Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 17 z 18 PierwszyPierwszy ... 715161718 OstatniOstatni
Posty od 241 do 255 z 266
Like Tree49lubi to!

Temat: Powrót do kombiaka- Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD  

  1. #241
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    505
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Też miałem tak z paskiem Conti w Mercedesie. Co prawda był też ciut sparciały ze starości, ale w jednym miejscu właśnie przecięty. Myślę, że to puściło fabryczne łączenie (klejenie) paska.
    Też mam podobny zestaw kluczy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #242
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Kurcze zapomniałem że mam tu temat o Stilonie hehe
    Trzeba przed zimą ogarnąć parę tematów, więc powoli już zaczynam.
    Wczoraj wreszcie było trochę czasu i zamiast śmigać motorkiem wziąłem się za autko.
    Zakupiłem oryginalne uszczelki pod pompę vacum i pod kominek/wlew oleju. Trochę się sączyło i wreszcie powinno być sucho. Dodam że dość znacznie sączyło się z przewodu odmy, który jest nasunięty na kominek.
    Oryginalna opaska zrobiła się luźna i puszczało na łączeniu.

    uszczelki3.jpguszczelki2.jpguszczelki.jpguszczelki4.jpguszczelki5.jpg
    lukq i ciril lubią to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  4. #243
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,565
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Dobra robota
    Zielony lubi to.

  5. #244
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    Dobra robota
    Dzięki

    Na szybkiego w tamtym tygodniu wymieniłem oby dwa tylne zaciski. Autko lepiej hamuje a i ręczny działa lepiej i przede wszystkim nie blokują się koła.
    W przyszłym tygodniu powinienem wreszcie udrożnić drugi garaż z kanałem, to wymienię jeszcze linki ręcznego. Wiszą już nasmarowane i czekają

    zac.jpgzac2.jpgzac3.jpgzac4.jpgzac5.jpg
    boch lubi to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  6. #245
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    505
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Nie smaruje się nowych linek bo linki fabrycznie mają specjalną powłokę. Smarowanie to taki zabieg, którym można poratować stare przytarte linki, ale to starcza tylko na jakiś czas. Smarowane linki łapią szybko brud i znowu się zacierają.

  7. #246
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,936
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Widzę że podobnie jak ja nie bawiłeś się w regenerowane. Ja u siebie z lewej mam regenerowany, ale później dałem sobie z nimi spokój i na prawą stronę zamontowałem zamiennik NTY. Mimo początkowych obaw związanych z ciężko pracującą dźwigienką ręcznego zacisk działa bezproblowo - koła po dłuższej trasie nawet nie są ciepłe. Ręczny działa bez zarzutu.
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  8. #247
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Jak na razie hamuje elegancko, a co dalej to się zobaczy.

    Wczoraj czyściłem i zaślepiłem całkowicie zawór EGR no i auto teraz lepiej ciągnie. Trochę kolektor jest obklejony sadzą.....no i oczywiście wyskoczył błąd na desce po zaślepieniu. Musze obczaić ile kosztuje usunięcie go z ECU.
    Za to dzisiaj wreszcie linki od hamulca ręcznego doczekały się wymiany. Teraz ręczny to bajka
    Przy okazji podmalowałem podkładem parę elementów, bo odparzyło ocynk gdzie nie gdzie i pojawiła się ruda. Wszystko zabezpieczone.


    egr.jpgegr_2.jpgegr_3.jpgegr_4.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  9. #248
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,936
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Wyprogramowanie EGR to koszt ok. 250 zł. Różne opinie krążą nt takiego zabiegu. Zdaniem niektórych zwiększy się spalanie. Wg mnie mają rację
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  10. #249
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Też słyszałem że może spalanie wzrosnąć, ale patrząc na kolektor i syf jaki tam jest, mam to gdzieś. To jest rzeźnia dla silnika.


    A co smarowania linek do chodzi bardziej o pancerz. W momencie kiedy dostanie się do środka woda przez rozciętą osłonę, ni będzie tak szybko gnić i klinować linki. A w jaki sposób będzie łapać brud?przecież jest szczelna.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  11. #250
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2010
    Skąd
    Belgia,czasami Katowice
    Postów
    415
    Auto
    Opel Insignia, Fiat Croma 1,9 16v
    Rocznik
    12.2012
    Mialem w stilo wyprogramowany egr, i spalanie nie wzroslo.
    @Zielony jak bedziesz zmienial rozrzad wtedy sobie kolektor zrzuc.

  12. #251
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    37
    Postów
    3,721
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    o do EGR to spokojnie go wywal programowo, nic sie nie stanie
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  13. #252
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Cinek1 Zobacz post
    Mialem w stilo wyprogramowany egr, i spalanie nie wzroslo.
    @Zielony jak bedziesz zmienial rozrzad wtedy sobie kolektor zrzuc.
    Wygląda na to, że ja już nie będę zmieniał rozrządu.

    Cytat Napisał egon Zobacz post
    o do EGR to spokojnie go wywal programowo, nic sie nie stanie
    Wstępnie jestem umówiony na przyszły tydzień, w sprawie usunięcia EGRu. Zobaczymy co i jak.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  14. #253
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Dzisiaj EGR został całkowicie unieszkodliwiony. Już check nie świeci ani deska nie piszczy po odpaleniu. Zostały też sprawdzone parametry silnika podczas pracy i między innymi wyszło że wtrysk nr 2 swoje czasy świetności, ma już dawno za sobą. Wtrysk na wymianę czeka w szczelnym woreczku, więc jak znajdzie się czas to się go wymieni. Teraz autko zbiera się ciut lepiej na poprawionej mapie, no i wreszcie brak checka hehe
    Zdjęcie z amputacji EGR-u

    stilo EGR.jpg
    boch lubi to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  15. #254
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    40
    Postów
    2,801
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Ho ho dawnoooo nic nie pisałem. W sumie za dużo się nie działo.
    Po powyższym usunięciu EGRu wymieniłem wszystkie rolki łącznie z paskiem osprzętu.
    Oczywiście podczas wymiany okazało się że w sklepie sprzedano mi napinacz od 8v ale sprzedający szybko podwiózł mi odpowiedni na garaż. Na rolkach była data 04 czyli wygląda na to że siedziały tam od nowości.

    rolki.jpgrolki2.jpgrolki3.jpg

    Następnie padło na wtrysk nr 2 który to został wymieniony na regenerowany w Bosch Pawlik Stalowa Wola

    wtrysk1.jpgwtrysk2.jpg

    Wymieniłem też klocki hamulcowe z tyłu

    klocki.jpg

    I to było w tamtym roku 2018.
    W styczniu zmieniłem olej, raczej nie ja tylko pierwszy raz pojechałem z tym na warsztat, ponieważ wcześniej opuściłem szpital i nie chciałem do niego wracać.
    Nowy olej Motul, filtr oleju i filtr powietrza.

    olej.jpg

    a na wiosnę zmieniłem klocki z przodu

    klocki przód.jpg
    W sumie to chyba było by tyle robót przy stilonie. No może nie licząc wymiany wycieraczek czy żarówek.
    Na obecną chwilę Stilo stoi i już odpoczywa, ponieważ wszystkie obowiązki Stilona przejęła młodsza siostra, czyli Fiat Croma
    Myślę że to tyle w tym temacie, a nie długo będę musiał się pożegnać ze Stilonem za dzielną służbę

    Zapomniałem że oddałem Stilona do warsztatu w celu pomalowania progów, ponieważ paskudnie wyglądał lakier poobijany przez kamienie
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 21-07-2019 o 20:56
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  16. #255
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,936
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Gratuluje nowego nabytku Kiedy temat na forum?
    A co do Stilo, mocno się umordowałeś z wyjęciem wtryskiwacza? Były spektakularne powody żeby go wymieniać? Ostatnio znajomek wymieniał/regenerował na podstawie sporych korekt w programie diagnostycznym i po odbiorze auta z serwisu Bosch korekty ma jeszcze gorsze...
    Ostatnio edytowane przez boch ; 22-07-2019 o 14:09
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.


 

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo MultiWagon 1.6 103 KM 2003/04 proszę o ocenę
    Napisany przez cros na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-05-2015, 21:55
  2. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-05-2015, 17:42
  3. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 19:43
  4. Zawieszenie Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez pawelg5 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 19-05-2013, 20:41
  5. [silnik] powrót zimy = powrót kłopotów
    Napisany przez mspider86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2010, 21:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik air bag fiat stilo

osiowanie proxy fiat stilo bez code card

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl