Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 71
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Czytałem o tych licznikach, ale po pierwsze ja mam diesla (obrotomierz ma inną skalę) a po drugie nie mam tych czujników co abarth więc użyteczność kiepska.

    Wiem że ON. No tak obrotomierz jest do 8 tyś jak to w benzynie, przecież wiesz Obroty wskazuje prawidłowo tylko wskazówka się tak daleko nie wychyla
    Jakich "tych samych" czujników?
    Licznik jest zdemontowany z mojego Stilo z identycznym silnikiem 1.9 JTD 140 KM jaki masz w tym 3D. Jak mi się posypał zwykły zegar wsadziłem od Abartha i wizualnie to jest moim zdaniem super. Japa się mi cieszyła jak widziałem grafiki na kolorowym wyświetlaczu (czego nawet w młodszych AR 159 nie uświadczy ) Dwa niebieskie logo FIATA na zegarach i Navi to się bardzo fajnie zgrywało i odmładzało ten 2004 rok.
    Kontrolki świec żarowych nie ma ale dla mnie to nie był istotny problem bo u kolegi na komputer kilka razy w roku i tak wpadałem.
    Użyteczność hmmm. W pojęciu użyteczności była dla mnie przyjemność z samego patrzenia na nie bo na zegary w sumie od tego są a wszelkie ustawienia robić i tak będziesz za pewne na Navi a nie na manetkach.
    Moje i tak przepasione Stilo znacznie zyskało na takiej modyfikacji, kolejną niezrealizowaną rzeczą był również bajer z abartha czyli automatycznie składane lusterka.
    Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 27-01-2022 o 02:00



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Czyli P&P? O to sterowanie o którym piszesz to jak? Menu i manetka przy kierownicy wtedy nie działa? Przecież były abarthy bez ICS.
    Też mi się podobają te liczniki ale za darmo nie są
    A żeby nie było tak pięknie to zaczęła gwizdać turbina. A dość dziwne bo na wirniku luzów nie miała zupełnie.....
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Czyli P&P? O to sterowanie o którym piszesz to jak? Menu i manetka przy kierownicy wtedy nie działa? Przecież były abarthy bez ICS.
    Też mi się podobają te liczniki ale za darmo nie są
    A żeby nie było tak pięknie to zaczęła gwizdać turbina. A dość dziwne bo na wirniku luzów nie miała zupełnie.....
    U siebie licznik miałem przełożony P&P, przebieg podniesiony do właściwego przez Multiecuskan przez znajomego i to wszystko
    Wszystko działa z manetki ale wygodniej to robić na nawigacji. Ja manetkami jakoś się nie zajmowałem tylko wszystko robiłem na telewizorze
    Napisz mi na PW ile chcesz przeznaczyć a ja się odniosę do tego. Mam dwa takie liczniki , drugi to anglik. Mam je na OLX ale nie musze na tym robić interesu a wiem że będziesz miał radochę taką jak ja miałem
    Co do turbo jak jest sam gwizd bez dalszych objawów to może być taka uroda i nic się nie będzie działo dalej. Pojawiło się to nagle i jest głośne? Na jakich obrotach?

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Też bym miał radoche, lubię świecidla i gadgety
    Z tym turbo nie wiem czy nagle się pojawiło przed kupnem odpaliłem auto tylko na kilkanaście sekund a potem przywiozłem lawetą wyje tym bardziej i mocniej się go dusi. W zasadzie od samego dołu. Słychać nawet jak na postoju dodaje się gazu. I to nie jest moje czepialstwo, to jest dość głośne. Trochę mnie to zdziwiło bo jak miałem zdjęta czapkę i dolot to sprawdziłem wirnik i ani drgnął.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Też bym miał radoche, lubię świecidla i gadgety
    Z tym turbo nie wiem czy nagle się pojawiło przed kupnem odpaliłem auto tylko na kilkanaście sekund a potem przywiozłem lawetą wyje tym bardziej i mocniej się go dusi. W zasadzie od samego dołu. Słychać nawet jak na postoju dodaje się gazu. I to nie jest moje czepialstwo, to jest dość głośne. Trochę mnie to zdziwiło bo jak miałem zdjęta czapkę i dolot to sprawdziłem wirnik i ani drgnął.
    Który licznik wolisz Anglika czy EU? Powiedzmy 200zł pasuje?
    Może jakaś nieszczelność na wężach powoduje ten świst? Zaolejone nie jest turbo? W IC nie było oleju?

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Też bym miał radoche, lubię świecidla i gadgety
    Z tym turbo nie wiem czy nagle się pojawiło przed kupnem odpaliłem auto tylko na kilkanaście sekund a potem przywiozłem lawetą wyje tym bardziej i mocniej się go dusi. W zasadzie od samego dołu. Słychać nawet jak na postoju dodaje się gazu. I to nie jest moje czepialstwo, to jest dość głośne. Trochę mnie to zdziwiło bo jak miałem zdjęta czapkę i dolot to sprawdziłem wirnik i ani drgnął.
    Ja ostatnio miałem pęknięty na 0.5cm wąż od turbo do IC i gwizdało. Sprawdź połączenia bo może to taka pierdoła.
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Nie sądzę, żeby to była nieszczelność bo to nie jest świst a wycie. Poza tym wyje nawet jak dodaję gazu na postoju a wtedy przecież nie ma żadnego ciśnienia w dolocie. Nie mniej jednak i tak na razie będę jeździł i obserwował z tydzień. Dopiero potem się za to zabiorę.
    Pobawiłem się też trochę "wyposażeniem" i o dziwo wszystko działa. Nawet dach chociaż tyle dobrego Uszkodzona jest tylko lewa lampa bo nie działa poziomowanie (z przycisku). A regulacja ręczna przy lampie w żadnej nie działa no świecą niestety trochę biednie te lampy.... będę musiał też środek odszczurzyć. Po pierwsze tapicerka a po drugi wszystkie przyciski na konsoli się kleją i złazi guma będę musiał to jakoś zregenerować.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 28-01-2022 o 20:18
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Nie sądzę, żeby to była nieszczelność bo to nie jest świst a wycie. Poza tym wyje nawet jak dodaję gazu na postoju a wtedy przecież nie ma żadnego ciśnienia w dolocie. Nie mniej jednak i tak na razie będę jeździł i obserwował z tydzień. Dopiero potem się za to zabiorę.
    Pobawiłem się też trochę "wyposażeniem" i o dziwo wszystko działa. Nawet dach chociaż tyle dobrego Uszkodzona jest tylko lewa lampa bo nie działa poziomowanie (z przycisku). A regulacja ręczna przy lampie w żadnej nie działa no świecą niestety trochę biednie te lampy.... będę musiał też środek odszczurzyć. Po pierwsze tapicerka a po drugi wszystkie przyciski na konsoli się kleją i złazi guma będę musiał to jakoś zregenerować.
    Dach jeśli działa to pozostaje dbać Prowadnice oczyścić wraz przetkaniem odpływów z błotka. Sylikon w sprayu na prowadnice co jakiś czas i to najlepiej nie taki do uszczelek tylko bywają dostępne takie które mają w opisie "gęsty" i one są najlepsze. Zweryfikuj sobie też czasem na otwartym stojąc z tyłu czy nie wysuwają się bolczyki mechanizmu bo lubią czasem zdezerterować jak na foto. A jak by się cos zdarzyło to w lampce głównej masz kluczyk awaryjny którym zamkniesz dach. Nawet w zimnych miesiącach jak dasz ogrzewanie na full to w mieście można pojeździć z otwartym. Wcale nie będzie mega wiać i nie zmarzniesz, przetestowane
    Przyciski to niestety standard że ta gumowata maź złazi. Do tego nawet jak się to ogarnie to same plastiki przycisków pękają.
    Connect Nav niestety ma ten sam problem z tym klejem na przyciskach. Nie mogłem tego u siebie znieść i zrobiłem wszystko łącznie z regeneracją i malowaniem całego przodu NAVI. Moczenie w gorącej wodzie, szczoteczka z detergentem, jakaś chemia tylko z tym trzeba uważać bo aceton mi chyba zostawił matowy biały nalot.
    Do zdemontowania przednich lamp trzeb zdjąć niestety zderzak.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 28-01-2022 o 23:47

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    To znaczy że te przyciski wystarczy wyczyścić? Nie trzeba żadnych naklejek i odtwarzać napisów?

    A dzisiaj dzięki koledze Zawaś zamieniłem trochę waluty na takie fanty. Nie jestem normalny jeszcze nie wiem czy silnik się nie rozpadnie, turbina mi gwiżdże a ja takie ekstrasy kupuję
    Do tego zrobiłem dzisiaj skórkę gliptone.IMG_20220202_172246586.jpgIMG_20220202_174432216.jpg
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Niech służy
    Przyciski Nav raczej jak już masz zatarte symbole to by trzeba na nowo położyć. Więc zdarcie tego szlamu może i być ciężką chemią. Są do kupienia szablony symboli. U mnie były zrobione symbole. I tak poleciałem ramkę w czarny mat i przycisk, gałki. Potem lakier mat. Roboty i czasu trochę to zabrało. Miałem drugą Navi srebrną i mocno się zdziwiłem jak się okazało że nie są identyczne i nie wszystko zamiennie pasuje. Rozkłada się to w miarę dobrze wszystko i składa.
    Zajechane Navi kupi taniej. Ori w bdb stanie praktycznie niemożliwe do dostania a jak już to i tak przyciski się będą rysować i zaczną się kleić z czasem. Zregenerowana wizualizalnie to okolice 500 zł.
    Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 02-02-2022 o 22:23

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Będę sam to robił. Na początek zmyję tą gumę i zobaczę co zostanie. Ale fakt, niektóre mają zdarte już te piktogramy. Ale szablonów na alegroszu nie znalazłem. Gdzie to można kupić?

    A z nowości dzisiaj rozsypała się turbina...... Właśnie ją wyciągnąłem.... wirnik zmielony. Gorzej że żre mi też płyn chłodniczy. Nie mam pojęcia gdzie znika. Ale test CO2 nic nie wykrywa, wycieków nie widzę. A mam wrażenie że dostaje się do oleju bo robi się szary po dłuższym czasie. A olej już 4x zmieniałem.
    IMG_20220204_212424278.jpg
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Wirnik wygląda tak jak by tam się dostało coś większego. Ten świst pewnie ma z tym dużo wspólnego.
    Nagrzewnica nie cieknie?

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Nie aż tyle bo po kilkudziesięciu km w zbiorniku już nic nie ma. W dodatku olej mi szarzeje i mam wrażenie że do niego się woda dostaje. Obejrzałem też dolot i cholera poza olejowym nalotem mam wrażenie że jest w nim płyn/woda..... na tłustych ściankach widać kropelki. Nie mam pojęcie skąd. A wszystko przy robocie głowicy wyciągałem i czyściłem. Filtr nowy..... Gdyby tu był jakiś wymiennik olej/woda to bym zrozumiał a tak to jestem w kropce.

    Czemu turbo się rozpadło trudno ocenić. Ono może już było rozsypane wcześniej. Ale nie miałem jak sprawdzić bo odpaliłem auto przed kupnem na dosłownie kilkadziesiąt sekund.
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    201
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Turbina zmieniona. Dobrze się trafiło że znajomy od Alfy GT miał "na zapas". Zmieniłem też po raz kolejny olej. Niestety znowu jest w nim płyn najwyraźniej pęknięcie jest w bloku.....
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Turbina zmieniona. Dobrze się trafiło że znajomy od Alfy GT miał "na zapas". Zmieniłem też po raz kolejny olej. Niestety znowu jest w nim płyn najwyraźniej pęknięcie jest w bloku.....

    No właśnie tak szukając możliwości gdzie się płyn przedostawać może do oleju to chyba tylko blok. Skoro głowica regenerowana, UPG nowa :/
    Te 400 to przecież znowu nie tak wiele. Tam gdzie pokazywałeś graty do czyszczenia to wszystko czarne raczej było. A tester na zbiorniczku nadal nic nie wykazał spalin w ukladzie?


 

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo 1.9 Multijet 120 KM
    Napisany przez yunazz na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-08-2020, 15:27
  2. Maglownica Fiat stilo Multijet 1.9
    Napisany przez tosia123456 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 09-11-2017, 21:03
  3. Stilo 1.9 multijet 120 km DUŻE ALE TO DUŻE SPALANIE
    Napisany przez Felino83 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-10-2017, 23:32
  4. kupno fiata Stilo 1.9 multijet 2006
    Napisany przez cyryl21 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-02-2014, 18:57
  5. Szukam Stilo 1.9 JTD lub Multijet tylko 3D.
    Napisany przez Punciak_Q na forum Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-05-2011, 23:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl