Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 28 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 420
  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    To są zwykłe zielone diody 3mm.. Kup po prostu wszystkie nowe - w 2zł się zmieścisz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    O kurde, majątek
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    to zielone podświetlenie u mnie sprawne ale marnie świeci

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Można zawsze próbować kupić inne diody, jaśniejsze..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No i co się okazało, linka była założona od Sieny 1.6 16V.
    Dzisiaj zamówiłem linkę do swojego modelu autka. A za tamtą dostałem zwrot kasy
    Tak więc jutro znowu będzie Palio jeździło
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  7. #36
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    A więc nowa linka już jest założona. Teraz wsio chodzi jak należy. Długość i wszystko idealna. Mam nadzieje że dłużej wytrzyma.

    A przy okazji pojechałem sobie troche fotek popstrykać. Jednak niestety brudny samochód mam














    I wymieniłem żarówki w panelu nawiewów



    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No więc kolejne mody:

    Wpadło inne radio, wymieniony płyn w całym układzie hamulcowym, i jutro zamawiam tarcze Brembo oraz klocki, bo okazało się że moich już nie ma









    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    zdaj relacje jak sie te brembo będą sprawować

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Uuu ten płyn to za szałowo to nie wyglądał
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No, płyn tragedia. Ciekawe kiedy ktoś go zmieniał.
    Tarcze były jeszcze Magnetti Marelli więc były włożone dobre, bo raczej 200tys nie wytrzymały. Ale już pęknięcia było widać, i ranty się porobiły też.
    A klocki, ich to nie było

    Ok, jak założę to napiszę jak hamują
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2011
    Skąd
    Podkarpacie - Sarzyna
    Postów
    238
    Auto
    Siena 1,6 16V 1998r + LPG// Fiat Uno 899ccm 2000r
    ja niebawem tez wymieniam tarcze zastanawiam się między Brembo a TRW
    daj znać jak ci Brembo śmigają.
    Ostatnio edytowane przez franek552 ; 07-10-2012 o 23:38

  13. #42
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał pawcio126 Zobacz post
    Ciekawe kiedy ktoś go zmieniał.
    Tak na oko to nikt nigdy go nie wymieniał.

    Tarcze były jeszcze Magnetti Marelli więc były włożone dobre, bo raczej 200tys nie wytrzymały.
    Wytrzymały te 200k km, spoko. W moim były wymieniane przy przebiegu ~200k km, i jeszcze mogły by posłużyć (teoretycznie).
    Wymień wężyki hamulcowe (wszystkie) i dokładnie sprawdź stan przewodów hamulcowych, szczególnie z tyłu. Zauważysz jakiekolwiek wżery albo ślady uderzenia - wymiana.
    Nie ma że boli, to są hamulce, na tym się nie oszczędza. Samochód który nie jedzie (uszkodzony silnik, elektryka itp) może cie zabić tylko przypadkiem (stoczy się z podjazdu przyciskając do ściany - widziałem! albo stanie na przejeździe kolejowym), auto bez hamulców ma na to tysiące różnych sposobów. W dziesięcio i więcej letnim samochodzie remont hamulców należy się jak psu buda, i to nie po łebakach tylko wszystko co trzeba. Badanie skuteczności hamulców wykaże błędy albo nie, ale są elementy które trzeba wymienić ZANIM wysiądą.

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Tylne hamulce są nowe
    Szczęki, bębny, cylinderki i sprężyny. Przewody też są ok
    Przód go tylko boli
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  15. #44
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Bremo podobno robione jest w PL i nie jest zbyt ciekawe teraz (opinia z BBTP)..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #45
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ja w swoim palio wymieniałem wszystkie główne przewody i było to kosztowne... bo popękały. co śmieszne przewody powymieniane a wredny korektorek nie...;/


 
Strona 3 z 28 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pomocy - Power Box
    Napisany przez jazda na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 03-01-2012, 10:01
  2. PALIWO do silnika JTD: V-power? BP Ultimate? Verva? GTL?
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 11-07-2010, 16:43
  3. [głośniki] ma ktoś zestaw JBL POWER 6560
    Napisany przez murcin na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-06-2010, 23:23
  4. Co kolwiek na temat Power Box Novitec
    Napisany przez jazda na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-11-2009, 20:50
  5. V-power, Verwa, ultimate do diesla - czy warto?
    Napisany przez yoyo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 17-11-2009, 10:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat palio weekend panel nawiewu

fiat siena peka linka sprzegla

fiat forum .pl

Fiat Palio klub

palio 1.4

palio dmuchawa

glowica fiat palio 1.4

fiat palio gaz opinie

chipbox fiat palio opinie

fiat siena zegary

glowica fiat palio 1 4

forum fiata palio czip

palio a lpg

fiat palio 1.4 lpg opinie

fiat palio weekend 1.4 linka od sprzegla 1998

palio 1.4 gaz opinie

chip box falujace obroty

fiat palio weekend 1.4 wtrysk jednopunktowy

forum fiat palio 1.4

nitowanie progu brava

fiat sedici zatrzaski listef

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl