Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7891011 OstatniOstatni
Posty od 121 do 135 z 151
Like Tree3lubi to!

Temat: Nowy Żuczek w rodzinie  

  1. #121
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Stilo dziś znalazło nowego właściciela. Mam nadzieję że będzie służył dobrze. Teraz szukam nowego auta. Czy to będzie fiat?? zobaczymy
    jakoś tak łezka w oku się kręci bo auto było na prawdę super i dało dużo radości.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Jade w sobotę oglądać 407 1.8 z LPG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #122
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    już tak nie kadź hehe. w awatarze wciąż Bravo, a Stilona pozbyłeś się po 8 miechach, po zamontowaniu LPG. ewidentnie coś Ci w tym aucie nie pasowało
    Italians Do It Better

  4. #123
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Niby Paweł bez pośpiechu a z dnia na dzień - cyk - i auto sprzedane

    Ja Ci mówie seth szukaj 2.0 - frajda z jazdy większa. Tylko zwróć uwagę jakbyś kupował Puga jak pracuje na zimnym silniku (zaraz po odpaleniu). W silnikach 2.0 ale też podobno w 1.6 częstą usterką jest nierówna praca i są za to odpowiedzialne hydrauliczne popychacze zaworów. Ludzie nad tym lata spędzili i zawsze każdy wątek kończy się ich wymianą. W 1.8 / 2.2 są inne to fakt i one zdaje się nie mają tego feleru ale sprawdź. Dowiedziałem się również o jeszcze jednej usterce 407 - pokręć kierownicą powoli na postoju - jeżeli czuć lekkie poszarpywania to w zależności od numeru DAM masz do wymiany albo pompę z przewodem ciśnieniowym albo sam przewód. Tzn mozna i z jednym i z drugim jeździć (z tą hydrauliką lub z tym poszarpującym czasem wspomaganiem) - nic się nie dzieje ale to trochę denerwuje. Jak na złość mam te dwie przypadłości..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 26-03-2015 o 12:59
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #124
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tylko zwróć uwagę jakbyś kupował Puga jak pracuje na zimnym silniku (zaraz po odpaleniu).
    pod warunkiem, że sprzedający auta wcześniej nie odpalił, żeby się popychacze ułożyły...
    Italians Do It Better

  6. #125
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    ewidentnie coś Ci w tym aucie nie pasowało
    Może nie tyle nie pasowało co zawsze chciałem mieć Stilo. Miałem fajne auto ale ani to sportowe ani rodzinne takie na miasto ok. nie ukrywam że głównym powodem było to że jeszcze mogę sobie na to pozwolić więc czemu nie?

    Zwrócę uwagę na popychacze a sprzedawcy powiem żeby silnik był zimny i nie odpalany.

  7. #126
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,161
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Zwrócę uwagę na popychacze a sprzedawcy powiem żeby silnik był zimny i nie odpalany.
    zimny będzie, ale czy nieodpalany wcześniej? najlepiej jakbyś powiedział, że przyjedziesz o 15:00, po czym przyjeżdżasz o 13:00. tak robią niektórzy handlarze kupujący auta.
    Italians Do It Better

  8. #127
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    zimny będzie, ale czy nieodpalany wcześniej?
    Objaw o którym piszę widać w czasie rozgrzewania czyli nawet od 70'C - zależnie od kondycji tych popychaczy. U mnie podczas kupna ani zadrgnął silnik, a jak na złość teraz nawet czasem lekko czuć jak się rozgrzeje.. Może zmiana oleju nie wiem - zalałem Valvoline MaxLife, może jakiś 0W by sprawował się inaczej - nie wiem..

    Może to nie miejsce na wymienianie typowych usterek 407 ale ja już parę znam więc jak coś to pytaj
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #128
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Jakbyś mógł to napisz tutaj o tym co lepsze. PB z lpg czy HDI bo powiem szczerze oba napawają mnie obawami. Diesel to problem z kołem dwumasowym i co by nie mówić klekotaniem. Z kolei LPG to jakieś problemy innej natury. Stilo dało mi w kość z przepustnicą którą ciągle musiałem czyścić więc pewnie dlatego mam taki uraz do PB. A jak w pugach z podgrzewaczem płynu bo w citroenach był montowany a zależy mi na nim na zimę

  10. #129
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jeżeli HDI to celuj co najmniej w 2007 rok czyli poliftowe. Wcześniej bywały jaja z tymi silnikami chociaż na forum peugeota jest dużo osób zadowolonych z tych jednostek nawet z 2004 roku. Koło dwumasowe, FAP (mokry więc trzeba go uzupełniać co jakiś czas i słono za to płacić) i turbo i wtryski. W 407 jest dużo dużych jednostek benzynowych - ja bym jednak brał benzynę. Myśląc o 307 brałem pod uwagę HDI ale ten 90 konny bo to nie ma ani FAP ani dwumasu.. Pewne jest że jak kupisz diesel'a to prawdopodobieństwo wydania większej kasy na serwis jest dużo większe. Koszty utrzymania - wg. mnie ciągle wygrywa gaz. Silniki PSA dobrze go znoszą jakby co. Co do ogrzewaczy to chyba zależy od wersji, ale u mnie mimo że (chyba) go nie ma - tak Twierdzi tamtejszy ePer to auto rozgrzewa się b. szybko. Z resztą siedzenia robią się cieplutkie minutę po odpaleniu więc już jest miło. Z poważniejszych baboli to właśnie te popychacze, ale to w razie wymiany rozrządu temat b. szybki do ogarnięcia (żeby je wyciągnąć trzeba ściągnąć wałki rozrządu) i nie taki bardzo drogi. W większości pieni się płyn od wspomagania i rzyga na pompę, ale też w 99% przypadków wystarczy ów płyn wymienić i zalać 2cm powyżej stanu i jest cisza. U mnie padnięty był magiel więc płyn wymieniałem przy regeneracji - po odpowietrzeniu nic się nie pieni i nie wycieka Jakbyś kupował przed 2007 rocznikiem bez kolorowego LCD ze zwykłym monochromem to też zwróć uwagę czy po zagrzaniu auta nie marzą się napisy - to norma w tych wyświetlaczach, które niestety nadają się tylko do wymiany (na takie po 2007 roku kiedy to usunięto ten problem). No chyba że znajdziesz fajne auto z dużym LCD. Jak coś to w tych samochodach można za stosunkowo tanie pieniądze z biedaka zrobić wersję pełną - dotyczy to też radia, kamery cofania itp.. Jak coś to program do diagnostyki (potrzebny kabel Actia - klony na allegro za ok 200zł) jest tak do bani że można się zdenerwować po tym co pamięta się z MESa, ale też generalnie umożliwia sporo (jest używany w serwisach peugeot'a / citroena). Co by Ci tu jeszcze.. Nie wiem jak w innych 407 ale u mnie ja ciąglę się przyzwyczaić do gazu nie mogę. We fiacie lekkie muśnięcie pedału gazu powoduje że auto ma moc, a tu lekko dotykam to obroty rosną ale silnik jest słabiutki.. Nie wiem naprawdę wiele autami jeździłem, bardzo wieloma markami i tylko w 407 i 307 2.0 to czułem.. Może to kwestia silnika nie wiem Idzie się przyzwyczaić i wtedy idze ładnie, ale moment jest dość wysoko więc też kręcić go trzeba. Puki co komputer mi zszedł ze spalaniem do 9 litrów Pb a śmigam codziennie tak ze 130km/h, trochę wolniej i trochę po mieście..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #130
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Z tymi wyświetlaczem to słyszałem już coś. Jadę jutro zobaczyć takiego z 2004 z lpg o poj. 1.8. Ciekawe jak to wyjdzie ogólnie niezłe fajny sedan.

  12. #131
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No ja displeja już wymieniałem.. Nie mam teraz kasy aby wyłożyć i montować 7" zapłaciłem za taki oryginał używany w idealnym stanie - model po 2007 250zł

    masz jakiegoś linka do tej 407?
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 27-03-2015 o 16:45
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #132
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    otomoto.pl/peugeot-407-C36414710.html
    Martwi mnie brak zdjęć srodka. Ma wady ale wszystko się zrobi. I tempomat dorzucę. Czujnik deszczu i zmierzchu jest tylko nie wiem czy szyby elektryczne ma z tyłu. Lekko przerysowany tu i tam ale to dwa miejsca

  14. #133
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Kurcze Seth to nie będzie jechać, poważnie.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  15. #134
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Jakieś doświadczenia?
    Myślę że lepsze to niż 1.6 Hdi bo nic innego w okolicy nie ma

  16. #135
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak szybko patrząc to jest ani dobrze ani źle.. Jest pakiet chrom na listwach, lepszy zestaw licznika z graficznym LCD, dwustrefowa klima, ale też jeżeli dobrze widzę to zaparowane przeciwmgielne, LCD od komputera / radia to chiński zamiennik świecący na żółto a nie na czerwono-pomarańczowo jak oryginał, radio największa bida RD4 bez MP3 (chociaż gadam tak, a u mnie to samo Na szczęście akurat radia drogie nie są.. Tempomat to tylko dołożenie manetki + telemetryka. Dodatkowo powinno się zmienić pedał gazu lub pod nim nawet nie wiem - gdzieś jest jakiś przełącznik zwalniający smycz na ograniczniku przy pełnym bucie. A tak reszta.. No cóż, auto wygląda na trochę styrane, a odnośnie silnika to na pewno 1.6 HDI 110 będzie jechał lepiej niż te 1.8.. Ale przejedź się - zobacz, może się mylę.. Podobno 1.8 jest słabsze a mi tego dolnego momentu w Peugeocie brakuje przy silniku 2.0.. Wiem - kombiak z hakiem (a taki waży nawet z 40kg!), ale mimo wszystko..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7891011 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nowy samochód...
    Napisany przez Sapphiron na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 06-01-2017, 09:42
  2. Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 05-01-2013, 15:47
  3. Lancia Ypsilon na rynku polskim: nowa perła w rodzinie
    Napisany przez ubek na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-06-2011, 13:12
  4. Nowy
    Napisany przez zigi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-09-2009, 19:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl