Nic.... dwa razy sprawdzałem. Nic nie odbarwia. Anie na gorącym, ani na obrotach. A jak dmuchnę to od razu żółty się robi.
Nic.... dwa razy sprawdzałem. Nic nie odbarwia. Anie na gorącym, ani na obrotach. A jak dmuchnę to od razu żółty się robi.
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
To co blok by był?
Od zewnątrz pewnie nie widać nic zapoconego? Pod autem płyn nie kapie nigdzie?
Na to mi wygląda..... Przypadek rzadki ale możliwy. Nie mam pomysłu jak to sprawdzić. Równie mało prawdopodobne jest, że "nowa" głowica tak przepuszcza. Wewnętrznie albo na uszczelce..... ale wszystkie z możliwych hipotez jest równie nieprawdopodobne że nie wiem co robić.....
Pogadam jeszcze z Kubą z FlarItal, on ma duże doświadczenie. Jeżeli statystycznie wykluczy pęknięcie w tych blokach to może się pokuszę o ponowne zrobienie głowicy i UPG.
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 06-02-2022 o 10:49
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Podczas gdy głowica poszła na ponowne sprawdzenie zabrałem się za przyciski. W kierownicy i na konsoli środkowej wszystkie zmasakrowane. Te z kiery i klimy udało się uratować i wyczyścić. Ale niestety te z nawigacji są nie do uratowania.
IMG_20220211_185417513.jpgIMG_20220211_185428072.jpgIMG_20220211_185442032.jpgIMG_20220211_185407805.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Ciągle oczekując na werdykt z głowicą dłubię mniej lub bardziej potrzebne rzeczy.
- zamontowałem wszystkie przyciski po czyszczeniu
- zamontowałem czujniki cofania
- zdjąłem przedni zderzak i lampy.
Jak widać IC całkiem pokaźny.. W lampach klasycznie nie działała ręczna regulacja wysokości. Naprawiłem już to. Jednak lewa lampa jest w stanie tragicznym. Brak dekli, odbłyśnik odłazi, syf w lampie. Płukanie niewiele dało..... Trzeba się rozglądać za nową.
IMG_20220212_120222285.jpgIMG_20220212_185020777.jpgIMG_20220212_185051206.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
ICek sporawy :-)
Przyciski ze szlamu jak emblematy są całe da się wyczyścić, problem jest jak emblematy się wytarly.
W navi są wydarte....
Wiem, wiem.
Dzięki koledze z forum stilo mam naklejki do regeneracji i bardzo przydatny gratis
IMG_20220215_164953522.jpgIMG_20220215_164956845.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Auto silnika nie ma a ja takie gadgety dokupuję
Dzięki Zawaś!
IMG_20220216_171050884.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Ale jest rzeźnia...... "nasi wszędzie byli". Pełno śrub ukręconych, przekręconych, pełno dziadostwa........ Nawet na sprzęgle śruby były obrobione..... W dodatku sprzęgło chyba wygląda na wykończone. W sumie się nie znam ale chyba go za mało zostało...... macie jakieś doświadczenie?
IMG_20220219_200744408.jpgIMG_20220219_200636179.jpgIMG_20220219_202652480.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Kolejne niespodzianki...
IMG_20220220_155759909.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Odpocząłem psychicznie od tej katastrofy i powoli zabieram się za składanie.
W tygodniu przyszło mi trochę fantów. Między innymi panewki. Udało się jeszcze kupić ostatnie sztuki Ricambri Originali produkcji Glyco. Ceny też okazyjne bo wszystkie paneki wyszły mnie raptem 250zł. Dzisiaj powolutku sobie to złożyłem. Jako ciekawostkę mogę napisać że w bravo obie półpanewki były z rowkiem i otworami olejowymi a w stilo i te nowe co kupiłem to jedna półpanewka jest pełna i idzie na stopkę.
IMG_20220305_142821258.jpgIMG_20220305_124801031.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Wyjechał!!! wreszcie
IMG_20220320_134446746_HDR.jpgIMG_20220320_134457585_HDR.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Gratulacje :-) ciekawi mnie jak wygląda podsumowanie kosztów prezentuje się stilacz wyśmienicie.
Marea Weekend HLX 155 20V
Lybra 2.4 jtd
Grande Punto 1.9 multijet