Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 71
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    197
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    No widzę że inwestujesz żwawo :-)
    Marea Weekend HLX 155 20V
    Lybra 2.4 jtd
    Grande Punto 1.9 multijet



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Żwawo bo trzeba jeździć a nie patrzeć na auto nie chciałem pękniętej montować albo spawać. Zrobioną już na gotowo kupiłem za 1000zł brutto. Moja nawet jakby nie była pęknięta to minimum 400zł bym zapłacił za zrobienie (planowanie i dotarcie). A znając życie byłoby jeszcze coś i koszty by urosły. A tak mam zrobioną na tip top z nowymi uszczelniaczami.
    Oczekując na części jeszcze zabrałem się za mycie. A było co robić. Wszędzie sadza..... jak ja nienawidzę diesli........
    IMG_20220116_181529579.jpgIMG_20220116_181521977.jpgIMG_20220116_181511213.jpg
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    197
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    . jak ja nienawidzę diesli...
    Nie wiem jak to bywa u innych ale co miałem fiatowskiego diesla, a miałem ich już kilka, to one zawsze się gdzieś pocą i obsrywają olejem komorę. Nie że ciekną tak że olej znika, ale delikatnie się pocą. W 156 na m-jet i Thesise starałem się wszystko czyscici, uszczelniać i wymieniać. A i tak się zaczynały pocić. Dobrze że BMW tak nie mam. Ono tylko żlopie olej jak tylko z fabryki wyjeżdża.
    Marea Weekend HLX 155 20V
    Lybra 2.4 jtd
    Grande Punto 1.9 multijet

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Już nie chodzi o te wycieki, które po prostu olewam w aucie budżetowym nie znoszę zapachu ropy, nie cierpię dźwięku diesla no ale we włoskim wydaniu jako budżetowe wozidło jakoś się to znoszę
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Już nie chodzi o te wycieki, które po prostu olewam w aucie budżetowym nie znoszę zapachu ropy, nie cierpię dźwięku diesla no ale we włoskim wydaniu jako budżetowe wozidło jakoś się to znoszę
    W smaku diesel powiem ci że też przepyszny nie jest...
    Głowica w fajnej cenie i spokojna głowa na długo.
    Co do sadzy to raczej nie ma szans żeby to wyeliminować do stanu żeby alu zawsze było lśniące, no chyba ze po czyszczeniu właśnie
    Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 16-01-2022 o 23:56

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Wszystkie części doszły. No prawie...... bo dzisiaj przy skręcaniu oświeciło mnie że nie zamówiłem podkładek do wtrysków
    IMG_20220122_135752780.jpg
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Wszystkie części doszły. No prawie...... bo dzisiaj przy skręcaniu oświeciło mnie że nie zamówiłem podkładek do wtrysków
    IMG_20220122_135752780.jpg
    Zboczenie benzynowca?

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    No tak, generalnie przechodzę katusze. Gratów pod maską dwa razy więcej, wszędzie sadza i smród ropy.... bleeee nawet dokręcanie idzie gorzej..... śruby głowicy ledwie dałem radę dokręcić. Musiałem rurę od ogrodzenia na klucz zakładać......... w benzyniakach nie dokręca się tak jebitnie głowic.

    Dzisiaj składam dalej. Zauważyłem że egr jest całkowicie zaślepiony a do intercoolera idą jakieś inne "rzeźbione" rury. Fabrycznie IC jest symetryczny? Bo ja taki mam. Ciekawe czy IC był zmieniany. I co było grzebane w mapie bo chyba bez tego nie dałoby się zaślepić egr? Żeby nie waliło błędem to musi być wycięty programowo? Czy to jeszcze nie te lata?

    P.S. Byłem przed chwilą zmierzyć IC. Jest dużo większy od fabrycznego. Jest szeroki na całego grilla (ponad 60cm) i wyższy niż wycięcie w zderzaku. Czyli ponad 16cm wysokości.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 23-01-2022 o 11:40
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    197
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    U mnie w stilo, IC to mała puszka przed filtrem powietrza po prawej stronie auta. Ale ja mam 8v.
    Marea Weekend HLX 155 20V
    Lybra 2.4 jtd
    Grande Punto 1.9 multijet

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Widzę po alegroszu, że do wszystkich stilo był taki sam IC. Właśnie taki mały. W zasadzie to chyba niewiele większy niż do starego bravo jtd.
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    197
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Widzę po alegroszu, że do wszystkich stilo był taki sam IC. Właśnie taki mały. W zasadzie to chyba niewiele większy niż do starego bravo jtd.
    Jest tak jak mówisz. I taki właśnie mam.

    IMG_20220123_134017.jpg
    Marea Weekend HLX 155 20V
    Lybra 2.4 jtd
    Grande Punto 1.9 multijet

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Silnik odpalony, jazda testowa wykonana, olej i płyn chłodniczy raz zmieniony. A podczas testu taki przebieg wybił
    IMG_20220125_215243288.jpg
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    53
    Postów
    645
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet (żony)
    Rocznik
    2009
    No to ja swoim Stilonem - onegdaj - zrobiłem nieco ponad połowę tego :-)

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Silnik odpalony, jazda testowa wykonana, olej i płyn chłodniczy raz zmieniony. A podczas testu taki przebieg wybił
    IMG_20220125_215243288.jpg
    Gratulacje z szybkiej reanimacji silnika i od razu okrągłej rocznicy
    Swoim zrobiłem jakieś niecałe 100kk.
    A jak chcesz fajne zegary z Abartha to chętnie wspomogę twój projekt
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez Zawaś ; 26-01-2022 o 10:42

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2009
    Skąd
    Strzelin
    Wiek
    42
    Postów
    209
    Auto
    kilka różnych samochodów :)
    Rocznik
    2004
    Czytałem o tych licznikach, ale po pierwsze ja mam diesla (obrotomierz ma inną skalę) a po drugie nie mam tych czujników co abarth więc użyteczność kiepska.
    Rosso Proteo 166 3.0V6 226KM
    Rosso Proteo gtv 2,0TS 150KM
    Grigio Turning Brera 3,2V6 Q4 260KM
    Rosso Competitione Giulietta 1,4MA 170KM
    Jaguar XF 4.2 V8 298KM


 
Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo 1.9 Multijet 120 KM
    Napisany przez yunazz na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-08-2020, 16:27
  2. Maglownica Fiat stilo Multijet 1.9
    Napisany przez tosia123456 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 09-11-2017, 22:03
  3. Stilo 1.9 multijet 120 km DUŻE ALE TO DUŻE SPALANIE
    Napisany przez Felino83 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-10-2017, 00:32
  4. kupno fiata Stilo 1.9 multijet 2006
    Napisany przez cyryl21 na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-02-2014, 19:57
  5. Szukam Stilo 1.9 JTD lub Multijet tylko 3D.
    Napisany przez Punciak_Q na forum Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-05-2011, 00:18

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl