No właśnie na forum fckp i fcc.uk piszą, że jedyne rozwiązanie które naprawdę daje zauważalne efekty to HID
No właśnie na forum fckp i fcc.uk piszą, że jedyne rozwiązanie które naprawdę daje zauważalne efekty to HID
Wiadomo, że najbardziej zadowalającym efektem jest HID, choć jest wiele przypadków na fckp gdzie wkładają dobrą żarówkę, soczewkę czyszczą i polerują klosz. Jeśli to nie spełni Twoich oczekiwań to wtedy pomyślałbym o HID'ach
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Nawet jeśli będziesz się pakował w HIDy to warto by oczyścić lampy od środka i spolerować szkło..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Trochę boję się rozbierać lampy a jak na złość nie mogę tanio trafić drugiego kompletu.
fiat-coupe.pl/forum/ Popytaj u nich
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
WRESZCIE udało się zamontować nowe wahacze z przodu. Wszystko wskazuje na to, że po stronie kierowcy wahacz był niedawno wymieniany. Po stronie pasażera była wymieniana tylna tuleja, przednia rozpadła się po wyjęciu wahacza. W przyszłym tygodniu trzeba będzie ustawić zbieżność.
Po zamontowaniu nowych części auto znów się trochę podniosło i obecnie przypomina prawdziwy wóz terenowy.
uploadfromtaptalk1387049274991.jpg
W każdym razie poprawa prowadzenia jest zauważalna. Wreszcie nie ma luzu w zawieszeniu który był wyczuwalny w czasie jazdy.
O matko, ale koza :shock: Ty masz tam springi na "-" z delty czy seria?
Sprężyny są oryginalne z Fiata.
Oj pieje straszeni, aż dziwne. Jakie tam są koła teraz 15?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
205/50R15
Fabryczny rozmiar.
o 10 termin w warsztacie na ustawienie zbieżności. Cena boli ;/
ile w DE wołają?
70.
Wyjechałem. Złośliwość rzeczy martwych normalnie... W sobotę miałem auto na podnośniku i wszystko było ok. A dzisiaj? Osłona lewego przegubu do wymiany. Widać że puściła dosłownie dziś. I jedna ze sprężyn jakimś cudem się obróciła i nie siedzi na swoim miejscu.
Znów całe zawieszenie do rozebrania... A miałem nadzieję, że przynajmniej do wiosny będę miał z tym spokój i do czasu zakupu nowych sprężyn nie będę tam zaglądał :/
A zapowiadał się miły dzień. Wstałem. Było słonecznie aczkolwiek mroźnie. szybka seria telefonów pozwoliła ustalić, że u Simona mogą mi od ręki ustawić zbieżność a u Webera mogę w piątek zrobić przegląd. No i świetnie! U Simona miałem być o 10 więc najpierw poranna kawa w Papeciaku. Do kawy wyborna kanapka z pomidorami i mozarellą. U Simona poszło szybko. tak szybko, że od razu zacząłem przeczuwać kłopoty. Przeczucie mnie nie zawiodło. Rozerwany mieszek osłaniający zewnętrzny przegub w lewym kole i (!) sprężyny obrócone w gniazdach (WTF?!). No ok, sprężyny trzeba wyjąć o złożyć na nowo. No big deal. Ale osłona przegubu? No świetnie. Dzwonię do Webera zapytać ile za taką super zabawę. 60 euro za godzinę. Netto. Ale w maksymalnie 2h się uwinie o ile nie będzie problemów. A jakie auto? Coupe? O, to będą problemy. Jego sprytny program mówi, że trzeba wysłać półoś do producenta na regenerację. Regenerację-srację! Wpadam na garaż, odkopuje półosie z Delty. No są, ale jedna ma rozwalone oba mieszki a na drugiej mieszki wyglądają "takse". Młotek w dłoń. Przekonajmy się czy to faktycznie trzeba wysyłać do producenta.
I tum Cie w mientkie utrafił!
Plan jest prosty: Blaszana osłona po potraktowaniu majzelkiem i młoteczkiem spada. Pod nią pierścień osadczy sprężynujący (Seger znaczy się) - bułka z masłem. No ok, ale jak zdjąć przegub? Jechać na szybko po ściągacz? Bez uprzedniego kontrolnego walnięcia młotkiem? No way! Młotek okazuje się działać. Przegub schodzi. Dobra nasza!
Szybka wycieczka do pobliskiego sklepiku motoryzacyjnego i już mamy zamówione obie osłony i klucz potrzebny do odkręcenia go od piasty - "just in case" bo jak się będzie opierać to całą piastę przełożę. Jutro maja graty dojść. Już sie cieszę na wymianę półosi w systemie "leżę se pod furą".
Dobrze że Święta idą. Będzie jak zagospodarować wolny czas.
1476442_690696870960739_2115392126_n.jpg
Te rekawiczki po kontakcie ze smarem nadają się na śmietnik Polecam nitrylowe - są odporne na takie badziewie
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT