Wrzucaj fotki - jestem ciekaw tego Twojego autka
Wrzucaj fotki - jestem ciekaw tego Twojego autka
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Witam ponownie Przedstawiam Wam dwie fotki mojego kochanego autka, do którego już się bardzo przywiązałem
C24942783_3.jpgC24942783_4.jpg
Pierwszy raz w życiu widzę takie auto
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ja ten model widziałem już parę razy w Warszawie na żywo Czy posiada on też te tragiczne nakładki progowe co siena /palio weekend ? W jakim stanie jest blacha - podłoga, czy koroduje tak samo jak w sienach i palio weekend ? Jak z częściami zamiennymi? Czy zawieszenie przednie i tylne jest identyczne jak w bliźniaczych modelach? Jak z częściami do silnika - filtry, czujniki itp ? Niby jest to ta sama jednostka co w bliźniakach bo 1.2 73km ale gdzieś kiedyś czytałem że w brazyli była wersja na etanol i stąd moja ciekawość czy np. czujniki, komputer itp są takie same czy inne ?
Sorki ze tyle pytań zadaję ale jestem po prostu ciekawy
Co prawda bardzo rzadkie autko w PL ale nie podoba mi się ten tył
Osobiście nie widziałem i nie zobaczę pewnie osobiście...
Nigdy nie miałem Sieny ani Palio Weekend, więc trudno mi jest porównywać. Jednak z tego, co udało mi się znaleźć w sieci, to wiele elementów jest wspólnych, tyle że w Brazylii wszystkie istotne elementy samochodu są znaczone specjalną farbą. Blacharka jest OK i myślę, że jakiś czas pojeżdżę tym autkiem. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem specjalizującym się w Fiatach wiem, że nie ma problemu z częściami (nowymi i używanymi). Po przyjrzeniu się dokładniej silnikowi i osprzętowi zauważyłem, że komputer sterujący silnikiem jest identyczny jak w Punto 1.2 75. które kiedyś miałem. Wiem także, że samochód jest przystosowany do jazdy na etanolu. Co do czujników, to trudno mi powiedzieć, aczkolwiek silnik jest możliwie najprostszą jednostką i pracuje bardzo przyzwoicie. Po problemach z elektroniką w poprzednim Bravo 1.6 103KM mam już dość skomplikowanych elektronicznie samochodów. Jak tylko dowiem się coś więcej, to chętnie się z Wami podzielę.
Najlepiej załóż nowy temat dla swojego Palio i tam dokładnie opisz wszystko
Witam kolegę anklewiczl. Moje palio ma podobno inną mapę wtrysku niż auta z PL. Fajnie mieć bratnią duszę z autem z Brazylii
Nawiasem mówiąc Palio z Turcji jest więcej w Polsce, nasze to "rarytas" dla Panów z serwisów Fiata
Palio 1.2LPG made in Brazil
Witam kolegę maraz88 Prawdę mówiąc czekałem na jakiś komentarz kolegi i się doczekałem Już kiedyś także miałem autko z Ameryki Południowej o nazwie Ford Festiva z silnikiem Mazdy 121 o poj. 1.3 . Teraz znowu historia kołem się potoczyła i trafiłem na tego Fiata. Zawsze podobały mi się Sieny/Palio Weekend, ale kiedyś dowiedziałem się o istnieniu krótszego modelu Palio, który od samego początku bardzo mnie zainteresował. Miałem jednak żal do kretyńskiej polityki Fiata w Europie, a szczególnie w naszym kraju, że najciekawsze modele nie są u nas dostępne. Jednak warto było czekać, gdyż lubię proste i oryginalne rozwiązania. Nie lubię nowoczesnych samochodów naszpikowanych maksymalnie elektroniką, gdyż po drodze w tym wszystkim zgubili coś, co w samochodach jest najważniejsze - duszę Dlatego też bardzo lubię jeździć drugim autkiem w domu - Fiatem Uno, a do samej marki jestem przywiązany już od 10 lat.
Mam również prośbę do kolegi, aby podzielił się jakimiś własnymi uwagami i spostrzeżeniami odnośnie swojego autka.
Serdecznie pozdrawiam
patrzcie co znalazłem na Allegro :
Oferta - Fiat Palio - sprowadzony w 2009 roku; sprawna klimatyzacja (manualna); model nie spotykany na drogach w Polsce; małe zwinne autko do jazdy po mieś
może ktoś jest chętny zakupić taki pojazd
Fajna wersja bo 3 drzwiowa i niska cena jak za tak rzadko spotykany pojazd u nas w kraju.
Strasznie nie podoba m sie w tych samochodach z tych lat montowanie amortyzatorów w bagażniku przykryte ta gumką... przecież dało się to zrobić inaczej.
Mi się jakoś te auta nie podobają niestety.. Bałbym się też o części..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Części jest mnóstwo, wbrew pozorom. Jedyne czego nie mogłem znaleźć (w rozsądnej cenie a nie 780zł) to tłumik końcowy. Ja swój wyspawałem od nowa, nowy płaszcz zewnętrzny i jeżdżę tak już 4 lata. Silnik niestety zaniemógł tłok w 3 cylindrze pozostał w górnym martwym położeniu. Z jakiś przyczyn w moim silniku tłoki były z 2002 a auto z 2000. Ktoś wbił sworzeń tłoka na zimno i to spowodowało z biegiem czasu wzrost luzu i urwanie tłoka:/ Słyszałem cały czas stukanie w silniku jak by któryś zawór klepał, ale mechanicy mówili że tan model tak ma:/ Wstawiłem nowy kompletny dół silnika, z kanałami olejowymi w korbowodach i dyszami rozpylającymi olej na denko tłoka, wyremontowałem głowice. Auto śmiga jak nowe a cena za części to ok.800zł (nowy wałek rozrządu był najdroższy, wałki rozrządu z Brazylii są niestety słabsze od europejskich, szybciej się wycierają info od Świątka). W zamian w naszych autach "podobno" siedzą wytrzymalsze skrzynie biegów (info od fanów modelu z Brazylii).
No i oczywiście ciężko znaleźć jakąś instrukcje obsługi mówiącą dokładnie o tym modelu:/ choć w Sam naprawiam jest pokazany nasz model przy prezentacji układu wydechowego.
Z spostrzeżeń to jeszcze mogę dodać że zawieszenie jest od Sieny, choć w tym modelu się lepiej sprawuje (ocena subiektywna, tylko raz prowadziłem Sienę).
Palio 1.2LPG made in Brazil