Nie no klima ważna rzecz Na weekend niby upały mają być więc tym bardziej
Ważne że auto nadal sprawne, a z łożyskiem w piaście to coś się dzieję? Hałasuje?
Nie no klima ważna rzecz Na weekend niby upały mają być więc tym bardziej
Ważne że auto nadal sprawne, a z łożyskiem w piaście to coś się dzieję? Hałasuje?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
No co do łożyska, to juz strasznie hałasuje jest ewidentnie do wymiany
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
A powiedz co się stało ze sprężarką że nie opłacało się naprawiać O taki ciekawy jestem
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
No pewnie łożysko trzeba było wymienić, jakieś uszczelnienie itp i wyszła kwota większa niż używka na szrocie
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dokładnie tak jak Piotrek pisze, łożysko padło, do tego elektromagnes sie przypalił i niestety to juz tanie nie jest Sprężarkę starą oczywiście mam, bo może się kiedyś przyda
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
No i wczoraj na pokład wpadł nowy aku
O taki: EA640 - Akumulator.pl
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Powinien być w sam raz. Ze starym co się działo? Pytam, bo nie wiem czy mam problem z aku czy z ładowaniem Napięcie spoczynkowe na aku to 12,5V. Po odpaleniu na jałowym, silnik nieobciążony napięcie wynosi 13,5÷13,8V - trochę mało. Po włączeniu nawiewu, grzałek PTC i świateł robi się 12,3÷12,6V. Akumulator Matador (grupa Varta) 60Ah 540A, 4 letni. Co myślicie?
Italians Do It Better
No ja na starym miałem podobnie jak ty, tylko ty ogólnie trochę mały masz aku tak mi sie zdaje no i u mnie jak auto postało trochę to juz trochę słabiej kręcił wiec przy dużych mrozach podejrzewam , ze byłoby juz zle. Poza tym kolega ma cos takiego TESTER AKUMULATORA Z DRUKARKĄ i ewidentnie pokazało, ze aku jest do wymiany, poza tym wszystko ok.
Jutro jadę sprawdzić na nowym aku, tak dla porównania.
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Tester fajny, tylko czy na pewno wiarygodny jeśli chodzi o pomiar wydajności alternatora? Będę musiał podjechać gdzieś na sprawdzenie.
Italians Do It Better
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Oki, to daj znać jak wyszło. Ja jutro podjadę w dwa miejsca i sprawdzę co i jak u mnie.
Italians Do It Better
U mnie też jest problem z aku, z resztą kto wkłada dobry aku do sprzedawanego auta hehe. Na dniach będę chciał zakupić aku Westa Force. Zobaczymy co są warte.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Też miałem kupić Westę, ale jak przeczytałem testy aku o pojemności 74Ah to okazuje się, że w podobnej cenie można mieć coś bardziej wydajnego - BANNER POWERBULL 74Ah:
Akubiz.biz - portal branży akumulatorowej
Z testu wynika, że przewyższa Westę faktycznym prądem rozruchowym oraz pojemnością. Oczywiście nie mam nic do Westy. To bardzo dobre, zachwalane baterie. Poza tym, to tylko testy, na które mogły trafić niekoniecznie reprezentatywne egzemplarze Ja na razie muszę ustalić czy to faktycznie aku, czy może altek nie wyrabia.
Italians Do It Better
A więc dzisiaj bylem ponownie na diagnostyce akumulatora i ładowania
Wnioski są ciekawe jesli o ładowanie chodzi, ale po kolei:
Napiecie aku starego 12,3V nowy to 12,78V
żywotnosc: stary 58% nowy 98%
Napiecie podczas odpalania auta: stary 10,1V nowy 11,2V
Ładowanie: stary 13,7V nowy 14,2V
Ładowanie z włączonymi swiatłami grzaniem szyby itd: stary 12,9V nowy 13,7V
Takze jak widac ładowanie po częsci tez jest zalezne od stanu akumulatora
Dodam jeszcze, ze miałem odwieczny problem z czujnikiem połozenia hamulca, ciągle wyskakujący błąd (czesciej sie kontrolka swieciła nic nie) od wymiany aku problem zniknął
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Pewnie stary był już zasiarczony... A ile lat miałeś go w aucie?
Italians Do It Better