Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 18 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 266
Like Tree49lubi to!

Temat: Powrót do kombiaka- Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD  

  1. #61
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Korzystając z wolnego dnia wziąłem się za naciągnięcie ręcznego i podjąłem próbę naprawy nie działającego otwierania wszystkich drzwi na panelu kierowcy.
    Okazało się że była przerwa na ścieżce, której nie było widać, dopiero po wyczyszczeniu pojawił problem. Obczaiłem to tylko dzięki miernikowi
    przycisk.jpgprzycisk_2.jpg

    Teraz już działa jak fabryka chciała (ale nie wiem czy chciała)
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Możecie mi powiedzieć co może powodować brak mocy w dolnym zakresie obrotów? Wciśnięcie pedału gazu do spodu nic nie robi, autko poooowooooliiii przyśpiesza do około 2.5-3 tyś obr. i wtedy nagle zaczyna ciągnąć.
    EGR jest po regeneracji, tłoczek śmiga ładnie. Rozbierałem go i czyściłem ale nie było w nim dużo syfu. Dorobiłem zaślepkę z dwoma otworami ale nie ma różnicy.
    Wyczyściłem też elektrozawór który steruje zmienną geo i przeniosłem go na górę, ale po tym zabiegu również nie ma poprawy.....
    Przeniesiony overboost (5).jpg

    Coś takiego było w Marei, ale tutaj EGR niby jest OK i można autkiem ruszać. Muszę gdzieś dorwać laptopa z baterią i zrobić jakieś logi.

    Wczoraj wreszcie założyłem tapicerkę na klapę, bo po parudniowym używaniu klapa zamyka się i otwiera bez żadnych błędów.
    Potem wziąłem się za napędy klap w nawiewie. Jadąc na garaż zakupiłem od razu nasadkę 5.5 bo wyczytałem w Waszych postach że są takie wkręty.
    Dodam tylko że w sumie nie było żadnej reakcji na przyciskanie jakiegokolwiek kierunku nadmuchu na panelu. W sumie to wiało z kratek i tyle.
    Jest to spory problem. ponieważ jadąc do pracy z paroma osobami był problem z parującą szybą czołową.
    Zdemontowałem górny silniczek właśnie od nadmuchu na szybę i ten najniższy, od temperatury. Na razie powiem tylko tyle że wszystkie trzy napędy mają urwane łączniki. Na razie ręcznie ustawiłem nawiew na szybę, a jak już kupię to dziadostwo to założę i wtedy się okaże czy same napędy są dobre.
    łącznik.jpgnapęd.jpgnapęd_2.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #63
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Co do EGR, żeby mieć pewność, że to on jest sprawcą mulenia podczas przyspieszania wystarczy na chwilę zaślepić zawór pełną zaślepką. Już pierwsza jazda da Ci odpowiedź czy to EGR, czy problemu należy szukać np. w przepływce - co wyjdzie na logach. Trybu awaryjnego się nie obawiaj. Kontrolka z błędem silnika zapali się po ok. 3 odpaleniach, ale nie będzie to miało wpływu na dynamikę silnika. Przynajmniej tak jest u mnie. Ja na czas jesień/zima zdemontowałem zaślepki, gdyż o tej porze roku EGR pracuje u mnie prawidłowo. Na wiosnę zdecyduję czy profesjonalnie go wyczyścić, wymienić, czy usunąć ze sterownika i zaślepić.

    Co do klimatronika. U mnie jest tak, że błąd zgłasza silniczek odpowiedzialny za nadmuch na szybę czołową i boczne, jednak nie zauważyłem anomalii w pracy tychże nawiewów. Jest za to inny problem, bo przy jednoczesnym załączeniu nadmuchu na szyby i na twarz ten ostatni jakby nie działał. Za jego sterowanie odpowiada silniczek VENT/FLOOR, który niby błędów nie zgłasza. Dziwne... Jakby nie było, oba silniczki są jednakowe, a zapasowy niedawno okazyjnie zakupiłem wraz z łącznikiem.
    Italians Do It Better

  5. #64
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Dobry pomysł z przepływomierzem. Tyle, że tu wystarczy odpiąć od niego wtyczkę. Po przejechaniu się będzie wiadomo czy jest do czyszczenia.
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 15-11-2015 o 15:51

  6. #65
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    EGR jest po regeneracji, tłoczek śmiga ładnie. Rozbierałem go i czyściłem ale nie było w nim dużo syfu.
    Jeszcze jedno. Czy zawór czyściłeś kompleksowo wraz z wierceniem otworu pod wybicie trzpienia?
    Italians Do It Better

  7. #66
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    Dobry pomysł z przepływomierzem. Tyle, że tu wystarczy odpiąć od niego wtyczkę. Po przejechaniu się będzie wiadomo czy jest do czyszczenia.
    Odepnę go i zobaczymy czy będzie różnica.



    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Jeszcze jedno. Czy zawór czyściłeś kompleksowo wraz z wierceniem otworu pod wybicie trzpienia?
    Napisałem w ostatnim poście że EGR był wymieniany na regenerowany jeszcze u poprzedniego właściciela. Musiał mieć wiercony otworek od tyłu, ponieważ jest zaklejony kropką silikonu. Nie wyciągałem trzpienia ponieważ śmiga bardzo ładnie i bez żadnych oporów. Do przesłon nalałem tetry podczas mycia i nie przelatywała przez zawór, więc jest szczelny.

    A co do klimatronika, to nie ruszałem trzeciego silniczka żeby się nie pogubić, ale ustawiłem nawiew ręcznie kręcąc zębatką, więc tam też urwany jest łącznik. Muszę kupić kabel LM to będzie dużo łatwiej.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  8. #67
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Kurcza, az wstyd, ale dopiero teraz temat zauwazyłem Miło widziec, jak Tomek dba o nastepne auto
    Niech sie sprawuje i bezawaryjnosci
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #68
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Myślałem już że się obraziłeś czy co

    Na razie tylko jeżdżę i spisuje kolejne usterki na kartce żebym nie zapomniał naprawić
    Oczywiście tak jak napisałem post wyżej, odpiąłem przepływkę i auto zaczęło ciągnąć aż miło. Brakuje mu tylko trochę góry. Więc kolejne parę stów w plecy...
    Zamówiłem nie dawno dźwigienki do sterowania klapami i podwieszkę tłumika, bo stara prawie się urwała.
    Niestety ale brakuje mi na razie czasu i dnia więc na razie zamontowałem tylko podwieszkę i jedną dźwigienkę, tą najważniejszą, dzięki której mam wreszcie nawiew na szybę.
    Jak znajdę trochę więcej czasu to może uda się zamontować pozostałe dwie.
    dzwignia.jpgguma.jpgguma2.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #69
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Teraz tylko czy wymiana przepływki jest konieczna? Warto by wyciągnąć wkład i sprawdzić kolor drucikow. Jeśli nie są bursztynowe to problem z głowy. Są preparaty w spraju do czyszczenia tego. Skoro przepływomierz nie wywarła błędu to spróbować warto.
    Jak byś kupował nowy to odradzam Magneti Marelli. U mnie pochodził bardzo krótko(nie twierdzę że zła firma. Stwierdzam fakt). Za to stary, oczyszczony bosh siedzi do tej pory.
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 07-12-2015 o 09:30 Powód: literówka

  11. #70
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Co do przepływki, to preparat do czyszczenia hamulców, pomaga o ile oczywiscie przepływka nie jest walnieta tylko zabrudzona (bardzo częsty przypadek). Znam duzo przypadków, gdzie to pomagało i jezdzą do dzisiaj Jesli jednak bedzie trzeba kupic nowy, to nie załuj $ i kup BOSCHa, jedyne mądre rozwiązanie
    lukq lubi to.
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  12. #71
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Powiedzcie mi zatem, czy można odczytać numer przepływki z samego wkładu
    Leżąc wczoraj pod autem, z pomocą latarki zobaczyłem że numer przepływki kończy się cyframi 308.Taki przepływomierz był w maryśce. Jeśli dobrze szukałem to w stilonie ma się kończyć numerem 120.
    Teraz nie wiem czy tylko obudowa jest inna czy też wkład.
    Ech te ludzie/mechaniki......

    A leżałem ponieważ trzeba było wreszcie wymienić oliwę i filtr
    oil.jpgoil2.jpg

    a wymianę zrobiłem przy przebiegu

    12_12_2015r (11).jpg

    Zakupiłem też części do rozrządu, więc teraz muszę znaleźć na to czas hehe

    parts.jpg

    A za dużo nie porobiłem bo się zrobił mini-mini spot hehe


    12_12_2015r (5).jpg

    Mialem wymienić jeszcze filtr kabinowy i zamontować chociaż jedno sprzęgiełko aktywatora, ale niestety brakło czasu.
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 13-12-2015 o 12:14
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  13. #72
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No i fajnie Pytanie tylko dlaczego nie zdecydowałes sie na 5W/40
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #73
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Będzie i 5W, tylko na razie chcę go trochę przepłukać. Jest też inny mały problem, mianowicie w stilonie jest już chłodnica oleju i po zalaniu nowego i odpaleniu, cały olej zrobił się już czarny Niestety ale część starego oleju nie jest w stanie zlecieć i brudzi nową oliwę.....
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  15. #74
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Numer przepływomierza znalazłem tylko na obudowie. Przynajmniej w Pandzi. W eper'ze po Vin nie wyskoczył numer?
    Rozumiem czyszczenie jednak nie pomogło?

  16. #75
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zastosuj płukanie silnika przed zalaniem nowa Oliwa. Osobiście testowałem od LM preparat do wtryskow. Jeśli płukanki tej firmy działają tak samo jak czyściwa do wtryskow, to z czystym sercem polecam.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 5 z 18 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo MultiWagon 1.6 103 KM 2003/04 proszę o ocenę
    Napisany przez cros na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-05-2015, 22:55
  2. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-05-2015, 18:42
  3. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 20:43
  4. Zawieszenie Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez pawelg5 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 19-05-2013, 21:41
  5. [silnik] powrót zimy = powrót kłopotów
    Napisany przez mspider86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2010, 22:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik air bag fiat stilo

osiowanie proxy fiat stilo bez code card

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042813

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042814

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl