Miało być to co różni a nie to co jest wspólne
Miało być to co różni a nie to co jest wspólne
Trochę dokładniejsze zdjęcia:
Jak widać na zdjęciu koło zamachowe jest lżejsze niż seryjne. Dość wyraźnie widać w ktorym miejscu usunięto materiał.
Inne są też tarcze sprzęgła.
Pora zacząć odkładać na kolejne elementy układanki
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.blogspot.com
To historyczne już zdjęcie pokazuje moją byłą HPE:
Została ona uratowana niemal spod prasy która czekała na nią po tym jak urwał się pasek rozrządu. Po tym jak trafiła do mnie dostała remont głowicy. Niestety, krótko później strzelił pasek. Kolejny remont głowicy i nowe panewki. Później stało się to:
Mimo tego do końca dzielnie jeździła i na trzech tłokach woziła mnie kilka dni w poszukiwaniu nowego auta.
To zdjęcie zostało wykonane po wyjęciu silnika z.celu wykonania sekcji:
Silnik w częściach trafił do kolegi a później trochę się tułał. W końcu wylądował pod Krakowem.
Mimo poszukiwań nie udało się znaleźć nikogo kto byłby skłonny go przygarnąć. Po przeglądzie zapasów garażowych okazało się, do ponownego złożenia silnika tak naprawdę brakuje tylko tłoków...
Niniejszym skromnie informuję: silnik został odkopany. W przyszłym tygodniu trafi na stół w celu dokładnej rewizji i oceny który nadwymiar tłoków jest potrzebny...
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.blogspot.com
Mimo jesiennej aury szybka wizyta na myjni
uploadfromtaptalk1384693241107.jpg
Jak już chyba pisałem kiedyś, piekne auto, tylko te
Alusy....
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Co z nimi?
Przed:
Załącznik 11787
Po:
Załącznik 11788
uploadfromtaptalk1384699003917.jpg
Wyszło tak jak wyszło co z sporej części jest zasługą najtańszej folii jaką udało mi się znaleźć.
Śliczne auto, ale nie szalej z carbonem (mimo to jestem ciekaw efektów, bo zastanawiam się, czy w Sienie malować pod kolor, czy oklejać ramkę z licznika i pozostałe czarne części prócz nawiewów, przycisków itp.) Czy mi się wydaje, czy zegarek jest ten sam co w Sienie / Cinquecento (różniący się tylko rozstawem przycisków o 1mm)
PS: załączniki Ci nie działają
Ostatnio edytowane przez DaN0 ; 17-11-2013 o 18:17
www.motokiller.pl
Nie podoba mi sie ich wzór ogólnie. Śliczne są od plusa albo vt
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Brakujące załączniki:
uploadfromtaptalk1384707339060.jpguploadfromtaptalk1384707351426.jpg
no carbonik wyszedł rewelacyjnie - na takiej powierzchni łądnie to wygląda
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Świat w odcieniach szarości...
uploadfromtaptalk1384927790044.jpg
Korzystając z tego, że pogoda jest jeszcze całkiem niezła postanowiłem trochę podłubać.
Na pierwszy ogień poszedł świeży olej.
Później trzeba było zająć się osłoną spod przedniego zderzaka.
Podczas poprzednich prac została zdjęta i leżała sobie w garażu. Nie założyłem jej od razu bo był mały problem ze śrubami które ją mocują.
Środki potrzebne do rozwiązania tego problemu udało się zdobyć w miejscowym markecie budowlanym.
Co prawda śrubki trochę wystają ale spełniają swoje zadanie i trzymają osłonę na swoim miejscu a to najważniejsze.
Na później zaplanowano kolejne prace.
Na razie jednak najważniejsze - obiad.
A na obiad Spagetti
"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Walczymy ze sterownikiem centralnego zamka. Dodatkowo od razu został położony kabel do bezpośredniego zasilania pompy paliwa i przewód do wskaźnika doładowania. Jak na złość nie mam kabla do zasilania ewentualnego wzmacniacza.
Obecnie trwa walka o to żeby wpiąć prawidłowo uniwersalny sterownik. Chcieliśmy pójść na łatwiznę i podłączyć się bezpośrednio pod przekaźnik sterujący fabrycznym centralnym. Niestety, mimo wielu nie możemy z tym dojść do ładu.
Opieramy się o dwie rzeczy:
Jeśli ktoś ma pomysł jak to podłączyć to będę wdzięczny za pomoc.
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.delta-HF.com