No widzę że inwestujesz żwawo :-)
No widzę że inwestujesz żwawo :-)
Marea Weekend HLX 155 20V
Lybra 2.4 jtd
Grande Punto 1.9 multijet
Żwawo bo trzeba jeździć a nie patrzeć na autonie chciałem pękniętej montować albo spawać. Zrobioną już na gotowo kupiłem za 1000zł brutto. Moja nawet jakby nie była pęknięta to minimum 400zł bym zapłacił za zrobienie (planowanie i dotarcie). A znając życie byłoby jeszcze coś i koszty by urosły. A tak mam zrobioną na tip top z nowymi uszczelniaczami.
Oczekując na części jeszcze zabrałem się za mycie. A było co robić. Wszędzie sadza..... jak ja nienawidzę diesli........
IMG_20220116_181529579.jpgIMG_20220116_181521977.jpgIMG_20220116_181511213.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Nie wiem jak to bywa u innych ale co miałem fiatowskiego diesla, a miałem ich już kilka, to one zawsze się gdzieś pocą i obsrywają olejem komorę. Nie że ciekną tak że olej znika, ale delikatnie się pocą. W 156 na m-jet i Thesise starałem się wszystko czyscici, uszczelniać i wymieniać. A i tak się zaczynały pocić. Dobrze że BMW tak nie mam. Ono tylko żlopie olej jak tylko z fabryki wyjeżdża.
Marea Weekend HLX 155 20V
Lybra 2.4 jtd
Grande Punto 1.9 multijet
Już nie chodzi o te wycieki, które po prostu olewam w aucie budżetowymnie znoszę zapachu ropy, nie cierpię dźwięku diesla
no ale we włoskim wydaniu jako budżetowe wozidło jakoś się to znoszę
![]()
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 16-01-2022 o 23:56
Wszystkie części doszły. No prawie...... bo dzisiaj przy skręcaniu oświeciło mnie że nie zamówiłem podkładek do wtrysków
IMG_20220122_135752780.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
No tak, generalnie przechodzę katusze. Gratów pod maską dwa razy więcej, wszędzie sadza i smród ropy.... bleeee nawet dokręcanie idzie gorzej..... śruby głowicy ledwie dałem radę dokręcić. Musiałem rurę od ogrodzenia na klucz zakładać......... w benzyniakach nie dokręca się tak jebitnie głowic.
Dzisiaj składam dalej. Zauważyłem że egr jest całkowicie zaślepiony a do intercoolera idą jakieś inne "rzeźbione" rury. Fabrycznie IC jest symetryczny? Bo ja taki mam. Ciekawe czy IC był zmieniany. I co było grzebane w mapie bo chyba bez tego nie dałoby się zaślepić egr? Żeby nie waliło błędem to musi być wycięty programowo? Czy to jeszcze nie te lata?
P.S. Byłem przed chwilą zmierzyć IC. Jest dużo większy od fabrycznego. Jest szeroki na całego grilla (ponad 60cm) i wyższy niż wycięcie w zderzaku. Czyli ponad 16cm wysokości.
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 23-01-2022 o 11:40
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
U mnie w stilo, IC to mała puszka przed filtrem powietrza po prawej stronie auta. Ale ja mam 8v.
Marea Weekend HLX 155 20V
Lybra 2.4 jtd
Grande Punto 1.9 multijet
Widzę po alegroszu, że do wszystkich stilo był taki sam IC. Właśnie taki mały. W zasadzie to chyba niewiele większy niż do starego bravo jtd.
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
Jest tak jak mówisz. I taki właśnie mam.
IMG_20220123_134017.jpg
Marea Weekend HLX 155 20V
Lybra 2.4 jtd
Grande Punto 1.9 multijet
Silnik odpalony, jazda testowa wykonana, olej i płyn chłodniczy raz zmieniony. A podczas testu taki przebieg wybił
IMG_20220125_215243288.jpg
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM
No to ja swoim Stilonem - onegdaj - zrobiłem nieco ponad połowę tego :-)
Czytałem o tych licznikach, ale po pierwsze ja mam diesla (obrotomierz ma inną skalę) a po drugie nie mam tych czujników co abarth więc użyteczność kiepska.
Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
Jaguar XF 4.2 V8 298KM