VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
oj zebys sie nie zdziwil przypomne ze zrobiony jest caly wydech od kolektora na szerszej srednicy. w maju dojdzie jeszcze kolektor 4-2-1 robiony na zamowienie, moj kumpel na samym wydech w lanosie zyskal 9 kucy zreszta w nd bede mial prawdopodobnie pierwsze weryfikacje na 1/4 z kumplem ktoremu nie za duzo uciekalem ostatnio. Zreszta bedzie tez wykresik z hamowni poza tym ja w przeciwienstwie np do ciebie nie pisze tak jak mi sie wydaje tylko sprawdzam organoleptycznie jezeli furka na 2" wydechu straci koni w co watpie to masz u mnie piwo
Ostatnio edytowane przez szuro ; 25-02-2012 o 11:44
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
Po pierwsze nie napisałem, ze na pewno straci osiągi, ale tez tak może być, a jeśli przybędzie, czego jesteście pewni to góra może do tych 5KM nie więcej, nie wystarczy wstawić przelotówki, żeby zrobić dobry wydech trzeba odpowiednich wzorów i przeliczeń, wbrew pozorom to nie takie proste ale oczywiście życzę powodzenia i oby sie udało
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
przeciez nie napisalem ze licze na kupe koni wlasnie dobrze napisales bo celuje w ok 5-6 kucy na tym wydechu i seryjnym kolektorze z reguly te wyliczania wydechu koncza sie na tym, zeby nie wstawic zbyt duzej srednicy w samochodach N/A bo wtedy faktycznie mozna troche mocy stracic
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
No to dobrze, ze sie dogadaliśmy ale powiedz szczerze... opłaca ci sie to za cały wydech wydasz kupe kasy, a powiedzmy, ze jednak doda ci te 5KM, to warto
To moje zdanie i zycze powodzenia
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
za caly wydech na rurkach 2" + strumienica + zrobienie miejsca na sonde zaplacilem u znajomego tlumikarza 400 zl za katalizator dostane 150-200 zl takze nie wiem czy to taki znowu majatek za 5 koni pozniej dojdzie kolektor 4-2-1 ktory tez powinien dac mniej wiecej tyle mocy + strojenie i powinno sie pojawic w sienie 125-130 koni a tuning sie nigdy nie oplaca, ale coz taka choroba
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Do mnie również również to nie przemawia na jednej ręce można obliczyć ile kucyków doszło, wkurza to pewnie sąsiadów, we wnętrzu samochodu pewnie nieprzyjemnie... z początku pewnie bawi fakt " jest hałas - jest moc" ale później na dłuższą trasę pewnie jobla można dostać w samochodzie
Z reguły wywalam KATa, wstawiam strumienice, wywalam oryginalny tylny tłumik i wstawiam coś co ładnie mruczy
widze prawie sami pesymisci na tym forum siedza fakt teraz jest glosniej niz na poprzednim wydechu na ktorym mialem 103 dB, ale pisalem ze bede chcial zamiast strumienicy wstawic tlumik przelotowy ktory troche wyciszy wydech a pozostawi swobodny przeplyw spalin. z osiedla zawsze staram sie wyjezdzac spokojnie, jeszcze nikt mi nie zwrocil uwagi, jedyne co mowia to, ze wiedza kiedy przyjezdzam i odjezdzam, a co do tras to latalem spokojnie bez bolu glowy po 400 km i wiecej. Widzisz konie mozna policzyc na jednej rece ok, ale jak to sie mowi grosz do grosza i sie uzbiera ladna suma gdybym chcial duze przyrosty od razu to bym odkladal na turbo, ale jak mowie celuje w 125-130 koni ktore sa jak najbardziej realne, a co z tego wyniknie pokaze hamownia, najwyzej bedzie wiadomo dla potomnych czego nie warto robic w 1,6
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Według mnie osiągnięcie tych 125-130KM jest dość realne Jak wleci jeszcze ten drugi kolektor 4-2-1 i ktoś ci to dobrze wystroi to może byc niezły pocisk A co do głośności wydechu to jednemu podoba się jak drze się głośno a drugi lubi cichutki wydech Mi osobiście podoba się głośny wydech i taki też mam u siebie I również mocno zastanawiałem się nad przelotem więc w razie czego już szlak będę miał przetarty
Pozdro i powodzenia w modach
Ja się nie znam na tuningu i więc nie wypowiem się na ten temat ale z całego serca życzę uzyskania tych 130km - zrobienie 2 litrowego BMW spod świateł bezcenne . Jeśli chodzi o głośność to te 103dB co kolega szuro miał na starym wydechu to jest to stanowczo za dużo. Trzeba pamiętać że u nas w kraju dopuszczalny maksymalny poziom hałasu wydobywający się z wydechu to 93dB. To że niektórych sąsiadów może to denerwować to mały pikuś ale jak zatrzyma Cie policja i zabiorze dowód rejestracyjny a Ty będziesz musiał z holować auto na lawecie to nie wiem czy będzie tak kolorowo.
2,0 litrowe betki e30/e36 to ganialem przy 111 koniach przy 130 mozna sie lapac z 2,5 bo tak daleko mi nie uciekaly co do glosnosci to kodeksowe 93 dB tyczy sie odpowiednich obrotow silnika 103 dB byly mierzone na zlocie wiec szlo do odcinki poki co jezdze co tydzien na nielegalne spoty, co tydzien przyjezdza rowniez policja zeby nas rozgonic i poki co nie mialem z nia zadnych problemow a kontrole byly powiem wiecej, przechodzilem nawet przeglad w aso fiata
Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole