Koni różne źródła różnie podają ale chyba 73KM (tak mówił kierownik fiata). A tak dokładniej to jestem z pod Poznania
Koni różne źródła różnie podają ale chyba 73KM (tak mówił kierownik fiata). A tak dokładniej to jestem z pod Poznania
Palio 1.2LPG made in Brazil
najzwyklejszy silnik jaki może być 1.2 8v jak każda Siena/Palio więc nie wiem skąd masz takie informacje???? Albo czytałeś o jakimś innym silniku. To, że wersja z Brazyli nie znaczy, że to jakieś cudo. Różni się tylko tyłem a cała reszta jak w każdej Sienie/Palio więc musiałeś trafić na znawcę, który chciał filtr z Brazyli zamawiać bo silnik 178E2.000 był montowany nawet w modelach sprzedawanych w PL poniżej masz link
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=&SENDFORAUTH=
to zwyczajnie Siena z innym tyłem która nie była sprzedawana w Europie
co tu dużo pisać... od dawna marzę o czymś takim + wsadzić 2.0 pod maskę wkleisz kilka fotek wnętrza ? byłbym wdzięczny...
ps. w czechach było jeszcze niedawno kilka sztuk do sprzedania w niemcowni również.
jaco wyluzuj trochę, fajnie że sprowadzasz ludzi na ziemię , ale to wcale nie znaczy że silnik 1.2 8v dostosowany do spalania E85 może się różnić konstrukcyjnie chociażby uszczelnieniem od silników montowanych w Europie.Napisał jaco
Może dlatego jest taki niezwyczajny....bo nie widać go na drogach w PL w przeciwieństwie do Sien i Palio S.W Dla mnie osobiście to rodzynek, jak zobaczyłem takiego w Bułgarii to dziewczyna mnie od niego odklejała i uciszała żeby przestał o tej wersji gadać...Napisał jaco
z tym, że to rodzynek zwłaszcza w PL całkowicie się zgadzam... Wystarczy, że jest z Brazylii a jak wiadomo tam rodzynków było więcej. Wystarczy wspomnieć Marea 2.0 20v turbo też tam była sprzedawana... A co potrafią zrobić tam z tym autem każdy może na youtube poszukać....
Jeżeli ktoś odebrał, że się czepiam to sorry
Gratuluję autka i zadowolenia z jazdy życzę...
Za wszelkie życzenia nie dziękuję żeby nie zapeszyć
Oto strona klubu Palio z Brazylii:
http://www.clubepaliotuning.com.br/
Jakiś czas temu miałem kontakt (który się niestety się urwał) z jednym z użytkowników tamtego forum. Kontakt urwał się a miałem dostać katalog części zamiennych i instrukcje napraw z opisem mojego silnika Nie było czasu i zapomniałem o sprawie. Dopiero jak teraz seth67 wspomniał to mi się przypomniało nawet bariera językowa mi nie przeszkadzała (wujek google tłumaczył teksty bardzo dzielnie).
Palio 1.2LPG made in Brazil
jaco, W ePer próżno szukać Brazylijskich wynalazków. Ja miałem Uno z motorem z Brazylii (Uno CLIP) i nie widział mojej wersji po wpisaniu numeru VIN.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
miszko teraz wiem dlaczego niektóre wersje wywalają mi błędny VIN a tylko nieliczne działają dobrze Myślałem, że nikt się nie zainteresuje moim autkiem a tu proszę
Palio 1.2LPG made in Brazil
Sprawdzałem to na różnych ePer (no może oprócz najnowszego) i zawsze miałem błąd numeru VIN. Po drugie, trochę już ePer przeglądałem i nigdy nie trafiłem na modele brazylijskie.
ePer jest defakto tylko katalogiem, zaś są specjalne programy do różnych modeli Fiata i tam są one szczerze opisane, włącznie z schematami napraw.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
super autko sam przez jakis czas myslalem czy by takiej 3D sobie z wloch nie sprowadzic kiedys taki stal w łodzi w komisie, ale nie zdarzylem pojechac go obejrzec bo sie sprzedal hehe
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
una to całkiem inna bajka. Zwłaszcza ostatnie modele miały w sobie to co zostało na magazynie. Wg eper wychodzi, że powinno być takie sprzęgło Ty zamawiasz chcesz wymieniać a tu proszę niespodzianka. Okazuje się, że calkiem coś innego. Ostatnie modele w eper wogóle nie były uwzględnione a Ty taki właśnie miałeś.Napisał miszko
Witam Koledzy
Wprawdzie dopiero dołączyłem do klubu, ale właśnie stałem się posiadaczem takiego autka w wersji 5d. Po przesiadce z Bravo 1.6 16V 103KM mam bardzo pozytywne odczucia. Autko prowadzi się wyśmienicie, jest zwinne i dynamiczne. Ponadto ma doskonale zestrojone zawieszenie i doskonale nadaje się na nasze drogi. Miałem do czynienia z różnymi fiatami, ale w porównaniu do Punta II FL (III) wychodzi znacznie korzystniej. Szkoda tylko, że polityka firmy jest tak dziwna i najciekawsze modele nie trafiają na nasz rynek.
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Fiatów i życzę przyjemnej i bezpiecznej jazdy
PS.
Znalazłem ciekawe info o tym autku: Fiat Palio 65 technical specifications 101310
Kolego to załóż nowy temat sfotografuj swoje autko i pokaż nam go. Swoją droga według tych specyfikacji waży 960kg hohoh to prawie jak uno czyli nieźle musi latać na 75 konnym silniku. Co ciekawe prędkość maksymalna pisze 160 a moje palio z 1,4 ma wpisane 165km/h co i tak nijak się ma do v max tego samochodu. Nie wiem jak to zrobiłem było nowe, autobahn i 179km/h z licznikiem który wręcz zaniża a było po płaskim.