Ojj check się pali! MES musi pójść w ruch Lybra ogólnie fajne auto, i jak każde włoskie auto mi się podoba ale przód a szczególnie lampy mi nie podchodzą, trzeba by przód od marychy zarzucić i miałoby ręce i nogi
Ojj check się pali! MES musi pójść w ruch Lybra ogólnie fajne auto, i jak każde włoskie auto mi się podoba ale przód a szczególnie lampy mi nie podchodzą, trzeba by przód od marychy zarzucić i miałoby ręce i nogi
Mati już zrobione.Robiłem reset autoadaptacji i musiałem jeszcze podnieść obroty silnika do 6000tyś obr/min i wszystko gra,ale muł pozostał.Co prawda na paliwie idzie teraz troszkę lepiej ale na gazie dalej muli.Ale nic przyjdzie i na to pora
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Lybra ładnym autem jest. I do tego jest niepowtarzalna, nie da się jej pomylić z niczym innym.
Mnie się bardzo podoba.
A że do tego uwielbiam sedany... bardzo, bardzo fajne autko.
Jak na benzynie jedzie dobrze a na gazie już źle to do gazownika na regulacje lub/i sprawdzenie instalacji..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
na początek polecam wymienić czerwone Valteki na coś do lepszego czyli np. AC W01, którą można już kupić na allegro za 150 zł. do tego nowe filtry gazu, w tym filtr fazy lotnej bibułowo-poliestrowy i można się bawić w regulację gazu. gratuluje zakupu. szerokości i bezawaryjności
Dziękuję za miłe słowa,a co do benzyny to teraz czuje lekką poprawę ale do poprawnej jazdy mu jeszcze dużo brakuję,a do gazownika i tam muszę pojechać ale to dopiero po opłatach i rozrządzie.
Ale dostałem kabel którym podobno mogę się podłączyć do centralki gazu.Czy jest jakaś możliwość żebyście zobaczyli co i jak
Musieli byście mi powiedzieć co ma być na screenach.
Nawet zassałem instalkę SetupAcGasSynchro-będzie
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
wrzuć, coś się obczai. ewentualnie załóż profil na lpg-forum.pl i wrzuć temat ze swoją mapką, na pewno coś doradzą na początek polecam zapoznać się z programem do regulacji LPG studiując przy okazji instrukcję programowania/strojenia, którą na pewno na stronie producenta znajdziesz.
sprawdź jeszcz u siebie układ wydechowy łącznie z katalizatorem. może tam znajdziesz przyczynę mulenia...
Dawaj zrzuty programu do gazu to coś tam może zobaczymy. Tak jak boch pisał - na moje to przed strojeniem tej instalacji najpierw inne wtryski (z tanich a dobrych są też REG Fast którę mam u siebie), nowe filtry (fazy lotnej tak jak pisze boch poliestrowo-bibułkowy).
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Kolega, widzę zmienia auta w tej samej kolejności co ja.
Gratuluję i szerokości życzę.
Lancia Lybra auto naprawdę komfortowe, lecz z tym silnikiem najwyżej do jazdy po mieście.
Miałem Fiata Temprę SW 1.9 TD, Fiata Mareę Weekend 1.9 jtd 110 HLX, a potem kupiłem Lancię Lybrę 1.6, bo chciałem komfortu, którego Marea nie była w stanie mi zapewnić.
Mój błąd polegał na tym, że założyłem instalację gazową. Cały ten zysk na kosztach paliwa, oddałbym za święty spokój.
Instalacja gazowa za 2700 zł, 3 lata gwarancji. Założony w warsztacie z wieloletnim doświadczeniem. Przeglądy co rok. Efekty : z 5 nieplanowanych wizyt w serwisie, za każdym razem regulowany, 2 razy wymieniany reduktor. Co z tego jak ciągle drobne problemy: albo poszarpuje, albo czasami zgaśnie, albo słabo przyśpiesza.
Teraz mam Fiata Stilo multijeta 150 KM, i wiem, że nawet jak mi przyjdzie wymienić coś z drogich części to zrobię to z przyjemnością, bo ta radocha z mocy tego auta jest tego warta.
Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.
być może miałeś po prostu pecha. kontaktowałeś się z innymi użytkownikami zagazowanej Lancii z identycznym silnikiem? może coś by doradzili. wydaje mi się, że trafiłeś do nienajlepszych fachowców, którzy nie ogarneli Twojego silnika.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Zielony, zajrzyj w książeczkę serwisową i w kartę gwarancyjną od instalacji gazowej. zobacz w którym roku i przy jakim przebiegu miałeś zamontowany gaz. to będzie bardzo pomocne przy okazji ewentualnych decyzji co dalej z listwą wtryskową być może reduktor (no własnie, jaki reduktor?) też nadaje się do regeneracji
Wygląda na to że instalacja była założona w lipcu 2010 przy przebieg około 139 000.W jakimś dokumencie jest tylko napisane parownik Lovato i tyle.Może w sobotę uda mi się zrobić fotkę parownika,bo obecnie zanim przyjadę z pracy i zjem to jest już ciemno
Zrobiłem zaraz po zakupie parę fotek to może coś naświetlą.Sterownika prawie nie widać a nie chciałem tego na razie pruć.
gaz_2.jpggaz_3.jpggaz.jpggaz_4.jpg
A powiedźcie mi czy ten wariator od zapłonu wyprzedza kąt tylko na gazie
Doradźcie mi jaki pasek rozrządu wziąć bo mam dylemat bo rolki INA myślę że stykną
Ostatnio edytowane przez Zielony ; 07-01-2014 o 23:38
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
tylko na gazie:
wydaje mi się, że nie jest to niezbędny element sekwencyjnej instalacji gazowej. przynajmniej ja rzadko się z czymś takim w sekwencji spotykam, o ile nie pierwszy raz. być może stosuje się to w przypadku pojazdów sprawiających problemy z regulacją, ciężko powiedzieć. pytanie do gazownika. kumatego gazownika ALE... wyręczając gazownika poniżej odpowiedź przeklejona z pewnego forum w temacie czy warto instalować wariator w sekwencyjnej instalacji gazowej:Ze względu na wyższą liczbę oktanową, czas spalania mieszanki powietrzno-gazowej jest dłuższy niż czas spalania mieszanki powietrzno-benzynowej. Zapłon mieszanki przy zasilaniu gazem powinien więc wystąpić wcześniej niż ma to miejsce na benzynie. Zainstalowanie wariatora kąta wyprzedzenia zapłonu poprawia elastyczność silnika na paliwie gazowym, zmniejsza zużycie paliwa gazowego oraz zmniejsza ryzyko powstawania wybuchów powrotnych w instalacjach starszej generacji. Wariatory wyprzedzenia zapłonu należy stosować szczególnie w instalacjach zasilanych CNG. Wariator STAG-TAP-01 przeznaczony jest do montażu w pojazdach wyposażonych w indukcyjny czujnik położenia wału korbowego.
zgodnie z tym co tu napisano, powinienem sobie taki wariator sprawićZdecydowanie warto ale jedynie w starszych samochodach które nie są wyposażone w czujnik(i) spalania sutkowego i nie korygują automatycznie kąta wyprzedzenia zapłonu
Ostatnio edytowane przez boch ; 07-01-2014 o 23:53