał silnik poprzedni właściciel. myślałem jednak o czymś lepszym, tylko czy to ma sens? moja babeczka ma w swoim pugu Castrol Magnatec 10W40. olej zawiera niby specjalne molekuły, które powodują, że ważne elementy silnika przez długi czas zachowują film olejowy. to teoretycznie ułatwia rozruch silnika i wydłuża jego żywotność. tylko... w necie sporo skrajnych opini nt. tego oleju. u babeczki po 8 miesiącach i 10 tys. km od wymiany oleju zapaliła się kontrolka oleju, co się wcześniej nie zdażało. z reguły od wymiany do wymiany był spokój. teraz pierwsza dolewka. chyba zdecyduję się na MoS2-LEICHTLAUF 10W-40
MoS2-LEICHTLAUF 10W-40 2184
niestety, tani nie jest
Heh dlatego ja leje mobil 10W40 do siebie i 5W40 do puga mojej młodej i za dużo nie myślę
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
kupujesz w sklepie czy na allegro?
Do siebie ostatnio kupiłem w markecie bo akurat był w promocji ale poprzednim razem niemiecki z allegro. 5W10 kupiłem z allegro ale z polskiej dystrybucji.. Bez przesady regularnie wymieniam więc nic nie powinno się dziać..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT