Zielony spoko, jak wyslę, to napisze PW co i jak, tylko napisz mi dane do wysyłki na PW
Zielony spoko, jak wyslę, to napisze PW co i jak, tylko napisz mi dane do wysyłki na PW
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Do mnie pijesz??Kolego trzeba było odrazu robić dym,że coś jest nie halo.A jak kolega jeździł autem dajmy dwa tygodnie a później zmienił rozrząd to każdy nawet najsłabszy adwokat ma sprawę wygraną.Była ingerencja w motor? Była.Więc mechanik mógł coś spier.....I koniec tematu.Jak auto było słabe i podejrzane to trzeba było zaraz walić do sprzedajacego i powiedzieć Ty kolo coś z tym autem nie tak.A kolega mówi,że odpuścił więc sprawa jest jasna.Trzeba furkę naprawić i tyle.a forumowi krzykacze mogą sobie podywagować ot co.
Ostatnio edytowane przez grzes26 ; 12-02-2014 o 23:09 Powód: falsche
Panowie, jak sie kłócić, to gdzieś indziej, zostawmy temat w spokoju, skoro sam zainteresowany (Zielony) dał z tym spokój
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
gdzieś w sieci natknąłem się na forumową rozkminkę dot. praw konsumenta w przypadku kupna używanego auta. jest ponoć paragraf, który teoretycznie zapewnia ochronę przed oszustwami. jak to wygląda w praktyce... niektórzy twierdzą, że łatwiej dochodzić swoich praw przy okazji zakupu auta w komisie lub od pierwszego właściciela. w przypadku "kolejnego" właściciela temat jest już trochę bardziej skomplikowany. na swoim przykładzie powiem tak. kupiłem auto od osoby prywatnej, kolejnego (nie pierwszego) właściciela. w jakiś czas po zakupie wyszły problemy typowe dla tego auta np. cieknąca nagrzewnica, którą poprzedni właściciel doszczelniał przed sprzedażą jakimś środkiem. wyszły też problemy z cewką zapłonową i wtryskami. przy okazji okazało się, że kontrolka poduszek na desce zmostkowana jest z kontrolką marchewki. każdy błąd układu wtryskowo-zapłonowego sygnalizowany był zapaleniem się kontrolek marchewki i poduszki. trochę mnie to wkurzyło więc uderzyłem do poprzedniego właściciela, z którym miałem sporadyczny kontakt. stwierdził, że nic o tym nie wie. kupił auto od handlarza, który auto przywiózł z Niemiec. nic więcej nie potrafił powiedzieć. amnezja typowa dla poprzedniego właściciela. dałem spokój, zwłaszcza że przeczytałem artykuł nt. poduszek powietrznych, które podobnie jak pasy z pirotechnicznymi napinaczami powinno się serwisować po 10 latach. moje auto w chwili kupna miało lat 15...
Myślę, że Tomek nie chce już drążyć tematu,przypadek jest dość skomplikowany. Także jak coś to można stworzyć temat o odstępowaniu i odwoływaniu się od umów zakupu samochodu.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Zielony jak trzeba będzie to wpadniemy pomóc czekamy na fotorelacje i informacje
Uchol znany też jako Maciar
Jak będzie problem to będę dzwonił
Mam kolejny problem.Mianowicie zakupiłem silnik na LKP i dzisiaj przyjechał.Gdy odczytałem jego kod niestety ale jest inny.U mnie jest 182.B6.000 a przyszedł 182.A4.000.Z wyglądu jest identyczny ale z tego co wiem ma inny skok i średnicę cylindrów.Orientujecie się może czy mój komp i wtryski obsłużą go bez problemu czy muszę go odesłać,a tego bym chciał uniknąć przez spore koszty
Poszukuję też numerów sterowników czy są takie same w tych dwóch silnikach.
Engine:
nowy silnik.jpgnowy silnik_2.jpg
Ostatnio edytowane przez Zielony ; 14-02-2014 o 19:33
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
182.A4.000 86.4 67.4 1581 1581 1995–2002 103 DOHC 16v, Bravo/Brava/Marea/Multipla/Lancia Dedra 1.6 16v
182.B6.000 80.5 78.4 1596 1596 2002–2005 103 DOHC 16v, Marea/Multipla/Stilo
B6 to nowsza konstrukcja tej jednostki. Mają tą samą moc, ale czy komputer podejdzie? Najprościej to zapytaj sprzedawcy jaki tam ECU był i porównaj z tym co masz.
Wydaję mi sie komp powinien to ogarnąć, z reguły różnice byly w edc15 i edc16
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Łukasz tylko że z dieslami dużo ludzi się bawi i tuninguje a o benzynie ciężko coś znaleźć.
Znalazłem w necie takie coś
Widać że do B6 był już inny sterownik.Czujniki przełożę ze swojego,wtryski też więc komp tego nie zobaczy,ale jak będzie z dawką paliwa,kątem wyprzedzenia zapłonu itp1995 - 1996 1.6L 16V MPI CAT 182.A4,000 IAW 1AF
1997 - 1998 1.6L 16V MPI CAT 182.A4,000 IAW 49F
1995 - 1998 1.6L 16V MPI CAT 182.A4,027 IAW 1AF
1997 - 2001 1.6L 16V MPI CAT 182.A4,027 IAW 49F
1995 - 1998 1.6L 16V MPI CAT 182.A6,000 IAW 1AF
1997 - 2001 1.6L 16V MPI CAT 182.A6,000 IAW 49F
1999 - 2002 1.6L 16V MPI CAT 182.B6,000 IAW 59F EOBD
1999 - 2002 1.6L 16V MPI CAT 182.B6,000 IAW 4EF EOBD
Ogólnie silnik wygląda dobrze a zwróciła moją uwagę farba w środku silnika Odkręcona jest pompa z obudową i widać cylindry w środku pokryte fabryczną farbą.Jaki silnik by nie był to przeważnie jest już w środku zardzewiały od płynu,a tu jest świeża szara farba.Może ten przebieg jest rzeczywiście taki mały Świece w tym silniku są z napisem FIAT / LANCIA czyli ori.
Kurcze zawsze coś się musi przytrafić.Może jakaś klątwa wisi nad tą Lucyną
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Hmm, twój sterownik powinien ogarnąć
Uchol znany też jako Maciar
Ją Ciebie rozumiem, ale skoro masz słupek a wkaldasz wszystko od swojego to sterownik powinien ogarnąć. Sciagnij sobie elearn i zobacz jak kąty wyprzedzanie, wydaje mi sie ze są te same.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Masz jakiś link do E-lerna Lybry
Przeglądnąłem instrukcję obsługi do Lybry i Marea.Według nich :
182.B6.000 - średnica i skok tłoka w mm:80,5x78,4
182.A4.000 - średnica i skok tłoka w mm:86,4x67,4
W E-perze wałki rozrządu z tych dwóch typów mają inne numery katalogowe.Oj nie jest dobrze.Wygląda na to że może silnik pracować nie za bardzo bo chyba mapy będą złe i inne kąty otwarcia i zamknięcia zaworów.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Do tego wszystkiego, silnik 182 A 4000, ma jedną sondę Lambda, przed katem. Ale i tak lepiej ująć niż dodawać.
Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.