Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Do wspomagania ukladu pompy oleju napedowego..
jak wtopa to temat zyje...jak potrzeba pomocy to pustka ..
zreszta czlowiek zyje na bledach..a jak wspomaganie elektryczne to oszczedze na plynie..Choc bardziej zastanawia mnie sprawdzenie skrzyni biegow ile bedzie w aso kosztowalo - i Jak Sprawdzic czy Turbo sie nie poci...najlepiej samemu...Da sie jakos podgladnac ja pod maska??
czy ktos wie albo ma cos podobnego i by sie podzielil rada jak i czym mozna zniwelowac rozne wgniecenia w blachach??glownie chodzi mi o drzwi przednie....ktos kiedys musial noge za mocno rozmachac.
Sierpien bedzie dla mnie pewnie miesiacem zaprawek ....
Pozatym czy ktos wie takze czy przednia szybe mozna jakos polerowac albo cos??bo nie oplaca mi sie wymieniac teraz juz w polsce szyby jesli mam AC w belgii.
I w razie czego jakie gumy i rozne wkladki (poliuretany czy inne ) sa lepsze na zawieszenie. Poli podobno sa twardsze a ja bardziej moze chce wytrzymale.Codziennie jezdze po kostce granitowej..Chopek na skrzyzowaniach to o matko tak wiele....A i studzienki potrafia byc pieknie nisko ...Dlatego chce jakby cos trwalego. Pupa mnie jeszcze nie boli wiec to nie jest ten kierunek .
Pytanie takze odnosnie koncowek drazkow...Mimo ze nie czuje luzow..wolalbym wymienic..Poniewaz belgijska kontrola potrafi byc upierdliwsza...jakiej firmy polecacie??
Kto odpisze konkretnie na wszystko pierwszy dostanie plusa
Belgia - Polska zaliczona. Zatank w belgii do 3 odbic premium paliwa jadac zgodnie z przepisami po autostradzie..2 korki...4 zwerzenia jezdni na niemieckich autobahnam pozwolilo wedrzec sie w 100km w glab polski. Pozniej zaczalem szukac stacji co wyprowadzilo mnie troche poza autostrade na ktora pozniej musialem wracac - ale warto bylo zaoszczedzic 70 groszy na litrze
Ogolnie spalanie wyszlo w granicach 5.3 na calej trasie...Nie pamietam spalania chwilowego. Samochod zaladowany byl ze bylo czuc..spod bramek polskich musialem bo chcialem ..ladowac do 3 tys..
OD poniedzialku czas na zakupy i wymiane roznych rzeczy. Na pierwszy rzut pojda napewno wszystkie plyny eksplo...zobaczymy jak zawieszenie. Musze naprawic wrescie tylna mgielna i mala zabawa w lakiernika. Bedzie czas to wleci w profile zamkniete rozne takie.
I maly przemodeling przedniej czesci na cos innego ..
Ktos poleci jakis produkt dodatek do paliwa??I czy sa jakies zarowki ktore pojasniaja barwe swiatla czy jak??
dla proby w prawym kloszu mialem nightbreaker osram...a w lewym cos drozszego brytyjskiego...Ta drozsza paliwa slabiej..Ale barwa jest zolta...Fakt ze to moze takie klosze itp..ale sa chyba osram jakies led imitation czy jakos tak?? Probowal ktos czegos??
Co to jest "tylna mgielna"?
Odnośnie żarówek to z przodu mam Tungsram sportlight Bluish +50%, a w pozycyjnych Philips bluevision. Świeci to ładnie na biało z lekką niebieską poświatą. Tu masz małe porównanie: http://fiatklubpolska.pl/moje-auto-4...963/#post78831
zwal jak zwal. chodzi o przecimmgielna. Ta ktora z tylu mozna zapalic tylko ponizej widocznosci 50m. co inni o tym niewiedza. Mam wiazke czy sciezke czy cokolwiek spalone na ecu czy jak to sie nazywa. Nie idzie prad wiazka a komputer pokazuje ciagle spalona zarowke. Przydaloby sie zalatwic bo rok jezdze bez sprawnej..A debilom bo inaczej nie powiem nawet to moze dyskwalifikowac by nie podbic pieczatki..Ciekaw jestem ile czyszczenie egr kosztuje i czy warto robic...w sumie niewiem czy na moje odczucie jakby brak mocy od dolu to egr.
EGR i kolektor zawsze można podczyścić. Z tym czy po takiej trasie będzie tam syf? Jak wyciągniesz zaślep sobie od razu. Ja za wymianę łożyska MacPersona i zaślepienie dałem 280zł. Z tym iż u mnie dostęp do EGR-u jest krytycznie podły.
ja w zaslepianie egr nie bede sie bawil. Bo mi w belgii jak wezma na podnosnik i zobacza to zaplace za sprawdzenie a pieczatki nie dadza...A dlaczego to powiedza prosze naprawic usterke..ale jaka i co takiego...
Czlowieku takie przeboje ze jak lampa swiecila wedlug polskich przepisow to ten mi powiedzial ze zle swieci i tyle...i rob sobie co chceesz...on tylko sprawdza...
W Belgii jest zakazane zaślepić EGR?
A w sumie racja. Ludzie tam bogatsi, nie muszą kombinować z zaślepianiem.
ludzie tam to pro kurde ekolodzy....
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jak nielegalne?
Kurde, widzę, że w tym kraju nie da się żyć w zgodzie z prawem.
No nie można sobie usuwać systemów / urządzeń, które służą oczyszczaniu spalin. Nie można zakładać 1 generacji LPG do auta z lambdą bo automatycznie system kontroli emisji spalin przestaje działać, nie można zaślepiać EGR, wycinać katalizatora, wycinać DPF'a itp - co w tym dziwnego? To że to ludziska robią a diagności często na to przymykają oczy to inna sprawa.. Nie po to wprowadza się nowe normy emisji spalin aby kowalski sobie demontował to wszystko z auta i smrodził dalej..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT